Henkilönnimi
Yhtenäistetty nimeke
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Koulun hukkaamat lapset : opas käytösongelmaisten lasten auttamiseksi
Julkaistu Finn Lectura, [Helsinki] : 2009.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Asiasana
ISBN
*00001065nam a22003614a 4500
*00110094
*00520200525075511.0
*008110601s2009\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-792-391-0
*035 $a32494
*035 $a(PrettyLib)0000032494
*0410 $afin$heng
*080 $aUDK:376
*084 $aYKL:38.5$2ykl
*090 $aOMA:38.5
*1001 $aGreene, Ross W.
*24010$aLost at school
*24510$aKoulun hukkaamat lapset :$bopas käytösongelmaisten lasten auttamiseksi /$cRoss W. Greene.
*260 $a[Helsinki] :$bFinn Lectura,$c2009.
*300 $a298 s.
*650 7$akäyttäytymishäiriöt $2ysa
*650 7$aongelmalapset $2ysa
*650 7$aongelmanuoret$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*650 7$ayhteistoiminta$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$aoppilaat$2ysa
*650 7$ayhteistyö$2ysa
*650 7$avanhemmat$2ysa
*650 7$akoulukiusaaminen$2ysa
*650 7$akoulu$2ysa
*650 7$aryhmädynamiikka$2ysa
*852 $lGREENE
*979 $a0000032494
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kirjassa Koulun hukkaamat lapset Ross W. Greene esittelee oman yhteistoiminnallisen ratkaisumallinsa (CPS), jonka avulla opettajat voivat auttaa ja tukea käytökseltään haastavia oppilaita. Kyseinen lähestymistapa sopii käytettäväksi sekä ala- että yläkouluissa, niin tavallisissa kuin erityisluokissakin.
Kirja esittelee käytännönläheisesti opettajan ja oppilaan välisiä vuorovaikutustilanteita. Samalla se antaa esimerkkejä siitä, miten haastavia lapsia kutsutaan yhteistyöhön käytösongelmien vähentämiseksi. Kirja tarjoaa tehokkaita välineitä opettajan ja vanhempien yhteistyön edistämiseen, luokan ryhmädynamiikan lisäämiseen sekä koulukiusaamisen ja muiden kielteisten ilmiöiden kitkemiseen. Kirja on hyödyllistä luettavaa kaikille kasvattajille, niin opettajille, vanhemmille, kuin muillekin lasten ja nuorten parissa toimiville.