Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Musiikki liikunnan käsikirja. 1, Musiikki a liikkuen
Julkaistu WSOYpro, Helsinki : 2010.
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 256 s. : kuv., nuott. ; 30 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Musiikki liikunnan käsikirja ; 1
Yleinen huomautus Musiikki a liikkuen.Kirjaan kuuluu CD-äänilevy (ISBN: 978-951-0-35754-5). Luetteloitu erikseen.
Asiasana
Henkilönnimi Perkiö, Soili. Simola-Isaksson, Inkeri.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Musiikki liikunnan käsikirja ; 1.
ISBN
*00001338nam a22004094a 4500
*00111045
*00520200525075514.0
*008110601s2010\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-0-34873-4
*035 $a33622
*035 $a(PrettyLib)0000033622
*0410 $afin
*084 $aYKL:79.2$2ykl
*090 $aOMA:79
*1001 $aJuntunen, Marja-Leena.
*24510$aMusiikki liikunnan käsikirja.$n1,$pMusiikki a liikkuen /$cMarja-Leena Juntunen, Soili Perkiö, Inkeri Simola-Isaksson.
*260 $aHelsinki :$bWSOYpro,$c2010.
*300 $a256 s. :$bkuv., nuott. ;$c30 cm.
*4901 $aMusiikki liikunnan käsikirja ;$v1
*500 $aMusiikki a liikkuen.
*500 $aKirjaan kuuluu CD-äänilevy (ISBN: 978-951-0-35754-5).
*500 $aLuetteloitu erikseen.
*650 7$amusiikki liikunta$2ysa
*650 7$amusiikki kasvatus$2ysa
*650 7$aDalcroze-rytmiikka$2ysa
*650 7$aOrff-menetelmä$2ysa
*650 7$aleikit$2ysa
*650 7$amusiikki leikit$2ysa
*650 7$alaululeikit$2ysa
*650 7$apiirileikit$2ysa
*650 7$aliikuntaleikit$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$arytmioppi$2ysa
*7001 $aPerkiö, Soili.
*7001 $aSimola-Isaksson, Inkeri.
*830 0$aMusiikki liikunnan käsikirja ;$v1.
*852 $lJUNTUNEN
*979 $a0000033622
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Ainutlaatuinen musiikkiliikunnan opetusmateriaali on nyt valmis. Materiaalia voi soveltaa kaikissa ryhmissä, joissa toiminnan sisältöjä ovat musiikki, rytmiikka ja liike. Musiikkiliikunnan käsikirja 1 Musiikkia liikkuen -kirjassa tutustutaan kehonhallintaan, rytmiikkaan, säveltapailuun ja kuuntelukasvatukseen, musiikkia ilmentäviin liikuntasommitelmiin sekä luovaan liikuntaan. Kirjassa kuvataan myös harjoituksia, joissa etsitään yhteyksiä eri taidemuotojen välille ja annetaan eväitä liikunnan säestykseen. Lisäksi esitellään tutustumis- ja kontaktiharjoituksia sekä musiikkiliikuntaharjoituksia eri välineitä apuna käyttäen. Dalcroze- ja Orff-pedagogiikkaa, suomalaista musiikkiliikuntaa sekä kehollisuutta tarkastelevat artikkelit avaavat musiikkiliikunnan historiaa ja tarjoavat pedagogisen perustan kirjassa kuvatuille harjoituksille.