Gradian verkkokirjasto

Tehokas markkina-analyysi
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Lotti, Leila,
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Tehokas markkina-analyysi
Julkaistu
  • WSOY, Helsinki : 2001.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 206 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Huomautus sisällöstä
  • Markkina-analyysin keskeiset osa-alueet. -- Tieto on rajaton resurssi. -- Markkinoinnin toimintaympäristö elää. -- Kokonaismarkkinoiden ja kilpailutilanteen arviointi. -- Asiakkaan aktiivinen seuranta. -- Brandi saa arvosanat käyttäjältään. -- Mittausprosessi tuottaa tunnusluvut. -- Mittausprosessi alkaa. -- Tärkeimmät tiedonkeruumenetelmät. -- Kysymyksistä mittariksi. -- Otannan pääperiaatteet. -- Datasta raportiksi.
Yhteisönnimi
  • EU.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
ISBN
  • 951-0-25287-5
*00008708cam a2201633 i 4500
*001149
*00520220503084953.0
*008010221s2001    fi |||||||||||||||||fin| 
*015  $afx676737$2skl
*020  $a951-0-25287-5$qsidottu
*0243 $a9789510252871
*035  $a(FI-MELINDA)000923316
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a366.1
*080  $a658.626
*080  $a658.7/.8
*080  $a658.8.01
*080  $a658.8.012
*080  $a658.8.012.1
*080  $a658.8.012.12
*080  $a658.8.012.2
*080  $a658.8$21974/fin/fennica
*080  $a001.8
*084  $a69.3$2ykl
*084  $a69.34$2ykl
*1001 $aLotti, Leila,$0(FI-ASTERI-N)000051228
*24510$aTehokas markkina-analyysi /$cLeila Lotti.
*260  $aHelsinki :$bWSOY,$c2001.
*300  $a206 sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aMarkkina-analyysin keskeiset osa-alueet. -- Tieto on rajaton resurssi. -- Markkinoinnin toimintaympäristö elää. -- Kokonaismarkkinoiden ja kilpailutilanteen arviointi. -- Asiakkaan aktiivinen seuranta. -- Brandi saa arvosanat käyttäjältään. -- Mittausprosessi tuottaa tunnusluvut. -- Mittausprosessi alkaa. -- Tärkeimmät tiedonkeruumenetelmät. -- Kysymyksistä mittariksi. -- Otannan pääperiaatteet. -- Datasta raportiksi.
*61024$aEU.
*650 7$amarkkinat (taloustiede)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1865
*650 7$aanalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
*650 7$atiedonhankinta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2961
*650 7$atavaramerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amerkkitavarat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$amielikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$aasiakkaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
*650 7$atyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1832
*650 7$aasiakastyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$amittaus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4794
*650 7$ahaastattelututkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
*650 7$amielipidetutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10630
*650 7$akyselytutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
*650 7$aotanta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12939
*650 7$amonimuuttujamenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2131
*650 7$amarkkinatutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13238
*650 7$atutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p183
*650 7$aostokäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
*650 7$akulutustottumukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8572
*650 7$atutkimusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p415
*650 7$akuluttajakäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$amarkkinointitutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13560
*650 7$atuotteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$aanalyysimenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6085
*650 7$atoimintaympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6105
*650 7$akilpailuttaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9192
*650 7$atieto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p261
*650 7$atilastomenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3127
*650 7$akilpailupolitiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16774
*650 7$amarkkina-alueet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13225
*650 7$amittausmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20083
*650 7$aimago$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11167
*650 7$amenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
*650 7$aprosessit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
*650 7$akuluttajatutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1442
*650 7$ahaastattelut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17111
*650 7$afaktorianalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6540
*650 7$aregressioanalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2130
*650 7$akohderyhmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18822
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$atutkimustekniikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17848
*650 7$amainonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$akilpailu (toiminta)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$araportit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p237
*650 7$atunnusluvut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$amarknader (ekonomi)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1865
*650 7$aanalys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
*650 7$ainformationsanskaffning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2961
*650 7$avarumärken$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amärkesvaror$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$aföreställningar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$akunder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
*650 7$atillfredsställelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1832
*650 7$akundtillfredsställelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$amätning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4794
*650 7$aintervjuundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
*650 7$aopinionsundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10630
*650 7$aenkätundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
*650 7$asampling (statistik)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12939
*650 7$amultivariata metoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2131
*650 7$amarknadsundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13238
*650 7$aforskning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p183
*650 7$aköpbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
*650 7$akonsumtionsvanor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8572
*650 7$aforskningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p415
*650 7$amarknadsforskning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13560
*650 7$aprodukter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$aanalysmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6085
*650 7$averksamhetsmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6105
*650 7$akonkurrensutsättning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9192
*650 7$akunskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p261
*650 7$astatistiska metoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3127
*650 7$akonkurrenspolitik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16774
*650 7$amarknadsområden$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13225
*650 7$amätmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20083
*650 7$aimage$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11167
*650 7$ametoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
*650 7$aprocesser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
*650 7$akonsumentundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1442
*650 7$aintervjuer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17111
*650 7$afaktoranalys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6540
*650 7$aregressionsanalys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2130
*650 7$amålgrupper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18822
*650 7$aforskningsteknik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17848
*650 7$areklam (marknadsföring)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$akonkurrens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$akonsumentbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$arapporter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p237
*650 7$anyckeltal$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$amarkkinat$2eks
*650 7$amarkkinointi$2eks
*650 7$amielipidetutkimus$2eks
*653  $amarkkina-analyysit
*653  $amarknadsanalys
*653  $amarknadsundersökning$ametoder
*653  $amarkkina-analyysi
*901  $bSISKUV$5FENNI$c20180629112652.0
*908  $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Takakansi Tehokas markkina-analyysi on yhteenveto systemaattisesta ja tavoitteellisesta päätöksentekoa edistävästä tutkimustoiminnasta globaalissa toimintaympäristössä. Kirja esittelee tämän päivän tutkimusmenetelmät, joilla selvitetään kokonaismarkkinoita ja markkinaosuuksia, asiakkuutta ja asiakastyytyväisyyttä sekä omien ja kilpailijoiden brandien asemaa markkinoilla. Kirja esittelee tärkeimmät tiedonkeräysmenetelmät ja mittausprosessit ja niiden sopivuutta erilaisiin tiedon tarpeisiin. Millainen on hyvä kysely? Millaista otantaa tulisi käyttää? Kuinka taata tutkimuksen luotettavuus? Kuinka luoda runsaasta datasta järkevä ja ymmärrettävä lopputulos eli tutkimusraportti. Tietokoneavusteinen tiedonkerääminen antaa mahdollisuudet vertailukelpoisten tietojen tuottamiseen keskeisiltä markkina-alueilta Suomesta ja sen ulkopuolelta. Tiedot toimintaympäristön rakenteesta ja arvomaailmasta ovat edellytyksiä asiakassegmenttien ja yrityksen muiden sidosryhmien tuntemiselle ja kestävälle hallinnalle. 206 sivua. VTL Leila Lotti on Suomen Gallup Oy:n toimitusjohtaja ja 60 maassa toimivan Gallup Internationalin hallituksen puheenjohtaja. 22129

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
1304Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8