Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Tehokas markkina-analyysi
Julkaistu
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 206 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Huomautus sisällöstä Markkina-analyysin keskeiset osa-alueet. -- Tieto on rajaton resurssi. -- Markkinoinnin toimintaympäristö elää. -- Kokonaismarkkinoiden ja kilpailutilanteen arviointi. -- Asiakkaan aktiivinen seuranta. -- Brandi saa arvosanat käyttäjältään. -- Mittausprosessi tuottaa tunnusluvut. -- Mittausprosessi alkaa. -- Tärkeimmät tiedonkeruumenetelmät. -- Kysymyksistä mittariksi. -- Otannan pääperiaatteet. -- Datasta raportiksi.
Yhteisönnimi
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
ISBN
*00008708cam a2201633 i 4500
*001149
*00520220503084953.0
*008010221s2001 fi |||||||||||||||||fin|
*015 $afx676737$2skl
*020 $a951-0-25287-5$qsidottu
*0243 $a9789510252871
*035 $a(FI-MELINDA)000923316
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*080 $a366.1
*080 $a658.626
*080 $a658.7/.8
*080 $a658.8.01
*080 $a658.8.012
*080 $a658.8.012.1
*080 $a658.8.012.12
*080 $a658.8.012.2
*080 $a658.8$21974/fin/fennica
*080 $a001.8
*084 $a69.3$2ykl
*084 $a69.34$2ykl
*1001 $aLotti, Leila,$0(FI-ASTERI-N)000051228
*24510$aTehokas markkina-analyysi /$cLeila Lotti.
*260 $aHelsinki :$bWSOY,$c2001.
*300 $a206 sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aMarkkina-analyysin keskeiset osa-alueet. -- Tieto on rajaton resurssi. -- Markkinoinnin toimintaympäristö elää. -- Kokonaismarkkinoiden ja kilpailutilanteen arviointi. -- Asiakkaan aktiivinen seuranta. -- Brandi saa arvosanat käyttäjältään. -- Mittausprosessi tuottaa tunnusluvut. -- Mittausprosessi alkaa. -- Tärkeimmät tiedonkeruumenetelmät. -- Kysymyksistä mittariksi. -- Otannan pääperiaatteet. -- Datasta raportiksi.
*61024$aEU.
*650 7$amarkkinat (taloustiede)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1865
*650 7$aanalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
*650 7$atiedonhankinta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2961
*650 7$atavaramerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amerkkitavarat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$amielikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$aasiakkaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
*650 7$atyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1832
*650 7$aasiakastyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$amittaus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4794
*650 7$ahaastattelututkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
*650 7$amielipidetutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10630
*650 7$akyselytutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
*650 7$aotanta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12939
*650 7$amonimuuttujamenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2131
*650 7$amarkkinatutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13238
*650 7$atutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p183
*650 7$aostokäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
*650 7$akulutustottumukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8572
*650 7$atutkimusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p415
*650 7$akuluttajakäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$amarkkinointitutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13560
*650 7$atuotteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$aanalyysimenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6085
*650 7$atoimintaympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6105
*650 7$akilpailuttaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9192
*650 7$atieto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p261
*650 7$atilastomenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3127
*650 7$akilpailupolitiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16774
*650 7$amarkkina-alueet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13225
*650 7$amittausmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20083
*650 7$aimago$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11167
*650 7$amenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
*650 7$aprosessit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
*650 7$akuluttajatutkimus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1442
*650 7$ahaastattelut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17111
*650 7$afaktorianalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6540
*650 7$aregressioanalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2130
*650 7$akohderyhmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18822
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$atutkimustekniikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17848
*650 7$amainonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$akilpailu (toiminta)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$araportit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p237
*650 7$atunnusluvut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$amarknader (ekonomi)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1865
*650 7$aanalys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
*650 7$ainformationsanskaffning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2961
*650 7$avarumärken$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amärkesvaror$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$aföreställningar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$akunder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
*650 7$atillfredsställelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1832
*650 7$akundtillfredsställelse $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$amätning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4794
*650 7$aintervjuundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
*650 7$aopinionsundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10630
*650 7$aenkätundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
*650 7$asampling (statistik)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12939
*650 7$amultivariata metoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2131
*650 7$amarknadsundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13238
*650 7$aforskning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p183
*650 7$aköpbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
*650 7$akonsumtionsvanor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8572
*650 7$aforskningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p415
*650 7$amarknadsforskning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13560
*650 7$aprodukter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$aanalysmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6085
*650 7$averksamhetsmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6105
*650 7$akonkurrensutsättning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9192
*650 7$akunskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p261
*650 7$astatistiska metoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3127
*650 7$akonkurrenspolitik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16774
*650 7$amarknadsområden$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13225
*650 7$amätmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20083
*650 7$aimage$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11167
*650 7$ametoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
*650 7$aprocesser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
*650 7$akonsumentundersökning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1442
*650 7$aintervjuer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17111
*650 7$afaktoranalys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6540
*650 7$aregressionsanalys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2130
*650 7$amålgrupper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18822
*650 7$aforskningsteknik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17848
*650 7$areklam (marknadsföring)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$akonkurrens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$akonsumentbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$arapporter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p237
*650 7$anyckeltal$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$amarkkinat$2eks
*650 7$amarkkinointi$2eks
*650 7$amielipidetutkimus$2eks
*653 $amarkkina-analyysit
*653 $amarknadsanalys
*653 $amarknadsundersökning$ametoder
*653 $amarkkina-analyysi
*901 $bSISKUV$5FENNI$c20180629112652.0
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Takakansi Tehokas markkina-analyysi on yhteenveto systemaattisesta ja tavoitteellisesta päätöksentekoa edistävästä tutkimustoiminnasta globaalissa toimintaympäristössä. Kirja esittelee tämän päivän tutkimusmenetelmät, joilla selvitetään kokonaismarkkinoita ja markkinaosuuksia, asiakkuutta ja asiakastyytyväisyyttä sekä omien ja kilpailijoiden brandien asemaa markkinoilla. Kirja esittelee tärkeimmät tiedonkeräysmenetelmät ja mittausprosessit ja niiden sopivuutta erilaisiin tiedon tarpeisiin. Millainen on hyvä kysely? Millaista otantaa tulisi käyttää? Kuinka taata tutkimuksen luotettavuus? Kuinka luoda runsaasta datasta järkevä ja ymmärrettävä lopputulos eli tutkimusraportti. Tietokoneavusteinen tiedonkerääminen antaa mahdollisuudet vertailukelpoisten tietojen tuottamiseen keskeisiltä markkina-alueilta Suomesta ja sen ulkopuolelta. Tiedot toimintaympäristön rakenteesta ja arvomaailmasta ovat edellytyksiä asiakassegmenttien ja yrityksen muiden sidosryhmien tuntemiselle ja kestävälle hallinnalle. 206 sivua. VTL Leila Lotti on Suomen Gallup Oy:n toimitusjohtaja ja 60 maassa toimivan Gallup Internationalin hallituksen puheenjohtaja. 22129