Gradian verkkokirjasto

Ratkaiseva vuorovaikutus : pedagogisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Cantell, Hannele, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Ratkaiseva vuorovaikutus : pedagogisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : [2010] WS Bookwell, Juva : 2010.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 257 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Opetus 2000
Yleinen huomautus
  • Muut kirjoittajat: Matti Cantell ja 15 muuta.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Opettaja ja kasvattaja kohtaa työssään päivittäin kymmeniä, jopa satoja erilaisia lapsia ja nuoria. Kirjassa kerrotaan kasvatustilanteisiin liittyvien konkreettisten esimerkkien avulla, millaisia kokemuksia opettajilla on esimerkiksi kiusaamistilanteiden selvittelystä, arkojen oppilaiden kannustamisesta tai alisuoriutujien ohjaamisesta. Kirja piirtää kuvan kasvattajasta tuntevana ihmisenä, jolle omien kokemusten ääneen sanominen on osa omaa kasvamista. Kirja kertoo mielenkiintoisesti, millaisia tunteita ja ongelmia erilaiset kohtaamisen tilanteet kasvattajalle aiheuttavat. Jokaisessa luvussa on pohdintatehtäviä, joiden avulla lukija saa vertaistukea omien tilanteidensa pohtimiseen ja ratkaisemiseen.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Cantell, Matti, kirjoittaja.
  • Vehniäinen, Jarkko, kuvittaja.
Yhteisönnimi
  • PS-kustannus, kustantaja.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: fe20202518
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Opetus 2000.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • http://doi.org/10.31885/2019.00003 Linkki verkkoaineistoon
ISBN
  • 978-952-451-440-8
*00007310cam a2201321 i 4500
*00115017
*00520230116122724.0
*008100216s2010    fi ||||       |0| 0|fin| 
*015  $afx936321$2skl
*020  $a978-952-451-440-8$qnidottu
*0248 $aA1460643
*035  $z(FI-MELINDA)005679245
*035  $a(FI-MELINDA)005692769
*040  $aFI-NL$bfin$erda
*0410 $afin
*042  $afinb
*072 7$a57$2kkaa
*0801 $a37$21974/fin/fennica
*0801 $a159.9$21974/fin/fennica
*080  $a37.01
*080  $a37.064.2
*084  $a38.5$2ykl
*084  $a38.52$2ykl
*084  $aK38.5$2ykl
*1001 $aCantell, Hannele,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000099816
*24510$aRatkaiseva vuorovaikutus :$bpedagogisia kohtaamisia lasten ja nuorten kanssa /$cHannele Cantell ; kuvitus: Jarkko Vehniäinen.
*264 1$aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c[2010]
*264 3$aJuva :$bWS Bookwell,$c2010.
*300  $a257 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4900 $aOpetus 2000
*500  $aMuut kirjoittajat: Matti Cantell ja 15 muuta.
*5200 $aOpettaja ja kasvattaja kohtaa työssään päivittäin kymmeniä, jopa satoja erilaisia lapsia ja nuoria. Kirjassa kerrotaan kasvatustilanteisiin liittyvien konkreettisten esimerkkien avulla, millaisia kokemuksia opettajilla on esimerkiksi kiusaamistilanteiden selvittelystä, arkojen oppilaiden kannustamisesta tai alisuoriutujien ohjaamisesta. Kirja piirtää kuvan kasvattajasta tuntevana ihmisenä, jolle omien kokemusten ääneen sanominen on osa omaa kasvamista. Kirja kertoo mielenkiintoisesti, millaisia tunteita ja ongelmia erilaiset kohtaamisen tilanteet kasvattajalle aiheuttavat. Jokaisessa luvussa on pohdintatehtäviä, joiden avulla lukija saa vertaistukea omien tilanteidensa pohtimiseen ja ratkaisemiseen.
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$aoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$aopettajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$aoppimisympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
*650 7$aopetustilanne$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p569
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aerilaiset oppijat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21534
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$akoulukasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14839
*650 7$akasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$asosiaaliset suhteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p411
*650 7$akouluympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9486
*650 7$aalisuoriutuminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8585
*650 7$akannustus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4735
*650 7$akoulukiusaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p70
*650 7$aopettajuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
*650 7$akäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3625
*650 7$apersoonallisuuden piirteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p291
*650 7$aujous$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13539
*650 7$aluokkayhteisö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8557
*650 7$aseksuaalisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1826
*650 7$aristiriidat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2187
*650 7$apoissaolot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12648
*650 7$aerilaisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12911
*650 7$aoppilasarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7111
*650 7$aleirikoulu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7814
*650 7$apedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$adidaktiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4930
*650 7$akoulukuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13867
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$akokemukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$asukupuoli$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$akohtaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22700
*650 7$aförhållandet lärare-elev$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$aelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$alärare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$ainlärningsmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
*650 7$aundervisningssituation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p569
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aelever med speciella behov$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21534
*650 7$astödjande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$afostran i skolan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14839
*650 7$afostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$asociala relationer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p411
*650 7$askolmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9486
*650 7$aunderprestation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8585
*650 7$auppmuntran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4735
*650 7$askolmobbning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p70
*650 7$alärarskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
*650 7$abeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3625
*650 7$apersonlighetsdrag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p291
*650 7$ablyghet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13539
*650 7$aklassmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8557
*650 7$asexualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1826
*650 7$amotsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2187
*650 7$afrånvaro$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12648
*650 7$aolikhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12911
*650 7$aelevbedömning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7111
*650 7$alägerskola$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7814
*650 7$apedagogik (undervisning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$adidaktik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4930
*650 7$askoldisciplin$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13867
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aerfarenheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$akön$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$amötande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22700
*7001 $aCantell, Matti,$ekirjoittaja.
*7001 $aVehniäinen, Jarkko,$ekuvittaja.$0(FI-ASTERI-N)000139769
*7102 $aPS-kustannus,$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000220565
*77608$iVerkkoaineisto:$ofe20202518
*830 0$aOpetus 2000.
*85641$uhttp://doi.org/10.31885/2019.00003$yLinkki verkkoaineistoon
*901  $aMU20100223$5FENNI
*908  $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Opettaja ja kasvattaja kohtaa työssään päivittäin kymmeniä, jopa satoja erilaisia lapsia ja nuoria. Kirjassa kerrotaan kasvatustilanteisiin liittyvien konkreettisten esimerkkien avulla, millaisia kokemuksia opettajilla on esimerkiksi kiusaamistilanteiden selvittelystä, arkojen oppilaiden kannustamisesta tai alisuoriutujien ohjaamisesta. Kirja piirtää kuvan kasvattajasta tuntevana ihmisenä, jolle omien kokemusten ääneen sanominen on osa omaa kasvamista. Kirja kertoo mielenkiintoisesti, millaisia tunteita ja ongelmia erilaiset kohtaamisen tilanteet kasvattajalle aiheuttavat. Jokaisessa luvussa on pohdintatehtäviä, joiden avulla lukija saa vertaistukea omien tilanteidensa pohtimiseen ja ratkaisemiseen.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
66821Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.5