Gradian verkkokirjasto

Palvelumuotoilu : uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Palvelumuotoilu : uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen
Julkaistu
  • Teknova, Helsinki : 2011.
UDK-luokituskoodi
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Taitemia, ISSN 1238-4666 ; 35
Asiasana
Henkilönnimi
  • Miettinen, Satu.
ISBN
  • 978-952-238-077-7
*00001442nam a22004094a 4500
*00115394
*00520200525075526.0
*008120807s2011\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-238-077-7
*035  $a39441
*035  $a(PrettyLib)0000039441
*0410 $afin
*080  $aUDK:658.8
*080  $aUDK:658.64
*080  $aUDK:745/749
*24500$aPalvelumuotoilu :$buusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen /$cSatu Miettinen (toim.) [julkaisijat: Teknologiateollisuus ry. Jyväskylän ammattikorkeakoulu. Savonia-ammattikorkeakoulu (Ku.
*260  $aHelsinki :$bTeknova,$c2011.
*4901 $aTaitemia,$x1238-4666 ;$v35
*650 7$apalvelumuotoilu$2ysa
*650 7$akäyttäjälähtöisyys$2ysa
*650 7$apalvelut$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$aarviointi$2ysa
*650 7$akonseptit$2ysa
*650 7$akäytettävyys$2ysa
*650 7$aprototyypit$2ysa
*650 7$aideointi$2ysa
*650 7$ainnovatiivisuus$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$apalvelutuotanto$2ysa
*650 7$amuotoilu$2ysa
*650 7$asuunnittelu$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*7001 $aMiettinen, Satu.
*8102 $aTaitemia,$x1238-4666 ;$v35
*852  $lPALVELUMUOTOILU
*979  $a0000039441
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kirja esittelee uuden tavan kehittää käyttäjälähtöisiä palveluja. Se on ensimmäinen palvelumuotoilun perusteet esittelevä kirja Suomessa. Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä. Kirja sopii oppikirjaksi aihetta opiskeleville sekä työkalupaketiksi palvelujen kehittämisessä ja käyttäjälähtöisessä innovaatiotoiminnassa mukana oleville kehittäjille.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
68762Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8
86134Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8