Gradian verkkokirjasto

Avaimia asiakasläheisyyteen : uudistuva verkostomainen palveluliiketoiminta
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Avaimia asiakasläheisyyteen : uudistuva verkostomainen palveluliiketoiminta
Julkaistu
  • Tampere University Press, Tampere : 2013.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 80 s.
  • kuv.
  • 21 cm.
Yleinen huomautus
  • Julkaistu myös verkkojulkaisuna ISBN 978-951-44-9128-3.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Helander, Nina.
  • Kujala, Johanna.
  • Lainema, Kirsi.
  • Pennanen, Miia.
ISBN
  • 978-951-44-9127-6
*00001169nam a22003614a 4500
*00116569
*00520200525075531.0
*008131003s2013\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-951-44-9127-6
*035  $a41411
*035  $a(PrettyLib)0000041411
*0410 $afin
*080  $aUDK:658.8
*24500$aAvaimia asiakasläheisyyteen :$buudistuva verkostomainen palveluliiketoiminta /$cNina Helander, Johanna Kujala, Kirsi Lainema, Miia Pennanen.
*260  $aTampere :$bTampere University Press,$c2013.
*300  $a80 s.
*300  $bkuv.
*300  $c21 cm.
*500  $aJulkaistu myös verkkojulkaisuna ISBN 978-951-44-9128-3.
*650 7$apalveluliiketoiminta$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$averkostoituminen$2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$averkostot$2ysa
*650 7$apalveluala$2ysa
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2ysa
*650 7$aosaaminen$2ysa
*650 7$astrateginen johtaminen$2ysa
*7001 $aHelander, Nina.
*7001 $aKujala, Johanna.
*7001 $aLainema, Kirsi.
*7001 $aPennanen, Miia.
*852  $lAVAIMIA
*979  $a0000041411
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kädessäsi oleva kirja on suunnattu kaikille palveluliiketoiminnan kehittämisestä ja uudistamisesta kiinnostuneille. Lukija löytää kirjasta tiiviin tietopaketin sellaisista ajankohtaisista teemoista ja nykyaikaisen palveluliiketoiminnan kehittämisen kulmakivistä kuten yhdessä tekeminen, verkostot, arvonluonti ja osaamisen kehittäminen. Kirjassa on pyritty vuoropuheluun teorian ja käytännön välillä, joten kukin kirjan luku sisältää teoreettisemman tiedon lisäksi runsaasti käytännön esimerkkejä sekä pohdintatehtäviä, joiden avulla palveluyritysten johtajat ja asiantuntijat voivat analysoida ja kehittää edelleen omien organisaatioidensa toimintamalleja.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
72882Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8