Gradian verkkokirjasto

Työrauha luokkaan
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Saloviita, Timo, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Työrauha luokkaan
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2014 (Juva : Bookwell)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 3. uud. p.
Ulkoasutiedot
  • 205 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Opetus 2000
Huomautus bibliografiasta ym.
  • Sisältää bibliografisia viitteitä.
Huomautus sisällöstä
  • Johdanto -- Estä häiriöt ennakolta -- Käytä korjaavia toimia -- Vastaa oppilaan erityistarpeisiin -- Sovella keinoja eri tilanteisiin -- Hyvä käytös on koko koulun asia.
Asiasana
Yhteisönnimi
  • PS-kustannus, kustantaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Opetus 2000.
ISBN
  • 978-952-451-615-0
*00006656cam a22013214i 4500
*00116688
*00520230116132351.0
*008131126s2014    fi |||||||||||||||||fin||
*020  $a978-952-451-615-0$qnidottu
*0243 $a9789524516150
*035  $a(FI-MELINDA)006514925
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a37
*080  $a37.064
*080  $a371.3
*080  $a371.5
*080  $a371.54
*080  $a373
*084  $a38.5$2ykl
*1001 $aSaloviita, Timo,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000058238
*24510$aTyörauha luokkaan /$cTimo Saloviita.
*250  $a3. uud. p.
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2014$e(Juva :$fBookwell)
*300  $a205 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4900 $aOpetus 2000
*504  $aSisältää bibliografisia viitteitä.
*5050 $aJohdanto -- Estä häiriöt ennakolta -- Käytä korjaavia toimia -- Vastaa oppilaan erityistarpeisiin -- Sovella keinoja eri tilanteisiin -- Hyvä käytös on koko koulun asia.
*583  $aBTJ$5FENNI
*650 7$atyörauha (työyhteisöt)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p28372
*650 7$akoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aluokkatyöskentely$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p568
*650 7$aopetustilanne$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p569
*650 7$aluokkayhteisö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8557
*650 7$aoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$aopettajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$aauktoriteetti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12600
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$apoikkeava käyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2661
*650 7$aongelmanratkaisu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
*650 7$akäyttäytymishäiriöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10573
*650 7$aennaltaehkäisy$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
*650 7$akouluympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9486
*650 7$akoulukuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13867
*650 7$aongelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3392
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aoppitunnit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p567
*650 7$ajärjestys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p624
*650 7$akasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$akriisinhallinta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p504
*650 7$aerityisopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
*650 7$aerityisoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12623
*650 7$akäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3625
*650 7$aseuraamukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p716
*650 7$arangaistukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1287
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$aerityisluokat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19049
*650 7$atoimintamallit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
*650 7$atyörauha (työmarkkinat)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11194
*650 7$akouluviihtyvyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$akoulunkäynti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10624
*650 7$aosallistuminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10727
*650 7$aturvallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7349
*650 7$askoldisciplin$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13867
*650 7$aproblem$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3392
*650 7$aarbetsro$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p28372
*650 7$askolor (läroanstalter)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aklassrumsarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p568
*650 7$aundervisningssituation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p569
*650 7$aklassmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8557
*650 7$aelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$alärare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$aauktoritet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12600
*650 7$aförhållandet lärare-elev$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$alektioner$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p567
*650 7$aordning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p624
*650 7$afostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$aavvikande beteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2661
*650 7$aproblemlösning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
*650 7$abeteendestörningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10573
*650 7$aförebyggande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
*650 7$akrishantering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p504
*650 7$askolmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9486
*650 7$aspecialundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
*650 7$aspecialelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12623
*650 7$abeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3625
*650 7$apåföljder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p716
*650 7$astraff$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1287
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$aspecialklasser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19049
*650 7$averksamhetsmodeller$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
*650 7$aarbetsfred$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11194
*650 7$askoltrivsel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
*650 7$asammanhållning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$askolgång$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10624
*650 7$adeltagande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10727
*650 7$asäkerhet och trygghet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7349
*650 4$askolan
*650 4$avälmående
*650 4$atyörauha
*7102 $aPS-kustannus,$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000220565
*830 0$aOpetus 2000.
*901  $bLUOK, SISKUV$5FENNI$c20150715130047.0
*902  $ab$5FENNI
*908  $afi
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Oppilaiden käytösongelmat kuuluvat opettajien yleisimpiin huolenaiheisiin koulutyössä. Työrauhaongelmat kiusaavat myös oppilaita. Oikeiden työtapojen avulla opettaja pystyy luomaan sellaisen ilmapiirin, jossa työnteko on kaikille miellyttävää. Kirjassa esitellään toimintamalli, joka perustuu hyvään opetukseen, oppilaiden kunnioittamiseen ja johtamistaitoihin. Kirjassa otetaan esille myös näkökulma opettajasta työrauhaongelman luojana. Suositun kirjan uudistetussa painoksessa otetaan huomioon myös uudistunut työrauhalaki.Kirjan neuvoista on apua opettajille päiväkodista aikuiskoulutukseen. Uusille opettajille kirja on henkiinjäämispakkaus, josta on hyötyä koko tulevalle uralle. Kokeneille opettajille teos tarjoaa virikkeitä omien käytäntöjen kehittämiseen.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
73166Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.5