Gradian verkkokirjasto

Voi hyvin, opettaja!
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Salovaara, Reija, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Voi hyvin, opettaja!
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2013 (Juva : Bookwell)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 338 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Opetus 2000
Huomautus sisällöstä
  • Alkusanat -- Johdanto -- 1. Pallo eli työhyvinvoinnin elementit -- 2. Kori eli työyhteisö -- 3. Köydet eli työyhteisöä ja työhyvinvointia yhteen liittäviä asioita -- 4. Tuli eli työnilo -- 5. Hiekkasäkit eli työhyvinvoinnin haastajat -- 6. Maaperä eli työtä ohjaavat tekijät -- 7. Lentotekniikat eli työhyvinvointia lisäävät toimintatavat -- Lopuksi -- Lähteet -- Liitteet -- Harjoitushakemisto.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Honkonen, Tiina, kirjoittaja.
Yhteisönnimi
  • PS-kustannus, kustantaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Opetus 2000.
ISBN
  • 978-952-451-603-7
*00005129cam a2200973 i 4500
*00116703
*00520230116132108.0
*008131218s2013    fi |||||||||||00| 0|fin| 
*015  $afx1043210$2skl
*020  $a978-952-451-603-7$qnidottu
*0243 $a9789524516037
*035  $a(FI-MELINDA)006192929
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a331.4
*080  $a371
*080  $a331
*084  $a38.5$2ykl
*084  $a37.1$2ykl
*1001 $aSalovaara, Reija,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000126460
*24510$aVoi hyvin, opettaja! /$cReija Salovaara ja Tiina Honkonen.
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2013$e(Juva :$fBookwell)
*300  $a338 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4900 $aOpetus 2000
*5050 $aAlkusanat -- Johdanto -- 1. Pallo eli työhyvinvoinnin elementit -- 2. Kori eli työyhteisö -- 3. Köydet eli työyhteisöä ja työhyvinvointia yhteen liittäviä asioita -- 4. Tuli eli työnilo -- 5. Hiekkasäkit eli työhyvinvoinnin haastajat -- 6. Maaperä eli työtä ohjaavat tekijät -- 7. Lentotekniikat eli työhyvinvointia lisäävät toimintatavat -- Lopuksi -- Lähteet -- Liitteet -- Harjoitushakemisto.
*650 7$aopetushenkilöstö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23067
*650 7$atyöhyvinvointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1835
*650 7$atyöyhteisötaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24888
*650 7$atyötyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1831
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$aammatti-identiteetti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
*650 7$aopettajuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
*650 7$aopettajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$aresurssit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19352
*650 7$aryhmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1127
*650 7$aryhmädynamiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14765
*650 7$adialogi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
*650 7$atyötoverit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26040
*650 7$amotivaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$apedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$atyöviihtyvyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1836
*650 7$atyön imu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23893
*650 7$atyöyhteisöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$atyöilmapiiri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8545
*650 7$atyöympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8544
*650 7$ajaksaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p135
*650 7$atyömotivaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1834
*650 7$aundervisningspersonal$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23067
*650 7$avälbefinnande i arbetet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1835
*650 7$amedarbetarkompetens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24888
*650 7$aarbetstillfredsställelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1831
*650 7$asammanhållning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$ayrkesidentitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
*650 7$alärarskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
*650 7$aresurser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19352
*650 7$agrupper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1127
*650 7$agruppdynamik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14765
*650 7$adialog$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
*650 7$akolleger$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26040
*650 7$amotivation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
*650 7$aförhållandet lärare-elev$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$apedagogik (undervisning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$aarbetstrivsel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1836
*650 7$aengagemang i arbetet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23893
*650 7$aarbetsgemenskaper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$aarbetsklimat$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8545
*650 7$aarbetsmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8544
*650 7$aork$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p135
*650 7$aarbetsmotivation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1834
*650 7$alärare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*653 0$atyönilo
*7001 $aHonkonen, Tiina,$ekirjoittaja.
*7102 $aPS-kustannus,$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000220565
*830 0$aOpetus 2000.
*901  $aMU20131219$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Jokaisella opettajalla on mahdollisuus lisätä omaa työniloaan ja tuoda oma panoksensa toimivan työyhteisön rakentamiseen! Tämä teos antaa opettajalle eväitä oman työhyvinvoinnin ja hyvän kouluilmapiirin edistämiseen. Opettajien hyvinvointi ja yhteishenki heijastuvat oppilaisiin ja heidän oppimiseensa. On hyvä miettiä, mitä itse tuo mukanaan, kun astuu sisään opettajainhuoneeseen. Kirjassa käsitellään muun muassa työniloa synnyttäviä asioita, ammatti-identiteettiä, toimivaa vuorovaikutusta työyhteisössä ja kouluyhteisön työn perustaa. Kirjassa tuodaan esille myös työhyvinvointia heikentäviä asioita ja etsitään niihin ratkaisuja. Teoksen lukuisat harjoitukset antavat konkreettisia välineitä jaksamisen edistämiseksi ja vaalimiseksi koulussa. Harjoitusten avulla voidaan löytää myös yhteiset työn lähtökohdat ja rakentaa toimiva työyhteisö. Reija Salovaara ja Tiina Honkonen ovat kirjoittaneet myös suositun teoksen Rakenna hyvä luokkahenki (PS-kustannus 2011).

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
73218Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.5