Gradian verkkokirjasto

Palaute kuuluu kaikille
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Ahonen, Risto.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Palaute kuuluu kaikille
Julkaistu
  • Human interest, Espoo : 2014.
UDK-luokituskoodi
Painos
  • 4. p.
Ulkoasutiedot
  • 208 s. : kuv. ; 21 cm.
Asiasana
ISBN
  • 978-952-68064-1-9
*00000878nam a22003014a 4500
*00116899
*00520200525075532.0
*008140321s2014\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-68064-1-9
*035  $a42071
*035  $a(PrettyLib)0000042071
*0410 $afin
*080  $aUDK:65.01
*1001 $aAhonen, Risto.
*24510$aPalaute kuuluu kaikille /$cRisto Ahonen.
*250  $a4. p.
*260  $aEspoo :$bHuman interest,$c2014.
*300  $a208 s. :$bkuv. ;$c21 cm.
*650 7$apalaute$2ysa
*650 7$akannustus$2ysa
*650 7$aesimies-alaissuhde$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*650 7$atyöyhteisöt$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$ahenkilöstöjohtaminen$2ysa
*650 7$aorganisaatioviestintä$2ysa
*650 7$asisäinen tiedotus$2ysa
*852  $lAHONEN
*979  $a0000042071
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Mihin palautetta tarvitaan? Millainen palaute on tehokkainta? Millainen palaute johtaa harhaan? Kirja kertoo, miksi kannustava palaute on vielä tärkeämpää kuin korjaava ja miksi palautekäytännöistä kannattaa sopia. Kirja antaa tarkat ohjeet palautteen käsittelyyn, hakemiseen ja antamiseen sekä palautteesta sopimiseen niin, että palautteesta saadaan tiimin ja koko työyhteisön kehittymisen väline. Kirjan anti konkretisoituu 20 mininovellissa, jotka kertovat erään tiimin tarinan. Johtamisen ja viestinnän kokeneet valmentajat Risto Ahonen ja Sirke Lohtaja-Ahonen murtavat hampurilaispalautteen ja muut palautteeseen liittyvät myytit. He tekevät palautteesta rautalankaa ja kertovat, miksi palaute on jokaisen työntekijän työkalu, ei pelkästään esimiesten. Kirja on tarkoitettu kaikille työntekijöille ja esimiehille, jotka haluavat kehittyä ja auttaa muita kehittymään. Henkilöstöhallinnon ja työyhteisöviestinnän edustajat saavat kirjasta ideoita siihen, miten vapaasti virtaavaa palautetta käytetään johtamisen tukena ja vuoropuhelun virittäjänä, ja miten koko palautekulttuurin voi uudistaa

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
74356Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma65.01