Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Kaikille kelpo koulu : kolmiportaisen tuen toteuttaminen ja kehittäminen
Julkaistu PS-kustannus, Jyväskylä : 2012.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
Asiasana
Henkilönnimi
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
ISBN
*00001860nam a22006254a 4500
*00117240
*00520200525075533.0
*008140908s2012\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-451-574-0
*035 $a42507
*035 $a(PrettyLib)0000042507
*0410 $afin
*080 $aUDK:371
*084 $aYKL:38$2ykl
*084 $aYKL:38.52$2ykl
*084 $aYKL:38.55$2ykl
*084 $aYKL:38.5$2ykl
*24500$aKaikille kelpo koulu :$bkolmiportaisen tuen toteuttaminen ja kehittäminen /$cSirpa Oja (toim.).
*260 $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2012.
*300 $a295 s.
*300 $bkuv.
*300 $c21 cm.
*4901 $aOpetus 20
*650 7$akoulu$2ysa
*650 7$aoppilaat$2ysa
*650 7$atukeminen$2ysa
*650 7$avarhainen tuki$2ysa
*650 7$avarhainen puuttuminen$2ysa
*650 7$akouluyhteisö$2ysa
*650 7$aesiopetus$2ysa
*650 7$aperusopetus$2ysa
*650 7$aerityisopetus$2ysa
*650 7$aoppilashuolto$2ysa
*650 7$aopetussuunnitelmat$2ysa
*650 7$atoimintakulttuuri$2ysa
*650 7$amuutos$2ysa
*650 7$akoulutuspolitiikka$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$aennakointi$2ysa
*650 7$atukimuodot$2ysa
*650 7$ainkluusio$2ysa
*650 7$aopetusala$2ysa
*650 7$apedagoginen ajattelu$2ysa
*650 7$akehittämisprojektit$2ysa
*650 7$aerityispedagogiikka$2ysa
*650 7$akoulunuudistus$2ysa
*650 7$aperuskoulu$2ysa
*650 7$ayhteisöllisyys$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*650 7$ayhteistoiminta$2ysa
*7001 $aOja, Sirpa.
*830 0$aOpetus 20.
*852 $lKAIKILLE
*979 $a0000042507
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Perusopetuksen kolmiportaisen tuen malleja kehitetään koko maassa. Miten tuen järjestämiskäytäntöjä on onnistuttu kehittämään? Mitä pitää vielä tehdä, että tuen järjestämisen edellytykset täyttyisivät? Tässä käytännönläheisessä kirjassa esitellään tekijöitä, joita esi- ja perusopetuksessa on tarkasteltava kehittämiseen liittyvien jännitteiden ja muutosvastarinnan purkamiseksi. Kirjassa kerrotaan, mitä tekemällä muutos saadaan aikaiseksi. Kirjassa esiteltyjen konkreettisten kolmiportaisen tuen toteutustapojen ja arviointityökalujen avulla lukija voi pohtia, mitä omassa luokassa, koulussa tai kunnassa tulisi vielä tehdä, jotta koulu olisi kelpo kaikille oppilaille. Kirja on suunnattu opettajille, rehtoreille, opetustoimen johdolle ja kehittäjille.