Gradian verkkokirjasto

Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Juuti, Pauli.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2015.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 181 s.
  • kuv.
  • 24 cm.
Yleinen huomautus
  • Sisältö: 1. Nykyisen työkulttuurimme piirteet eivät tue asiakaskeskeisyyttä. 2. Asiakaskokemusten johtaminen organisaation menestystekijänä. 3. Asiakaskeinen henkilöstöstrategia. 4. Luovuus ja innovatiivisuus tuovat positiivisia yllätyksiä asiakkaille. 5. Osaamisen avulla luodaan elämyksiä asiakkaille. 6. Vuorovaikutustaitojen avulla luodaan ja ylläpidetään hyviä suhteita asiakkaisiin. 7. Sitoutuneet ihmiset tunnistavat asiakkaiden perimmäiset motiivit. 8. Työhyvinvointi välittyy asiakkaille. 9. Eettisyys ja oikeudenmukaisuus rakentavat luottamusta. 10. Asiakaskeskeisen henkilöstöjohtamisen luominen vaatii henkilöstöjohtamisen uudistamista.
Asiasana
ISBN
  • 978-952-451-666-2
*00001526nam a22003014a 4500
*00118946
*00520200525075540.0
*008150824s2015\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-451-666-2
*035  $a44664
*035  $a(PrettyLib)0000044664
*0410 $afin
*080  $aUDK:65.01
*1001 $aJuuti, Pauli.
*24510$aJohda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen /$cPauli Juuti.
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2015.
*300  $a181 s.
*300  $bkuv.
*300  $c24 cm.
*500  $aSisältö: 1. Nykyisen työkulttuurimme piirteet eivät tue asiakaskeskeisyyttä. 2. Asiakaskokemusten johtaminen organisaation menestystekijänä. 3. Asiakaskeinen henkilöstöstrategia. 4. Luovuus ja innovatiivisuus tuovat positiivisia yllätyksiä asiakkaille. 5. Osaamisen avulla luodaan elämyksiä asiakkaille. 6. Vuorovaikutustaitojen avulla luodaan ja ylläpidetään hyviä suhteita asiakkaisiin. 7. Sitoutuneet ihmiset tunnistavat asiakkaiden perimmäiset motiivit. 8. Työhyvinvointi välittyy asiakkaille. 9. Eettisyys ja oikeudenmukaisuus rakentavat luottamusta. 10. Asiakaskeskeisen henkilöstöjohtamisen luominen vaatii henkilöstöjohtamisen uudistamista.
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$ahenkilöstöstrategiat$2ysa
*650 7$aasiakastyö$2ysa
*650 7$aasiakaskokemus$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$ayrityskulttuuri$2ysa
*650 7$ahenkilöstöjohtaminen$2ysa
*852  $lJUUTI
*979  $a0000044664
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan -- pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi. Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys. Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään -- esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin -- asiakkaiden silmin.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
79090Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma65.01