Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Yrityksen asiakasmarkkinointi
Julkaistu
UDK-luokituskoodi
Painos
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
Yleinen huomautus Sisältö: 1. Uudistuva markkinointi. 2. Markkinointiympäristö. 3. Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi. 4. Markkinoinnin kilpailukeinot. 5. Markkinointiviestintä kilpailukeinona. 6. Asiakkuuksien hallinta. S. 455-464: Sanasto suomi-englanti.
Asiasana
Henkilönnimi
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
ISBN
*00002106nam a22006134a 4500
*00119212
*00520200525075541.0
*008151009s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-37-6616-0
*035 $a45023
*035 $a(PrettyLib)0000045023
*0410 $afin
*080 $aUDK:658.8
*100 $aBergström. Seija.
*24510$aYrityksen asiakasmarkkinointi /$cBergström. Seija, Arja Leppänen.
*250 $a16.-18. p
*260 $aHelsinki :$bEdita,$c2018.
*300 $a464 s.
*300 $bkuv.
*300 $c25 cm.
*4901 $aBusiness Edita
*500 $aSisältö: 1. Uudistuva markkinointi. 2. Markkinointiympäristö. 3. Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi. 4. Markkinoinnin kilpailukeinot. 5. Markkinointiviestintä kilpailukeinona. 6. Asiakkuuksien hallinta. S. 455-464: Sanasto suomi-englanti.
*650 7$ayritystoiminta$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$atuotteet$2ysa
*650 7$atuotetietous$2ysa
*650 7$atoimintaympäristö$2ysa
*650 7$asuhdemarkkinointi$2ysa
*650 7$asaatavuus $2ysa
*650 7$amyyntityö$2ysa
*650 7$amerkkitavarat$2ysa
*650 7$amarkkinointi$2ysa
*650 7$amarkkinointiviestintä$2ysa
*650 7$amyynninedistäminen$2ysa
*650 7$aostokäyttäytyminen$2ysa
*650 7$asegmentointi$2ysa
*650 7$amainonta$2ysa
*650 7$akysyntä$2ysa
*650 7$akuluttajakäyttäytyminen$2ysa
*650 7$akilpailu$2ysa
*650 7$akansainvälistyminen$2ysa
*650 7$ahinnoittelu$2ysa
*650 7$ahinnat$2ysa
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$aasiakassegmentointi$2ysa
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*7001 $aLeppänen, Arja.
*830 0$aBusiness Edita.
*852 $lBERGSTRÖM
*979 $a0000045023
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti.
Uudistetussa teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Teoriaa myös havainnollistetaan monilla käytännön esimerkeillä, joissa tarkastellaan erityisesti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden menestymistä muuttuvassa, yhä globaalimmin toimivassa maailmassa.
Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä, englanninkielinen ydinsanasto ja linkkejä erilaisiin lisätiedon lähteisiin.
Tekijät ovat markkinoinnin koulutuksen ammattilaisia, joilla on yli 20 vuoden kokemus oppimateriaalien kirjoittamisesta. Kirja soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille.