Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Onnistunut asiakaskohtaaminen matkailu- ja ravintola-alalla
Julkaistu Satakunnan ammattikorkeakoulu, Pori : 2013.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Satakunnan ammattikorkeakoulu. A, Tutkimukset, ISSN 1457-0688 ; 1/2013
Yleinen huomautus Potkua palveluosaamiseen -hanke. Metodologia: haastattelututkimus; kyselytutkimus; haamuasiointi. Julkuaistu myös verkkojulkaisuna. (ISBN: 978-951-633-108-2 (PDF)).
Asiasana
Henkilönnimi Renfors, Sanna-Mari. Salo, Vappu.
ISBN
*00001740nam a22004934a 4500
*00119612
*00520200525075543.0
*008160222s2013\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-633-107-5
*035 $a45552
*035 $a(PrettyLib)0000045552
*0410 $afin
*080 $aUDK:64
*080 $aUDK:658.8
*24500$aOnnistunut asiakaskohtaaminen matkailu- ja ravintola-alalla /$ctoim. anna-Mari Renfors, Vappu Salo.
*260 $aPori :$bSatakunnan ammattikorkeakoulu,$c2013.
*300 $a60 s.
*300 $bkuv.
*300 $c18 x 25 cm.
*4901 $aSatakunnan ammattikorkeakoulu. A, Tutkimukset,$x1457-0688 ;$v1/2013
*500 $aPotkua palveluosaamiseen -hanke. Metodologia: haastattelututkimus; kyselytutkimus; haamuasiointi. Julkuaistu myös verkkojulkaisuna. (ISBN: 978-951-633-108-2 (PDF)).
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$amatkailuala$2ysa
*650 7$aravintola-ala$2ysa
*650 7$aasiakastyö$2ysa
*650 7$aosaaminen$2ysa
*650 7$alaatu$2ysa
*650 7$aasiakaskokemus$2ysa
*650 7$amatkailupalvelut$2ysa
*650 7$aravintolat$2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*650 7$akohtaaminen$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$aasiakastyytyväisyys $2ysa
*650 7$apuhelinpalvelut$2ysa
*650 7$averkkopalvelut$2ysa
*650 7$asosiaalinen media$2ysa
*650 7$amajoitusala$2ysa
*7001 $aRenfors, Sanna-Mari.
*7001 $aSalo, Vappu.
*8102 $aSatakunnan ammattikorkeakoulu.$nA,$pTutkimukset,$x1457-0688 ;$v1/2013
*852 $lONNISTUNUT
*979 $a0000045552
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Matkailu- ja ravintola-alalla asiakasta palvellaan yhä enemmän monissa kanavissa, joten kasvokkaisen palvelun lisäksi on ymmärrettävä sähköistä ja puhelimessa tapahtuvaa vuorovaikutusta sekä eri asiakaspalvelukanavien toimintaa kokonaisuutena. Käsitys palvelun laadusta vaihtelee myös toimijoittain: johdon, työntekijän ja asiakkaan näkökulma laatuun voi olla hyvin erilainen. Kirja sisältää tuoretta tutkimustietoa ja runsaasti käytännön esimerkkejä matkailu- ja ravintola-alalta – se lisää asiakasymmärrystä ja antaa suuntaviivoja henkilökunnan toiminnan suunnitteluun ja ohjaukseen yrityksissä.