Henkilönnimi Lonka, Kirsti, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
Julkaistu Otava, Helsingissä : 2015 (Keuruu : Otavan Kirjapaino)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
Ulkoasutiedot 263 sivua : kuvitettu ; 24 cm
Yleinen huomautus Lisäpainokset: 2. painos 2017. Lisäpainos: 2. p. 2017
Huomautus sisällöstä Esipuhe -- Miten muisti toimii? -- Mitä on asiantuntijuus? -- Oppiminen vuorovaikutuksessa -- Oppimisympäristöt -- Mikä on tunteiden rooli oppimisessa? -- Motivaatio - mikä meitä liikuttaa? -- Luovuus ja oivaltaminen oppimisessa -- Millaista on oivaltava oppiminen? -- Hakemisto -- Lähdeluettelo.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Oivaltava oppiminen yhdistää älyn, tunteen ja luovuuden. Kaikkeen tehokkaaseen oppimiseen liittyy oivaltamista. Kaikki suuret tieteen ja taiteen saavutukset ovat syntyneet ihmettelyn ja uteliaisuuden kautta. Kirja tarjoaa oivaltavan oppimisen avaimet. Se auttaa ymmärtämään, mikä oppimisessa ja opettamisessa on keskeistä.
Asiasana
ISBN
*00004314cam a22007934i 4500
*00119661
*00520230320144653.0
*008150930s2015 fi a | b |001 0 fin c
*020 $a978-951-1-28993-7$qnidottu
*0243 $a9789511289937
*035 $a(FI-MELINDA)008015416
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*080 $a37$21974/fin/fennica
*080 $a159.94/.95$21974/fin/fennica
*084 $a38$2ykl
*084 $a14.12$2ykl
*1001 $aLonka, Kirsti,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000051214
*24510$aOivaltava oppiminen /$cKirsti Lonka.
*250 $a1. painos.
*260 $aHelsingissä :$bOtava,$c2015$e(Keuruu :$fOtavan Kirjapaino)
*300 $a263 sivua :$bkuvitettu ;$c24 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*500 $aLisäpainokset: 2. painos 2017.
*500 $aLisäpainos: 2. p. 2017
*5050 $aEsipuhe -- Miten muisti toimii? -- Mitä on asiantuntijuus? -- Oppiminen vuorovaikutuksessa -- Oppimisympäristöt -- Mikä on tunteiden rooli oppimisessa? -- Motivaatio - mikä meitä liikuttaa? -- Luovuus ja oivaltaminen oppimisessa -- Millaista on oivaltava oppiminen? -- Hakemisto -- Lähdeluettelo.
*520 $aOivaltava oppiminen yhdistää älyn, tunteen ja luovuuden. Kaikkeen tehokkaaseen oppimiseen liittyy oivaltamista. Kaikki suuret tieteen ja taiteen saavutukset ovat syntyneet ihmettelyn ja uteliaisuuden kautta. Kirja tarjoaa oivaltavan oppimisen avaimet. Se auttaa ymmärtämään, mikä oppimisessa ja opettamisessa on keskeistä.
*650 7$akasvatuspsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16586
*650 7$aoppimispsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$apedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$amuisti (kognitio)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
*650 7$ametakognitio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19878
*650 7$aajattelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6007
*650 7$aintuitio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9871
*650 7$aasiantuntijuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15085
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$aoppimisympäristö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
*650 7$amotivaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
*650 7$atunteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$aluovuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
*650 7$aopetusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$akoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aälykkyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6727
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$apedagogisk psykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16586
*650 7$ainlärningspsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$apedagogik (undervisning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aminnet (kognition)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
*650 7$ametakognition$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19878
*650 7$atänkande $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6007
*650 7$aintuition$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9871
*650 7$aexpertis$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15085
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$ainlärningsmiljö$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
*650 7$amotivation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
*650 7$akänslor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$akreativitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
*650 7$aundervisningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$askolor (läroanstalter)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aintelligens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6727
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*901 $aMU20151106$5FENNI
*908 $afi
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Oivaltava oppiminen yhdistää älyn, tunteen ja luovuuden. Kaikkeen tehokkaaseen oppimiseen liittyy oivaltamista. Kaikki suuret tieteen ja taiteen saavutukset ovat syntyneet ihmettelyn ja uteliaisuuden kautta.
Kirja tarjoaa oivaltavan oppimisen avaimet. Se auttaa ymmärtämään, mikä oppimisessa ja opettamisessa on keskeistä. Miten oppia itse parhaiten ja miten auttaa muita oppimaan? Miten herättää kiinnostus ja motivoida? Kiinnostavat tapaukset, tarinat ja pulmat motivoivat meitä kaikkia. Oppimista siivittävät aktivoivat ja tutkivat oppimismenetelmät, joissa teknologiallakin on sijansa.
Oivaltava oppiminen sopii oppikirjaksi tai yleislukemistoksi opettajille, vanhemmille ja aikuiskouluttajille sekä kaikille kiinnostuneille.