Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
Julkaistu Kauppakamari, [Helsinki] : [2017] (Hansaprint)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. I Johdanto -- Mitä markkinointi on? ; Markkinoinnin sääntely ; Markkinointioikeuden oikeuslähteet -- II Markkinointidirektiivi 2005 -- Taustaa ; Markkinointidirektiivin soveltamisala ; Moitittavuuskriteeri ; Vaikutuskriteeri ; Harhaanjohtava ja aggressiivinen menettely -- III Hyvän tavan vastainen markkinointi -- Sääntelyn kehitys ; Hyvän tavan vastaisen markkinoinnin muodot -- IV Sopimatonta menettelyä koskeva yleislauseke -- Yleistä ; Moitittavuuskriteeri ; Vaikutuskriteeri -- V Markkinoinnin tunnistettavuus -- Yleistä ; Sääntely ; Tunnistettavuuden periaate ja eri markkinointikanavat -- VI Harhaanjohtavan menettelyn kielto -- Sääntely ; Harhaanjohtava hyödykeinformaatio ; Harhaanjohtava hintainformaatio ; Vertaileva mainonta -- VII Lisä- ja sattumanvaraiset edut -- Lisäedut ; Sattumanvaraiset edut -- VIII Aggressiivisen menettelyn kielto -- Yleistä ; Häiritsevä suoramarkkinointi ; Pakottaminen ja painostaminen ; Negatiivisen myyntimenetelmän kielto -- IX Valvonta- ja seuraamusjärjestelmä -- Yleistä ; Kuluttaja-asiamies ; Markkinaoikeus ; Kehittämisvaihtoehtoja
Asiasana
ISBN 978-952-246-270-1 ( sid.)
*00002243nam a22003854a 4500
*00120190
*00520200525075546.0
*008170223s2017\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-246-270-1 ( sid.)
*035 $a46326
*035 $a(PrettyLib)0000046326
*0410 $afin
*080 $aUDK:34
*080 $aUDK:347.7
*084 $aYKL:33.36$2ykl
*1001 $aViitanen, Klaus.
*24510$aMarkkinointioikeus /$cKlaus Viitanen.
*260 $a[Helsinki] :$bKauppakamari,$c[2017]$f(Hansaprint)
*300 $aXXXIX, 572 s.
*300 $c22 cm.
*520 $aI Johdanto -- Mitä markkinointi on? ; Markkinoinnin sääntely ; Markkinointioikeuden oikeuslähteet -- II Markkinointidirektiivi 2005 -- Taustaa ; Markkinointidirektiivin soveltamisala ; Moitittavuuskriteeri ; Vaikutuskriteeri ; Harhaanjohtava ja aggressiivinen menettely -- III Hyvän tavan vastainen markkinointi -- Sääntelyn kehitys ; Hyvän tavan vastaisen markkinoinnin muodot -- IV Sopimatonta menettelyä koskeva yleislauseke -- Yleistä ; Moitittavuuskriteeri ; Vaikutuskriteeri -- V Markkinoinnin tunnistettavuus -- Yleistä ; Sääntely ; Tunnistettavuuden periaate ja eri markkinointikanavat -- VI Harhaanjohtavan menettelyn kielto -- Sääntely ; Harhaanjohtava hyödykeinformaatio ; Harhaanjohtava hintainformaatio ; Vertaileva mainonta -- VII Lisä- ja sattumanvaraiset edut -- Lisäedut ; Sattumanvaraiset edut -- VIII Aggressiivisen menettelyn kielto -- Yleistä ; Häiritsevä suoramarkkinointi ; Pakottaminen ja painostaminen ; Negatiivisen myyntimenetelmän kielto -- IX Valvonta- ja seuraamusjärjestelmä -- Yleistä ; Kuluttaja-asiamies ; Markkinaoikeus ; Kehittämisvaihtoehtoja
*650 7$amarkkinointi$2ysa
*650 7$alainsäädäntö$2ysa
*650 7$amarkkinaoikeus$2ysa
*650 7$aoikeudellinen sääntely$2ysa
*650 7$aeurooppaoikeus$2ysa
*650 7$adirektiivit$2ysa
*650 7$amarkkinointiviestintä$2ysa
*650 7$amainonta$2ysa
*650 7$ahyvä tapa$2ysa
*650 7$avilpillinen kilpailu$2ysa
*650 7$akuluttajansuoja$2ysa
*650 7$akuluttajansuojalaki$2ysa
*650 7$avalvonta$2ysa
*852 $lVIITANEN
*979 $a0000046326
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana