Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Erilaisuuden voima : opetustyylit ja oppiminen
Julkaistu PS-kustannus, Jyväskylä : 2000.
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
Asiasana
Henkilönnimi
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
ISBN 978-952-451-009-7 ( (nid.))
*00002063nam a22007094a 4500
*00120303
*00520200525075546.0
*008170512s2000\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-451-009-7 ( (nid.))
*035 $a46485
*035 $a(PrettyLib)0000046485
*0410 $afin
*084 $aYKL:14 .12$2ykl
*084 $aYKL:38$2ykl
*084 $aYKL:38.2$2ykl
*084 $aYKL:38.29$2ykl
*084 $aYKL:38.5$2ykl
*084 $aYKL:14 $2ykl
*1001 $aPrashnig, Barbara.
*24510$aErilaisuuden voima :$bopetustyylit ja oppiminen /$cBarbara Prashnig, Henna Tossavainen.
*260 $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2000.
*300 $a460 s.
*300 $bkuv.
*300 $c21 cm.
*4901 $aOpetus 20
*650 7$ajatkuva koulutus$2ysa
*650 7$aaikuiskasvatus$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$aoppimispsykologia$2ysa
*650 7$aopiskelijat$2ysa
*650 7$aopiskelu$2ysa
*650 7$aitsetuntemus$2ysa
*650 7$aopiskelutekniikka$2ysa
*650 7$aarviointi$2ysa
*650 7$aongelmat$2ysa
*650 7$aongelmalähtöinen oppiminen$2ysa
*650 7$apedagogiikka$2ysa
*650 7$amotivointi$2ysa
*650 7$aerilaisuus$2ysa
*650 7$aparisuhde$2ysa
*650 7$aoppilasarviointi$2ysa
*650 7$avanhempi-lapsisuhde$2ysa
*650 7$aanalyysi$2ysa
*650 7$aryhmätyö$2ysa
*650 7$alaatu$2ysa
*650 7$aoppimisprosessi$2ysa
*650 7$aoppimiskäsitykset$2ysa
*650 7$aopetustaito$2ysa
*650 7$aoppimisympäristö$2ysa
*650 7$aaikuiskoulutus$2ysa
*650 7$aopetusteknologia$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$aalisuoriutuminen$2ysa
*650 7$aoppimistyylit$2ysa
*650 7$aoppiminen$2ysa
*650 7$aoppimiskyky$2ysa
*650 7$aopetusmenetelmät$2ysa
*650 7$aoppimisvaikeudet$2ysa
*650 7$aoppimisvalmiudet$2ysa
*7001 $aTossavainen, Henna.
*830 0$aOpetus 20.
*852 $lPRASHNIG
*979 $a0000046485
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana