Gradian verkkokirjasto

Digiajan asiakaskokemus : oppia kansainvälisiltä huipuilta
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Gerdt, Belinda.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Digiajan asiakaskokemus : oppia kansainvälisiltä huipuilta
Julkaistu
  • Alma Talent, Helsinki : 2018 (Liettua : Balto print)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 272 s.
  • kuv.
  • 22 cm.
Huomautus sisällöstä
  • ohdanto -- Luku 1: Digitalisaatio ja asiakaskokemuksen kehittäminen -- 1.1 Digitalisaation teknologiat -- 1.2 Asiakaskokemuksen kehittämisen teknologioita -- 1.3 Teknologian vaikutus päätöksentekoon -- 1.4 Pelottomasti testaamaan! -- Luku 2: Digitalisaatio - uhka vai mahdollisuus? -- 2.1 Digitalisaatio ravistelee yrityksiä ja toimialoja -- 2.2 Ekosysteeminen valta ja uudet kilpailuvoimat -- 2.3 Digiajan asiakaskokemuksen nelikenttä -- 2.4 Digitalisaatio vaatii eettisiä valintoja -- Luku 3: Asiakkaiden muuttuvat odotukset -- 3.1 Luottamus asiakassuhteen perustana -- 3.2 Tieto muuttaa asiakassuhdetta -- 3.3 Digiajan asiakaskokemuksen mittarit -- Luku 4: Oppia kansainvälisiltä huipuilta -- 4.1 Koulutus -- 4.2 Lentoasematoiminta -- 4.3 Majoitus -- 4.4 Pankkitoiminta -- 4.5 Terveydenhuolto -- 4.6 Vähittäiskauppa -- Luku 5: Tuumasta toimeen -- Luku 6: Think big! -muistivihko -- Kirjailijoiden esittely ja kiitokset -- Lähteet.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Oppia kansainvälisiltä huipuilta
Asiasana
Henkilönnimi
  • Eskelinen, Sanna.
ISBN
  • 978-952-14-3341-2 ( sid.)
*00002250nam a22004454a 4500
*00121260
*00520200525075550.0
*008180509s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-14-3341-2 ( sid.)
*035  $a47578
*035  $a(PrettyLib)0000047578
*0410 $afin
*080  $aUDK:658
*080  $aUDK:65.01
*084  $aYKL:69.3$2ykl
*084  $aYKL:69.1$2ykl
*1001 $aGerdt, Belinda.
*24510$aDigiajan asiakaskokemus :$boppia kansainvälisiltä huipuilta /$cBelinda Gerdt, Sanna Eskelinen.
*260  $aHelsinki :$bAlma Talent,$c2018$e(Liettua :$fBalto print)
*300  $a272 s.
*300  $bkuv.
*300  $c22 cm.
*5050 $aohdanto -- Luku 1: Digitalisaatio ja asiakaskokemuksen kehittäminen -- 1.1 Digitalisaation teknologiat -- 1.2 Asiakaskokemuksen kehittämisen teknologioita -- 1.3 Teknologian vaikutus päätöksentekoon -- 1.4 Pelottomasti testaamaan! -- Luku 2: Digitalisaatio - uhka vai mahdollisuus? -- 2.1 Digitalisaatio ravistelee yrityksiä ja toimialoja -- 2.2 Ekosysteeminen valta ja uudet kilpailuvoimat -- 2.3 Digiajan asiakaskokemuksen nelikenttä -- 2.4 Digitalisaatio vaatii eettisiä valintoja -- Luku 3: Asiakkaiden muuttuvat odotukset -- 3.1 Luottamus asiakassuhteen perustana -- 3.2 Tieto muuttaa asiakassuhdetta -- 3.3 Digiajan asiakaskokemuksen mittarit -- Luku 4: Oppia kansainvälisiltä huipuilta -- 4.1 Koulutus -- 4.2 Lentoasematoiminta -- 4.3 Majoitus -- 4.4 Pankkitoiminta -- 4.5 Terveydenhuolto -- 4.6 Vähittäiskauppa -- Luku 5: Tuumasta toimeen -- Luku 6: Think big! -muistivihko -- Kirjailijoiden esittely ja kiitokset -- Lähteet.
*520  $aOppia kansainvälisiltä huipuilta
*650 7$aliiketoiminta$2ysa
*650 7$adigitalisaatio$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$aasiakaskokemus$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$apalvelut$2ysa
*650 7$apersonointi$2ysa
*650 7$akumppanuus$2ysa
*650 7$abenchmarking$2ysa
*650 7$ayritysstrategiat$2ysa
*650 7$atoimialat$2ysa
*7001 $aEskelinen, Sanna.
*852  $lGERDT
*979  $a0000047578
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
86280Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658