Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Digiajan asiakaskokemus : oppia kansainvälisiltä huipuilta
Julkaistu Alma Talent, Helsinki : 2018 (Liettua : Balto print)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Huomautus sisällöstä ohdanto -- Luku 1: Digitalisaatio ja asiakaskokemuksen kehittäminen -- 1.1 Digitalisaation teknologiat -- 1.2 Asiakaskokemuksen kehittämisen teknologioita -- 1.3 Teknologian vaikutus päätöksenteko on -- 1.4 Pelottomasti testaamaan! -- Luku 2: Digitalisaatio - uhka vai mahdollisuus? -- 2.1 Digitalisaatio ravistelee yrityksiä ja toimialoja -- 2.2 Ekosysteeminen valta ja uudet kilpailuvoimat -- 2.3 Digiajan asiakaskokemuksen nelikenttä -- 2.4 Digitalisaatio vaatii eettisiä valintoja -- Luku 3: Asiakkaiden muuttuvat odotukset -- 3.1 Luottamus asiakassuhteen perustana -- 3.2 Tieto muuttaa asiakassuhdetta -- 3.3 Digiajan asiakaskokemuksen mittarit -- Luku 4: Oppia kansainvälisiltä huipuilta -- 4.1 Koulutus -- 4.2 Lentoasematoiminta -- 4.3 Majoitus -- 4.4 Pankkitoiminta -- 4.5 Terveydenhuolto -- 4.6 Vähittäiskauppa -- Luku 5: Tuumasta toimeen -- Luku 6: Think big! -muistivihko -- Kirjailijoiden esittely ja kiitokset -- Lähteet.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Oppia kansainvälisiltä huipuilta
Asiasana
Henkilönnimi
ISBN 978-952-14-3341-2 ( sid.)
*00002250nam a22004454a 4500
*00121260
*00520200525075550.0
*008180509s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-14-3341-2 ( sid.)
*035 $a47578
*035 $a(PrettyLib)0000047578
*0410 $afin
*080 $aUDK:658
*080 $aUDK:65.01
*084 $aYKL:69.3$2ykl
*084 $aYKL:69.1$2ykl
*1001 $aGerdt, Belinda.
*24510$aDigiajan asiakaskokemus :$boppia kansainvälisiltä huipuilta /$cBelinda Gerdt, Sanna Eskelinen.
*260 $aHelsinki :$bAlma Talent,$c2018$e(Liettua :$fBalto print)
*300 $a272 s.
*300 $bkuv.
*300 $c22 cm.
*5050 $aohdanto -- Luku 1: Digitalisaatio ja asiakaskokemuksen kehittäminen -- 1.1 Digitalisaation teknologiat -- 1.2 Asiakaskokemuksen kehittämisen teknologioita -- 1.3 Teknologian vaikutus päätöksenteko on -- 1.4 Pelottomasti testaamaan! -- Luku 2: Digitalisaatio - uhka vai mahdollisuus? -- 2.1 Digitalisaatio ravistelee yrityksiä ja toimialoja -- 2.2 Ekosysteeminen valta ja uudet kilpailuvoimat -- 2.3 Digiajan asiakaskokemuksen nelikenttä -- 2.4 Digitalisaatio vaatii eettisiä valintoja -- Luku 3: Asiakkaiden muuttuvat odotukset -- 3.1 Luottamus asiakassuhteen perustana -- 3.2 Tieto muuttaa asiakassuhdetta -- 3.3 Digiajan asiakaskokemuksen mittarit -- Luku 4: Oppia kansainvälisiltä huipuilta -- 4.1 Koulutus -- 4.2 Lentoasematoiminta -- 4.3 Majoitus -- 4.4 Pankkitoiminta -- 4.5 Terveydenhuolto -- 4.6 Vähittäiskauppa -- Luku 5: Tuumasta toimeen -- Luku 6: Think big! -muistivihko -- Kirjailijoiden esittely ja kiitokset -- Lähteet.
*520 $aOppia kansainvälisiltä huipuilta
*650 7$aliiketoiminta$2ysa
*650 7$adigitalisaatio$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$aasiakaskokemus$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$apalvelut$2ysa
*650 7$apersonointi$2ysa
*650 7$akumppanuus$2ysa
*650 7$abenchmarking$2ysa
*650 7$ayritysstrategiat$2ysa
*650 7$atoimialat$2ysa
*7001 $aEskelinen, Sanna.
*852 $lGERDT
*979 $a0000047578
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana