Gradian verkkokirjasto

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Kananen, Jorma.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Julkaistu
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jyväskylä : [2018] (Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 495 s.
  • kuv.
  • 26 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu, ISSN 1456-2332 ; 240
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu, ISSN 1456-2332 ; 240
Huomautus sisällöstä
  • igimarkkinoinnin ja sosiaalisen median vallankumous -- Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnitelmallisuus -- Verkkosivujen suunnittelu -- Miten oikeat kävijät saadaan verkkosivuille? -- Miten kävijät muutetaan ostaviksi asiakkaiksi? -- Miten verkkosivujen tehokkuutta lisätään? -- Sähköpostimarkkinoinnin rooli liiketoiminnassa -- Sosiaalisen median rooli liiketoiminnassa -- Tietosuoja.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Abstract
Asiasana
Yhteisönnimi
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 1456-2332 ; 240.
ISBN
  • 978-951-830-471-8 ( nid.)
*00001991nam a22004574a 4500
*00121380
*00520200525075550.0
*008180606s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-951-830-471-8 ( nid.)
*035  $a47705
*035  $a(PrettyLib)0000047705
*0410 $afin$beng
*080  $aUDK:658.8
*080  $aUDK:658.5/.6
*080  $aUDK:65.01
*080  $aUDK:004
*084  $aYKL:69.3$2ykl
*084  $aYKL:69.1$2ykl
*084  $aYKL:61.72$2ykl
*1001 $aKananen, Jorma.
*24510$aDigimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi /$cJorma Kananen.
*260  $aJyväskylä :$bJyväskylän ammattikorkeakoulu,$c[2018]$f(Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print)
*300  $a495 s.
*300  $bkuv.
*300  $c26 cm.
*4901 $aJyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240
*4901 $aJyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240
*5050 $aigimarkkinoinnin ja sosiaalisen median vallankumous -- Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnitelmallisuus -- Verkkosivujen suunnittelu -- Miten oikeat kävijät saadaan verkkosivuille? -- Miten kävijät muutetaan ostaviksi asiakkaiksi? -- Miten verkkosivujen tehokkuutta lisätään? -- Sähköpostimarkkinoinnin rooli liiketoiminnassa -- Sosiaalisen median rooli liiketoiminnassa -- Tietosuoja.
*520  $aAbstract
*650 7$adigitaalinen markkinointi$2ysa
*650 7$asosiaalinen media$2ysa
*650 7$amarkkinointi$2ysa
*650 7$astrateginen suunnittelu$2ysa
*650 7$averkkoliiketoiminta$2ysa
*650 7$asuunnittelu$2ysa
*650 7$awww-sivut$2ysa
*650 7$asähköposti$2ysa
*7102 $aJyväskylän ammattikorkeakoulu.
*8102 $aJyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240
*830 0$aJyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240.
*852  $lKANANEN
*979  $a0000047705
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
86534Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8