Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Julkaistu Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jyväskylä : [2018] (Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Jyväskylän ammattikorkeakoulu, ISSN 1456-2332 ; 240 Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu, ISSN 1456-2332 ; 240
Huomautus sisällöstä igimarkkinoinnin ja sosiaalisen median vallankumous -- Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnitelmallisuus -- Verkkosivujen suunnittelu -- Miten oikeat kävijät saadaan verkkosivuille? -- Miten kävijät muutetaan ostaviksi asiakkaiksi? -- Miten verkkosivujen tehokkuutta lisätään? -- Sähköpostimarkkinoinnin rooli liiketoiminnassa -- Sosiaalisen median rooli liiketoiminnassa -- Tietosuoja.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
Asiasana
Yhteisönnimi Jyväskylän ammattikorkeakoulu.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 1456-2332 ; 240.
ISBN 978-951-830-471-8 ( nid.)
*00001991nam a22004574a 4500
*00121380
*00520200525075550.0
*008180606s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-830-471-8 ( nid.)
*035 $a47705
*035 $a(PrettyLib)0000047705
*0410 $afin$beng
*080 $aUDK:658.8
*080 $aUDK:658.5/.6
*080 $aUDK:65.01
*080 $aUDK:004
*084 $aYKL:69.3$2ykl
*084 $aYKL:69.1$2ykl
*084 $aYKL:61.72$2ykl
*1001 $aKananen, Jorma.
*24510$aDigimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi /$cJorma Kananen.
*260 $aJyväskylä :$bJyväskylän ammattikorkeakoulu,$c[2018]$f(Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print)
*300 $a495 s.
*300 $bkuv.
*300 $c26 cm.
*4901 $aJyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240
*4901 $aJyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240
*5050 $aigimarkkinoinnin ja sosiaalisen median vallankumous -- Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnitelmallisuus -- Verkkosivujen suunnittelu -- Miten oikeat kävijät saadaan verkkosivuille? -- Miten kävijät muutetaan ostaviksi asiakkaiksi? -- Miten verkkosivujen tehokkuutta lisätään? -- Sähköpostimarkkinoinnin rooli liiketoiminnassa -- Sosiaalisen median rooli liiketoiminnassa -- Tietosuoja.
*520 $aAbstract
*650 7$adigitaalinen markkinointi$2ysa
*650 7$asosiaalinen media$2ysa
*650 7$amarkkinointi$2ysa
*650 7$astrateginen suunnittelu$2ysa
*650 7$averkkoliiketoiminta$2ysa
*650 7$asuunnittelu$2ysa
*650 7$awww-sivut $2ysa
*650 7$asähköposti$2ysa
*7102 $aJyväskylän ammattikorkeakoulu.
*8102 $aJyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240
*830 0$aJyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja / Jyväskylän ammattikorkeakoulu,$x1456-2332 ;$v240.
*852 $lKANANEN
*979 $a0000047705
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana