Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Menesty digimarkkinoinnilla
Julkaistu Kauppakamari, [Helsinki] : [2018] (Viro : Meedia Zone OÜ)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
Ulkoasutiedot
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. 1 Tunne trendit ja ilmiöt -- 1.1 Sinulle, joka haluat markkinoida tehokkaammin digiviidakossa -- 1.2 Digitalisaation vaikutukset kuluttajakäyttäytymiseen -- 1.3 Markkinatilanne muuttuu - navigoi trendikartalla -- 2 Tunnista asiakkaat verkossa ja muotoile asiakaskokemus -- 2.1 Suuntaa asiakkaan unelmiin -- 2.2 Miljoona vai pari kolme asiakastarinaa? - Avain ostajapersooniin -- 2.3 Näin tunnistat asiakastyyppien erot markkinoilla -- 2.4 Muotoile asiakaskokemus -- 2.5 Ostajapersoonat ja asiakaspolku käytännön markkinointivälineinä -- 3 Valitse uusi strategia markkinoilla -- 3.1 Kilpailu muuttuu digiviidakossa -- 3.2 Viisi vaikuttavaa innovaatiotyökalua uuteen strategiaan -- 3.3 Liiketoimintamuotoilu uuden kasvun perustana -- 4 Menesty digimarkkinoinnissa -- 4.1 Tarkastele digimarkkinointistrategiaasi kriittisesti -- 4.2 Kanavahyppelystä sitoutumiseen -- 4.3 Vahvista brändisuhdetta -- 4.4 Kehity hakukoneoptimoinnin mestariksi -- 4.5 Lisää liikennettä GoogleAdWords -mainoksilla (SEM) -- 5 Rakenna ja optimoi myyntitunneli -- 5.1 Näin onnistut monikanavaisessa digimarkkinoinnissa -- 5.2 Digibudjetti joka kukkarolle: 100 euroa, 500 euroa ja tonni -- 5.3 Markkinoinnin automaation toteuttaminen -- 5.4 Sähköposti markkinointi myynnin moottorina -- 5.5 Mobiilimarkkinoinnilla personoitua myyntiä -- 5.6 Myyvän kampanjasivun rakentaminen -- 5.7 Digitaalisen kaupankäynnin kuluttajapsykologiaa -- 6 Tavoita someseikkailijat -- 6.1 Some ostopäätösten tukena -- 6.2 Missä somekanavissa kannattaa olla mukana? -- 6.3 Facebookiin oikealla markkinointistrategialla -- 6.4 Instagram - yrityksesi näyteikkuna -- 6.5 Twitter - nopea uutiskanava -- 6.6 LinkedIn - ammattiverkoston kasvattaminen -- 7 Suuntaa katseesi tulevaisuuteen - löydä uudet asiakaskanavat -- 7.1 Uusi teknologia muuttaa kuluttajakäyttäytymistä ja asiakaspalvelua -- 7.2 Tekoäly digitaalisessa markkinoinnissa ; 7.3 Chatbotit ja virtuaaliassistentit asiakaspalvelussa -- 7.4 Vuorovaikutusta videoilla ja animaatioilla - tulevaisuuden asiakasviestintää -- 7.5 Mahdolliset maailmat - digitaalisen markkinoinnin tulevaisuudenkuvia -- 8 Mittaa kannattavuutta -- 8.1 Näin teet datalla parempaa tulosta digikanavissa -- 8.2 Varmista napakymppi - tee ainakin nämä 10 asiaa -- Kiitos -- Liite 1. Digimarkkinoinnin keskeisimmät lyhenteet, jotka on syytä hallita -- Lähdekirjallisuus
Asiasana
ISBN 978-952-246-553-5 ( nid.)
*00003184nam a22002774a 4500
*00122226
*00520200525075554.0
*008191015s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-246-553-5 ( nid.)
*035 $a48736
*035 $a(PrettyLib)0000048736
*0410 $afin
*080 $aUDK:657/658
*080 $aUDK:658.8
*084 $aYKL:69.3$2ykl
*084 $aYKL:61.72$2ykl
*1001 $aKomulainen, Minna.
*24510$aMenesty digimarkkinoinnilla /$cMinna Komulainen.
*250 $a2. p.
*260 $a[Helsinki] :$bKauppakamari,$c[2018]$e(Viro :$fMeedia Zone OÜ)
*300 $a379 s.
*300 $bkuv.
*300 $c21 cm.
*520 $a1 Tunne trendit ja ilmiöt -- 1.1 Sinulle, joka haluat markkinoida tehokkaammin digiviidakossa -- 1.2 Digitalisaation vaikutukset kuluttajakäyttäytymiseen -- 1.3 Markkinatilanne muuttuu - navigoi trendikartalla -- 2 Tunnista asiakkaat verkossa ja muotoile asiakaskokemus -- 2.1 Suuntaa asiakkaan unelmiin -- 2.2 Miljoona vai pari kolme asiakastarinaa? - Avain ostajapersooniin -- 2.3 Näin tunnistat asiakastyyppien erot markkinoilla -- 2.4 Muotoile asiakaskokemus -- 2.5 Ostajapersoonat ja asiakaspolku käytännön markkinointivälineinä -- 3 Valitse uusi strategia markkinoilla -- 3.1 Kilpailu muuttuu digiviidakossa -- 3.2 Viisi vaikuttavaa innovaatiotyökalua uuteen strategiaan -- 3.3 Liiketoimintamuotoilu uuden kasvun perustana -- 4 Menesty digimarkkinoinnissa -- 4.1 Tarkastele digimarkkinointistrategiaasi kriittisesti -- 4.2 Kanavahyppelystä sitoutumiseen -- 4.3 Vahvista brändisuhdetta -- 4.4 Kehity hakukoneoptimoinnin mestariksi -- 4.5 Lisää liikennettä GoogleAdWords -mainoksilla (SEM) -- 5 Rakenna ja optimoi myyntitunneli -- 5.1 Näin onnistut monikanavaisessa digimarkkinoinnissa -- 5.2 Digibudjetti joka kukkarolle: 100 euroa, 500 euroa ja tonni -- 5.3 Markkinoinnin automaation toteuttaminen -- 5.4 Sähköposti markkinointi myynnin moottorina -- 5.5 Mobiilimarkkinoinnilla personoitua myyntiä -- 5.6 Myyvän kampanjasivun rakentaminen -- 5.7 Digitaalisen kaupankäynnin kuluttajapsykologiaa -- 6 Tavoita someseikkailijat -- 6.1 Some ostopäätösten tukena -- 6.2 Missä somekanavissa kannattaa olla mukana? -- 6.3 Facebookiin oikealla markkinointistrategialla -- 6.4 Instagram - yrityksesi näyteikkuna -- 6.5 Twitter - nopea uutiskanava -- 6.6 LinkedIn - ammattiverkoston kasvattaminen -- 7 Suuntaa katseesi tulevaisuuteen - löydä uudet asiakaskanavat -- 7.1 Uusi teknologia muuttaa kuluttajakäyttäytymistä ja asiakaspalvelua -- 7.2 Tekoäly digitaalisessa markkinoinnissa ; 7.3 Chatbotit ja virtuaaliassistentit asiakaspalvelussa -- 7.4 Vuorovaikutusta videoilla ja animaatioilla - tulevaisuuden asiakasviestintää -- 7.5 Mahdolliset maailmat - digitaalisen markkinoinnin tulevaisuudenkuvia -- 8 Mittaa kannattavuutta -- 8.1 Näin teet datalla parempaa tulosta digikanavissa -- 8.2 Varmista napakymppi - tee ainakin nämä 10 asiaa -- Kiitos -- Liite 1. Digimarkkinoinnin keskeisimmät lyhenteet, jotka on syytä hallita -- Lähdekirjallisuus
*650 7$adigitaalinen markkinointi$2ysa
*852 $lKOMULAINEN
*979 $a0000048736
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana