Henkilönnimi Suvilehto, Pirjo, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Oi ihana satu : lasten ja nuorten kirjallisuusterapia
Muut nimekkeet Lasten ja nuorten kirjallisuusterapia
Julkaistu Avain, Helsinki : [2020]
Printon Trükikoda Viro :
©2020
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 269 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Asiasana
ISBN
*00001719cam a2200421 i 4500
*00122327
*00520200817155453.0
*008191122t20202020fi ||||| | ||0| 0|fin|
*020 $a978-952-304-213-1$qnidottu
*035 $a(FI-MELINDA)016654449
*040 $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL$dFI-Kareli
*0410 $afin
*042 $afinb
*0801 $a615.8$21974/fin/fennica
*084 $a59.5624$2ykl
*1001 $aSuvilehto, Pirjo,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000133525
*24510$aOi ihana satu :$blasten ja nuorten kirjallisuusterapia /$cPirjo Suvilehto.
*24630$aLasten ja nuorten kirjallisuusterapia
*264 1$aHelsinki :$bAvain,$c[2020]
*264 3$aViro :$bPrinton Trükikoda
*264 4$c©2020
*300 $a269 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*583 $aBTJ$5FENNI
*650 7$akirjallisuusterapia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18817
*650 7$alastenkirjallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4742
*650 7$anuortenkirjallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5398
*650 7$asadut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15564
*650 7$akuvakirjat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11808
*650 7$ahoitomenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p392
*650 7$aluova kirjoittaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14395
*650 7$apäiväkirjat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2717
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$anuoret$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*901 $aMU20200807$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Oi ihana satu. Lasten ja nuorten kirjallisuusterapia avaa näkymiä kirjallisuusterapian, maailmaan. Kirjallisuusterapia on vähemmän tunnettu terapian muoto, joka sopii jokaisen arkeen: runo päivässä tekee hyvää, ja kirja kuukaudessa ylläpitää hyvinvointia.
Teoksessa kurkistetaan kirjallisuusterapian historiaan, sen eri suuntauksiin ja menetelmän prosesseihin. Kirjallisuusterapian ympäristöinä voivat toimia niin koti, päiväkoti, koulu, sairaalat kuin terapiaryhmätkin.
Kirjan avulla vanhemmat, opettajat ja kasvattajat saavat käsityksen kirjallisuusterapiasta ja sen mahdollisuuksista eri ikäisten lasten ja nuorten parissa. Teos kertoo myös, millainen on terapeuttisesti hyvä lastenkirja.