Gradian verkkokirjasto

Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus : uusi aika, uudenlainen johtaminen
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Korkiakoski, Kari.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus : uusi aika, uudenlainen johtaminen
Julkaistu
  • Alma Talent, Helsinki : 2019.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 222 sivua.
  • kuvitettu.
  • 19 x 20 cm.
Huomautus sisällöstä
  • nko asiakaskokemus sama kuin henkilöstökokemus? -- Asiakaskokemus, sen kehittäminen ja mittaaminen -- Henkilöstökokemus, sen kehittäminen ja mittaaminen -- Johtaminen -- Yhteenveto.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • [Tiivistelmä] Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaisia kysymyksiä edes esittää? Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Tässä kirjassa Kari Korkiakoski esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä. -- Kustantaja
  • Uusi aika, uudenlainen johtaminen
Asiasana
Henkilönnimi
  • Karhinen, Reijo.
ISBN
  • 978-952-14-3659-8
*00002423nam a22004934a 4500
*00122555
*00520200525075556.0
*008200310s2019\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-14-3659-8
*035  $a49100
*035  $a(PrettyLib)0000049100
*0410 $afin
*080  $aUDK:658
*080  $aUDK:65.01
*084  $aYKL:69.3$2ykl
*084  $aYKL:69.1$2ykl
*084  $aYKL:69.11$2ykl
*1001 $aKorkiakoski, Kari.
*24510$aAsiakaskokemus ja henkilöstökokemus :$buusi aika, uudenlainen johtaminen /$cKari Korkiakoski ; [haastateltavat:] Reijo Karhinen [ja neljä muuta].
*260  $aHelsinki :$bAlma Talent,$c2019.
*300  $a222 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c19 x 20 cm.
*5050 $anko asiakaskokemus sama kuin henkilöstökokemus? -- Asiakaskokemus, sen kehittäminen ja mittaaminen -- Henkilöstökokemus, sen kehittäminen ja mittaaminen -- Johtaminen -- Yhteenveto.
*520  $a[Tiivistelmä] Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaisia kysymyksiä edes esittää? Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Tässä kirjassa Kari Korkiakoski esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä. -- Kustantaja
*520  $aUusi aika, uudenlainen johtaminen
*650 7$aasiakaskokemus$2ysa
*650 7$amittaus$2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2ysa
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$apalvelukulttuuri$2ysa
*650 7$ayritysstrategiat$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$ahenkilöstöjohtaminen$2ysa
*650 7$ahenkilöstö$2ysa
*650 7$atyöhyvinvointi$2ysa
*650 7$aorganisaatioilmasto$2ysa
*650 7$ayrityskulttuuri$2ysa
*650 7$aoppaat$2ysa
*7001 $aKarhinen, Reijo.
*852  $lKORKIAKOSKI
*979  $a0000049100
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaisia kysymyksiä edes esittää? Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Tässä kirjassa Kari Korkiakoski esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
89107Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658
89139Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma69.3