Gradian verkkokirjasto

Palvelun taitajaksi
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Hämäläinen, Marjo.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Palvelun taitajaksi
Julkaistu
  • Sanoma Pro Oy, Helsinki : 2018.
UDK-luokituskoodi
Painos
  • 11., uudistettu painos
Ulkoasutiedot
  • 228 sivua.
  • kuvitettu.
  • 24 cm.
Huomautus sisällöstä
  • . Asiakaspalveluun valmistautuminen -- 2. Palvelu eri kanavissa ja tilanteissa -- 3. Asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys -- 4. Markkinoinnin kilpailukeinot.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Patjas, Liisa-Maria.
  • Holm, Pia.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • text/html http://data.kirjavalitys.fi/data/servlets/ProductRequestServlet?action=showreferat&ISBN=9789526351223 Kuvaus
  • http://data.kirjavalitys.fi/data/servlets/ProductRequestServlet?action=getimage&ISBN=9789526351223
  • http://data.kirjavalitys.fi/data/servlets/ProductRequestServlet?action=showreferat&ISBN=9789526351223
ISBN
  • 978-952-63-5122-3
*00001728nam a22004454a 4500
*00122569
*00520200525075556.0
*008200325s2018\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-63-5122-3
*035  $a49116
*035  $a(PrettyLib)0000049116
*0410 $afin
*080  $aUDK:658.8
*1001 $aHämäläinen, Marjo.
*24510$aPalvelun taitajaksi /$cMarjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas ; kuvitus: Pia Holm.
*250  $a11., uudistettu painos
*260  $aHelsinki :$bSanoma Pro Oy,$c2018.
*300  $a228 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c24 cm.
*5050 $a. Asiakaspalveluun valmistautuminen -- 2. Palvelu eri kanavissa ja tilanteissa -- 3. Asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys -- 4. Markkinoinnin kilpailukeinot.
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$aasiakastyö$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$aliiketoiminta$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$atoimintaympäristö$2ysa
*650 7$amarkkinointi$2ysa
*650 7$apalvelut$2ysa
*650 7$aasiakaskokemus$2ysa
*650 7$aasiakastyytyväisyys$2ysa
*650 7$aostokäyttäytyminen$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$aliiketalous$2ysa
*7001 $aPatjas, Liisa-Maria.
*7001 $aHolm, Pia.
*852  $lHÄMÄLÄINEN
*856  $qtext/html$uhttp://data.kirjavalitys.fi/data/servlets/ProductRequestServlet?action=showreferat&ISBN=9789526351223$yKuvaus
*8564 $uhttp://data.kirjavalitys.fi/data/servlets/ProductRequestServlet?action=getimage&ISBN=9789526351223
*8564 $uhttp://data.kirjavalitys.fi/data/servlets/ProductRequestServlet?action=showreferat&ISBN=9789526351223
*979  $a0000049116
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Liiketalouden merkonomiopintoihin. Sisältää uusimman (2018) opetussuunnitelman mukaisen ensimmäisen vuoden kaikille pakollisen sisällön. Teemoja ovat asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen. Kirjassa on tehtäviä.

TilaEräpäiväKuuluuHylly
89132Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8