Gradian verkkokirjasto

Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Saarijärvi, Hannu, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?
Julkaistu
  • Docendo, Jyväskylä : [2020] Jelgava Latvia : ©2020
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 272 sivua : kaavioita ; 22 cm
Asiasana
Henkilönnimi
  • Puustinen, Pekka, kirjoittaja.
ISBN
  • 978-952-291-845-1
*00002055cam a2200505 i 4500
*00122603
*00520200903104720.0
*008200402t20202020fi ||||       |0| 0|fin|c
*020  $a978-952-291-845-1$qsidottu
*035  $a(FI-MELINDA)016765432
*040  $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a658.8$21974/fin/fennica
*0801 $a65.01$21974/fin/fennica
*084  $a69.3$2ykl
*084  $a69.11$2ykl
*084  $a69.1$2ykl
*1001 $aSaarijärvi, Hannu,$ekirjoittaja.
*24510$aStrategiana asiakaskokemus :$bmiksi, mitä, miten?$cHannu Saarijärvi, Pekka Puustinen.
*264 1$aJyväskylä :$bDocendo,$c[2020]
*264 3$aLatvia :$bJelgava
*264 4$c©2020
*300  $a272 sivua :$bkaavioita ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*583  $aBTJ$5FENNI
*583  $aBTJ AUKT/HENK$5FENNI
*650 7$aasiakaskokemus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
*650 7$ayritysstrategiat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5156
*650 7$astrateginen suunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13653
*650 7$ajohtaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
*650 7$aliiketoimintamallit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21761
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
*650 7$aasiakastyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$aarvonmääritys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9877
*650 7$aorganisaatiot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p272
*650 7$ayritystoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1181
*650 7$akilpailukyky$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9189
*650 7$amarkkinatalous$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16572
*7001 $aPuustinen, Pekka,$ekirjoittaja.
*852  $aSAARIJÄRVI
*901  $aMU20200903$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen. Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin. Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi. Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin. KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja. KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
89172Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8