Henkilönnimi Sandberg, Erja, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Pedagoginen tuki perusopetuksessa ja toisella asteella
Julkaistu PS-kustannus, Jyväskylä : [2021]
Livonia Print Ltd., Latvia : 2021.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 326 sivua : kuvitettu ; 24 cm
Asiasana
Toinen ilmiasu Verkkoaineisto: ISBN 9789523701311
ISBN
*00004050cam a2200793 i 4500
*00128218
*00520210324105317.0
*008200925s2021 fi |||| | |0| 0|fin|
*020 $a978-952-370-098-7$qsidottu
*035 $a(FI-MELINDA)017419169
*040 $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042 $afinb
*0801 $a373$21974/fin/fennica
*0801 $a376$21974/fin/fennica
*084 $a38.5$2ykl
*084 $a38.55$2ykl
*1001 $aSandberg, Erja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000163677
*24510$aPedagoginen tuki perusopetuksessa ja toisella asteella /$cErja Sandberg.
*264 1$aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c[2021]
*264 3$aLatvia :$bLivonia Print Ltd.,$c2021.
*300 $a326 sivua :$bkuvitettu ;$c24 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*583 $aBTJ$5FENNI
*650 7$aerityispedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13762
*650 7$apedagoginen suunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23087
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$aperusopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
*650 7$atoisen asteen koulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3387
*650 7$aammatillinen koulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9700
*650 7$alukio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
*650 7$atarkkaavaisuus $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9105
*650 7$ahäiriöt $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p544
*650 7$atoiminnanohjaus (psykologia)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29412
*650 7$atunnetaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$atunteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$asäätely$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3920
*650 7$aitsesäätely$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14462
*650 7$ahahmottaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25732
*650 7$atoimintahäiriöt $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23174
*650 7$alukutaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
*650 7$akirjoitustaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11408
*650 7$amatemaattiset taidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
*650 7$aoppimisvaikeudet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$aspecialpedagogik (vetenskap)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13762
*650 7$apedagogisk planering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23087
*650 7$astödjande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$agrundläggande utbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
*650 7$aandra stadiets utbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3387
*650 7$ayrkesutbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9700
*650 7$agymnasiet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
*650 7$auppmärksamhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9105
*650 7$astörningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p544
*650 7$aexekutiv funktion$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29412
*650 7$aemotionella färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$akänslor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$ajustering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3920
*650 7$asjälvjustering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14462
*650 7$agestaltning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25732
*650 7$afunktionsstörningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23174
*650 7$aläsfärdighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
*650 7$askrivfärdighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11408
*650 7$amatematiska färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
*650 7$ainlärningssvårigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*77608$iVerkkoaineisto:$z9789523701311
*901 $aMU20210322$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Joustavasti ja pitkäjänteisesti tuettu oppimispolku on tärkeää jokaiselle lapselle ja nuorelle. Tämä käsikirja tarjoaa käytännönläheistä apua yleisen, tehostetun ja erityisen tuen toimiviin ratkaisuihin.
Teoksessa tarkastellaan laadukkaan pedagogisen tukemisen periaatteita, pedagogisten suunnitelmien laadintaa ja suunnitelmien viemistä arjen työkaluksi. Kirjassa käydään läpi tarkkaavuuden, toiminnanohjauksen, tunnetaitojen ja hahmottamisen vaikeuksia. Lisäksi pureudutaan lukemisen ja kirjoittamisen sekä matemaattisten taitojen valmiuksiin.
Teos on suunnattu kaikille perusopetuksen ja toisen asteen opettajille, ohjaajille ja rehtoreille sekä vanhemmille.
KT, erityispedagogi Erja Sandberg on työskennellyt kaikilla kasvatuksen ja koulutuksen asteilla ja toimii nykyään opetus- ja kasvatusalan opiskelijoiden kouluttajana sekä eri alojen ammattilaisten täydennyskouluttajana. Hänellä on vahva asiantuntemus erityispedagogiikan ja positiivisen pedagogiikan yhdistämisestä ja toteuttamisesta eri ikäkausina. Hän on erityisen kiinnostunut vahvuusperustaisista tukitoimista ja siirtymävaiheista kouluasteiden välillä.