Henkilönnimi Kuusela, Outi, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
Julkaistu Kustannusosakeyhtiö Otava, Helsingissä : [2020]
©2020
Muu luokituskoodi
Painos
Ulkoasutiedot
Asiasana
Aineiston lajityyppi/muoto
Henkilönnimi Vehmas, Päivi, kirjoittaja. Pursiainen, Tuuli, kuvittaja.
ISBN
*00001573cam a22003854i 4500
*00128517
*00520201205135434.0
*008200309t20202020fi a b 000 0 fin c
*020 $a978-951-1-35241-9$qnidottu
*035 $a(FI-MELINDA)016752148
*040 $aFI-Hul$bfin$erda$dFI-T
*0410 $afin
*084 $a88.2$2ykl
*1001 $aKuusela, Outi,$ekirjoittaja.
*24510$aTsemppi.$nKertolasku /$cOuti Kuusela, Päivi Vehmas ; kuvitus: Tuuli Pursiainen.
*250 $a1. painos.
*264 1$aHelsingissä :$bKustannusosakeyhtiö Otava,$c[2020]
*264 4$c©2020
*300 $a85 sivua :$bkuvitettu
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*385 $aalakoululaiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p38259
*385 $alågstadieelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p38259
*650 7$aperuskoulu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
*650 7$aalakoulu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
*650 7$amatematiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
*650 7$amatematik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
*650 7$agrundskolan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
*650 7$alågstadiet $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
*655 7$aoppikirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s633
*655 7$aläroböcker$2slm/swe$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s633
*7001 $aVehmas, Päivi,$ekirjoittaja.
*7001 $aPursiainen, Tuuli,$ekuvittaja.
*852 $aKUUSELA
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Tsemppi Kertolasku ohjaa oppilasta ymmärtämään yhteenlaskun ja kertolaskun yhteyden. Toistuva rakenne helpottaa oppilaan työskentelyä ja antaa oppilaalle onnistumisen kokemuksia. Kirja sisältää runsaasti harjoituksia, joiden avulla kertotaulutaidot automatisoituvat: kahden, viiden ja kymmenen kertotaulujen hallinnan kautta oppilas oppii ratkaisustrategiat kaikkiin kertotauluihin. Selkeät tehtävänannot ohjaavat itsenäistä työskentelyä. Opettajallekirja tarjoaa mahdollisuuden seurata ja arvioida oppilaan edistymistä juuri niillä matematiikan osa-alueilla, joilla oppilaalla on eniten haasteita.