Gradian verkkokirjasto

No logo : tähtäimessä brändivaltiaat
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Klein, Naomi, kirjoittaja.
Yhtenäistetty nimeke
  • No logo, suomi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • No logo : tähtäimessä brändivaltiaat
Julkaistu
  • Into, Helsinki : 2015 (Tanska : Nørhaven)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 1. p.
Ulkoasutiedot
  • 514 sivua : kuvitettu ; 18 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Into-pokkari
Yleinen huomautus
  • Ilmestynyt Suomessa aikaisemmin WSOY:n kustantamana vuonna 2001.
  • Julkaisussa virheellinen painosmerkintö.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Laaksonen, Liisa, kääntäjä.
  • Tillman, Maarit, kääntäjä.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Into-pokkari.
ISBN
  • 978-952-264-425-1
*00006411cam a2201261 i 4500
*00128577
*00520201208130144.0
*008150421s2015    fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-952-264-425-1$qnidottu
*0243 $a9789522644251
*035  $a(FI-MELINDA)007047597
*040  $aFI-NL$bfin
*0411 $afin$heng
*042  $afinb
*080  $a658.8
*080  $a339.5/.9
*080  $a331
*084  $a69.3$2ykl
*084  $a36.62$2ykl
*084  $a36.13$2ykl
*084  $a36.1$2ykl
*1001 $aKlein, Naomi,$ekirjoittaja.
*24010$aNo logo,$lsuomi
*24510$aNo logo :$btähtäimessä brändivaltiaat /$cNaomi Klein ; suomentaneet Liisa Laaksonen ja Maarit Tillman.
*250  $a1. p.
*250  $a[Uusi p.]
*260  $aHelsinki :$bInto,$c2015$e(Tanska :$fNørhaven)
*300  $a514 sivua :$bkuvitettu ;$c18 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4900 $aInto-pokkari
*500  $aIlmestynyt Suomessa aikaisemmin WSOY:n kustantamana vuonna 2001.
*500  $aJulkaisussa virheellinen painosmerkintö.
*650 7$atavaramerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amerkkitavarat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$akansainväliset yritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14953
*650 7$asuuryritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9476
*650 7$aylikansallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8593
*650 7$amainonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$asponsorointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
*650 7$anuorisokulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4806
*650 7$amanipulaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5616
*650 7$akuluttajakäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$ahalpatuonti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18074
*650 7$aprotestiliikkeet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9605
*650 7$ayhteiskunnalliset liikkeet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21
*650 7$akansainvälinen talous$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16532
*650 7$aglobalisaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3867
*650 7$atyövoima$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4192
*650 7$atyöolot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10899
*650 7$akehitysmaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17004
*650 7$abrändit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
*650 7$atuotteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$amielikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$avastustus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9503
*650 7$atilapäinen työvoima$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10722
*650 7$ayhteiskuntakritiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19297
*650 7$akansalaistoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2251
*650 7$avaikuttaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1657
*650 7$alogot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3737
*650 7$atunnukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2014
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$aliikemerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3736
*650 7$akansainvälinen kauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9390
*650 7$anuoret$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$avarumärken$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amärkesvaror$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$ainternationella företag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14953
*650 7$astorföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9476
*650 7$aövernationell karaktär$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8593
*650 7$areklam (marknadsföring)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$asponsring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
*650 7$aungdomskultur$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4806
*650 7$amanipulation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5616
*650 7$akonsumentbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$alågprisimport$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18074
*650 7$aproteströrelser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9605
*650 7$afolkrörelser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21
*650 7$ainternationell ekonomi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16532
*650 7$aglobalisering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3867
*650 7$aarbetskraft$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4192
*650 7$aarbetsförhållanden$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10899
*650 7$autvecklingsländer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17004
*650 7$abrands$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
*650 7$aprodukter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$aföreställningar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$amotstånd$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9503
*650 7$atillfällig arbetskraft$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10722
*650 7$asamhällskritik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19297
*650 7$amedborgaraktivitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2251
*650 7$apåverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1657
*650 7$alogotyper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3737
*650 7$abeteckningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2014
*650 7$aföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$afirmamärken$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3736
*650 7$ainternationell handel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9390
*650 7$aungdomar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*7001 $aLaaksonen, Liisa,$ekääntäjä.
*7001 $aTillman, Maarit,$ekääntäjä.$0(FI-ASTERI-N)000110020
*830 0$aInto-pokkari.
*901  $aMU20151009$5FENNI
*901  $bSISKUV$5FENNI$c20170711163927.0
*904  $ab$5FENNI
*94010$aNo logo : taking aim at the brand bullies,$lsuomi
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

No logo on kansainvälinen bestseller, josta tuli ilmestyttyään maailmanlaajuinen ilmiö. Nykyisessä talouskriisissä Naomi Kleinin arvio yritysten ja brändien hallitsemasta maailmasta on yhä tuoreempi ja vaikuttavampi. Mitä merkkituotteet merkitsevät meille? Kuinka mainonta vaikuttaa kulutuskäyttäytymiseemme? Logot ja mainokset ympäröivät meitä kaikkialla ja kasvottomat suuryritykset rakentavat brändiään. Niiden toiminta vaikuttaa merkittävällä tavalla yhteiskuntaan, työhön ja kulttuuriin. Samaan aikaan kun suuryritykset kamppailevat kuluttajien lompakoista, uusi sukupolvi nousee kulutususkoa vastaan sen omilla aseilla. No logo on provosoiva, erinomaisesti kirjoitettu raportti taistelun etulinjasta.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8