Gradian verkkokirjasto

Pitch! : innostavan tiivistämisen taito
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Ervasti, Elsa, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Pitch! : innostavan tiivistämisen taito
Muut nimekkeet
  • Innostavan tiivistämisen taito
Julkaistu
  • S&S, Helsinki : [2020] Livonia Print Latvia : ©2020
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 215 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Yleinen huomautus
  • Julkaisussa täytettäviä sivuja.
Huomautus sisällöstä
  • Johdanto: Kolme minuuttia aikaa vakuuttaa -- 1. Näin myyt ideasi maailmalle -- 2. Valmiina yleisön eteen -- 3. Mitä sinussa on sellaista, josta tekee mieli kertoa kavereille? -- 4. Luovien alojen pitchaus -- 5. Mikä on pitchaus-taidon laajempi merkitys? -- 6. Esiintymis- ja pitchausharjoituksia.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Pitchaus eli napakka myyntipuhe on välttämätön taito yhä kiivastahtisemmassa työelämässä. Omia ideoita ei voi hautoa vakan alla tai esitelmöidä niistä laveasti. On osattava kiteyttää ja vakuuttaa - nopeasti. Innostavan tiivistämisen taitoa tarvitaan kasvuyrittäjyyden maailmassa, mutta myös minkä tahansa työpaikan palavereissa, apuraha- tai työhakemuksia tehdessä ja luovalla alalla. Suomalaisille kirjoitettu teos käy läpi pitchauksen ja hyvän myyntipuheen elementtejä rakenteesta käytännön vinkkeihin, ja opitaan, mitä pitchaus käytännössä tarkoittaa. Oman näkemyksensä kertovat tunnetut sijoittajat, taiteilijat ja yrittäjät, kuten Saga Forss, Peter Vesterbacka, Riku Asikainen ja Katriina Haikala. Kirjassa tutustutaan pitchauskulttuuriin ilmiönä ja pitchauksen teknisiin saloihin hauskoilla harjoituksilla. Persoonallinen ja vaikuttava esiintyminen on sallittua ja mahdollista ihan jokaiselle - myös ujoille ja jäykille. Löydä oma tapasi vakuuttaa!
Asiasana
Henkilönnimi
  • Turunen, Joonas, kirjoittaja.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto (EPUB): ISBN 978-951-52-5107-7
  • Verkkoaineisto (MP3): ISBN 978-951-52-5172-5
ISBN
  • 978-951-52-5106-0
*00005076cam a2200817 i 4500
*00128761
*00520210105020714.0
*008200406t20202020fi a||||      |0| 0dfin| 
*020  $a978-951-52-5106-0$qnidottu
*035  $a(FI-MELINDA)016766878
*040  $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*0800 $a658.8$22005
*0801 $a658.8$21974/fin/fennica
*0801 $a82$21974/fin/fennica
*0801 $a929$21974/fin/fennica
*084  $a69.3$2ykl
*084  $a77.2$2ykl
*1001 $aErvasti, Elsa,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000211702
*24510$aPitch! :$binnostavan tiivistämisen taito /$cElsa Ervasti & Joonas Turunen.
*24630$aInnostavan tiivistämisen taito
*264 1$aHelsinki :$bS&S,$c[2020]
*264 3$aLatvia :$bLivonia Print
*264 4$c©2020
*300  $a215 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aJulkaisussa täytettäviä sivuja.
*5050 $aJohdanto: Kolme minuuttia aikaa vakuuttaa -- 1. Näin myyt ideasi maailmalle -- 2. Valmiina yleisön eteen -- 3. Mitä sinussa on sellaista, josta tekee mieli kertoa kavereille? -- 4. Luovien alojen pitchaus -- 5. Mikä on pitchaus-taidon laajempi merkitys? -- 6. Esiintymis- ja pitchausharjoituksia.
*520  $aPitchaus eli napakka myyntipuhe on välttämätön taito yhä kiivastahtisemmassa työelämässä. Omia ideoita ei voi hautoa vakan alla tai esitelmöidä niistä laveasti. On osattava kiteyttää ja vakuuttaa - nopeasti. Innostavan tiivistämisen taitoa tarvitaan kasvuyrittäjyyden maailmassa, mutta myös minkä tahansa työpaikan palavereissa, apuraha- tai työhakemuksia tehdessä ja luovalla alalla. Suomalaisille kirjoitettu teos käy läpi pitchauksen ja hyvän myyntipuheen elementtejä rakenteesta käytännön vinkkeihin, ja opitaan, mitä pitchaus käytännössä tarkoittaa. Oman näkemyksensä kertovat tunnetut sijoittajat, taiteilijat ja yrittäjät, kuten Saga Forss, Peter Vesterbacka, Riku Asikainen ja Katriina Haikala. Kirjassa tutustutaan pitchauskulttuuriin ilmiönä ja pitchauksen teknisiin saloihin hauskoilla harjoituksilla. Persoonallinen ja vaikuttava esiintyminen on sallittua ja mahdollista ihan jokaiselle - myös ujoille ja jäykille. Löydä oma tapasi vakuuttaa!
*650 7$amyynti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
*650 7$aideat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23818
*650 7$atehokkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8329
*650 7$apuhetaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p559
*650 7$aesiintymistaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p565
*650 7$aesiintyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6038
*650 7$auskottavuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9971
*650 7$aruumiinkieli$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6836
*650 7$amyynninedistäminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9477
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$akasvuyritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21131
*650 7$aluovat toimialat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22123
*650 7$ayrittäjät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1178
*650 7$asijoittajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18430
*650 7$ataiteilijat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7017
*650 7$akokemukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$aförsäljning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
*650 7$aidéer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23818
*650 7$aeffektivitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8329
*650 7$atalarkonst$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p559
*650 7$aförmåga att uppträda$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p565
*650 7$aframträdande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6038
*650 7$atrovärdighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9971
*650 7$akroppsspråk$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6836
*650 7$asales promotion$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9477
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$atillväxtföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21131
*650 7$askapande branscher$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22123
*650 7$aföretagare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1178
*650 7$ainvesterare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18430
*650 7$akonstnärer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7017
*650 7$aerfarenheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$aövningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*7001 $aTurunen, Joonas,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000211703
*77608$iVerkkoaineisto (EPUB):$z978-951-52-5107-7
*77608$iVerkkoaineisto (MP3):$z978-951-52-5172-5
*901  $aMU20201012$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Pitchaus eli napakka myyntipuhe on välttämätön taito yhä kiivastahtisemmassa työelämässä. Omia ideoita ei voi hautoa vakan alla tai esitelmöidä niistä laveasti. On osattava kiteyttää ja vakuuttaa – nopeasti. Innostavan tiivistämisen taitoa tarvitaan kasvuyrittäjyyden maailmassa, mutta myös minkä tahansa työpaikan palavereissa, apuraha- tai työhakemuksia tehdessä ja luovalla alalla. Suomalaisille kirjoitettu teos käy läpi pitchauksen ja hyvän myyntipuheen elementtejä rakenteesta käytännön vinkkeihin, ja opitaan, mitä pitchaus käytännössä tarkoittaa. Oman näkemyksensä kertovat tunnetut sijoittajat, taiteilijat ja yrittäjät, kuten Saga Forss, Peter Vesterbacka, Riku Asikainen ja Katriina Haikala. Kirjassa tutustutaan pitchauskulttuuriin ilmiönä ja pitchauksen teknisiin saloihin hauskoilla harjoituksilla. Persoonallinen ja vaikuttava esiintyminen on sallittua ja mahdollista ihan jokaiselle – myös ujoille ja jäykille. Löydä oma tapasi vakuuttaa! Elsa Ervasti (s. 1981) on teatteritaiteen maisteri ja viestinnän ammattilainen, joka on valmentanut satoja suomalaisia start up- ja pk-yrittäjiä esiintymisessä ja pitchaamisessa. Joonas Turunen (s. 1982) on toimittaja, joka on työskennellyt muun muassa Helsingin Sanomissa ja Ylessä.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Lyseon lukion kirjasto - Pääkokoelma658.8
Ex2Saatavana Lyseon lukion kirjasto - Pääkokoelma658.8
Ex3Saatavana Lyseon lukion kirjasto - Pääkokoelma658.8
Ex4Saatavana Lyseon lukion kirjasto - Pääkokoelma658.8
Ex5Saatavana Lyseon lukion kirjasto - Pääkokoelma658.8