Gradian verkkokirjasto

Yrityskulttuuri on kuningas : mikä, miksi, miten?
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Luukka, Panu, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Yrityskulttuuri on kuningas : mikä, miksi, miten?
Muut nimekkeet
  • Alanimeke kannessa: Mikä, miksi ja miten?
Julkaistu
  • Alma Talent, Helsinki : BALTO print Liettua :
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 3. painos
Ulkoasutiedot
  • 439 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Huomautus sisällöstä
  • Esipuhe -- Osa 1. Mistä puhumme, kun puhumme yrityskulttuurista -- Osa 2. Miksi kulttuurilla on merkitystä -- Osa 3. Yrityskultturin kulmakivet -- Osa 4. Tekoja, tekoja, tekoja -- Lopuksi. Kulttuuri on kuningas -- Kiitokset ja sen sellaiset -- Kirjan lähteet ja muu suositeltava lukeminen -- Liite. Kulttuurin arviointi ja sitä tukevat viitekehykset.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Kaikki alkaa yrityskulttuurista. Oikeanlainen yrityskulttuuri rakennetaan jokaisen yrityksen omista lähtökohdista; sitä ei voi kopioida. Voittavan kulttuurin rakentaminen edellyttää työntekijäymmärrystä. Sen ja yrityskuluttuurin avulla muodostetaan toivotunlainen työntekijäkokemus, joka taas johtaa toivottuun asiakaskokemukseen; näiden kokemusten rajapinnassa syntyvät organisaation todellinen brändi ja maine. Parhaimmillaan asiakaskokemus johtaa asiakasuskollisuuteen, joka lopulta määrittää yrityksen menestyksen. Kaikki lähtee organisaation ihmisistä ja kulttuurista, joka ohjaa heidän toimintaansa. -- Julkaisija.
Asiasana
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: ISBN 978-952-14-3566-9
  • Verkkoaineisto: ISBN 978-952-14-3567-6
ISBN
  • 978-952-14-3565-2
*00003726cam a2200601 i 4500
*00128768
*00520210214145243.0
*008181029s2020    fi a          |0| 0|fin| 
*020  $a978-952-14-3565-2$qsidottu
*035  $a(FI-MELINDA)014568545
*040  $aFI-Kareli$bfin$erda$dFI-BTJ$dFI-J$dFI-NL$dFI-Vaski
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a65.01$21974/fin/fennica
*084  $a69.1$2ykl
*1001 $aLuukka, Panu,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000198687
*24510$aYrityskulttuuri on kuningas :$bmikä, miksi, miten? /$cPanu Luukka.
*2461 $iAlanimeke kannessa:$aMikä, miksi ja miten?
*250  $a3. painos
*260  $c2020
*264 1$aHelsinki :$bAlma Talent,
*264 3$aLiettua :$bBALTO print
*300  $a439 sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aEsipuhe -- Osa 1. Mistä puhumme, kun puhumme yrityskulttuurista -- Osa 2. Miksi kulttuurilla on merkitystä -- Osa 3. Yrityskultturin kulmakivet -- Osa 4. Tekoja, tekoja, tekoja -- Lopuksi. Kulttuuri on kuningas -- Kiitokset ja sen sellaiset -- Kirjan lähteet ja muu suositeltava lukeminen -- Liite. Kulttuurin arviointi ja sitä tukevat viitekehykset.
*520  $aKaikki alkaa yrityskulttuurista. Oikeanlainen yrityskulttuuri rakennetaan jokaisen yrityksen omista lähtökohdista; sitä ei voi kopioida. Voittavan kulttuurin rakentaminen edellyttää työntekijäymmärrystä. Sen ja yrityskuluttuurin avulla muodostetaan toivotunlainen työntekijäkokemus, joka taas johtaa toivottuun asiakaskokemukseen; näiden kokemusten rajapinnassa syntyvät organisaation todellinen brändi ja maine. Parhaimmillaan asiakaskokemus johtaa asiakasuskollisuuteen, joka lopulta määrittää yrityksen menestyksen. Kaikki lähtee organisaation ihmisistä ja kulttuurista, joka ohjaa heidän toimintaansa. -- Julkaisija.
*650 7$ayrityskulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11261
*650 7$aorganisaatiokulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15382
*650 7$atyöntekijät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
*650 7$atyöyhteisöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$aammattitaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
*650 7$ajohtaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$ainnovatiivisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8310
*650 7$aluovuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
*650 7$arekrytointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p478
*650 7$ayrityskuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11171
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$aföretagskultur$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11261
*650 7$aorganisationskultur$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15382
*650 7$aledarskap (verksamhetsledning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$aarbetstagare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
*650 7$aarbetsgemenskaper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$ayrkesskicklighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
*650 7$ainnovativitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8310
*650 7$akreativitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
*650 7$arekrytering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p478
*650 7$aföretagsbild$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11171
*650 7$aföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*77608$iVerkkoaineisto:$z978-952-14-3566-9
*77608$iVerkkoaineisto:$z978-952-14-3567-6
*901  $aMU20190927$5FENNI
*901  $b246$5FENNI$c20190930124350.0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kaikki alkaa yrityskulttuurista. Oikeanlainen yrityskulttuuri rakennetaan jokaisen yrityksen omista lähtökohdista; sitä ei voi kopioida. Voittavan kulttuurin rakentaminen edellyttää työntekijäymmärrystä. Sen ja yrityskuluttuurin avulla muodostetaan toivotunlainen työntekijäkokemus, joka taas johtaa toivottuun asiakaskokemukseen; näiden kokemusten rajapinnassa syntyvät organisaation todellinen brändi ja maine. Parhaimmillaan asiakaskokemus johtaa asiakasuskollisuuteen, joka lopulta määrittää yrityksen menestyksen. Kaikki lähtee organisaation ihmisistä ja kulttuurista, joka ohjaa heidän toimintaansa. Siksi kulttuuri on kuningas. Tämä helppolukuinen – ja räväkkä – kirja auttaa tämän vuosituhannen johtajia sekä ymmärtämään että johtamaan yrityksen kulttuuria.

Lähetä