Gradian verkkokirjasto

Opettamisen vallankumous : opettajasta elinikäisen oppimisen valmentajaksi
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Kallio, Jenni, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Opettamisen vallankumous : opettajasta elinikäisen oppimisen valmentajaksi
Muut nimekkeet
  • Opettajasta elinikäisen oppimisen valmentajaksi
Julkaistu
  • Tietosanoma, Helsinki : [2021] EU:ssa ©2016
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 2. laitos.
Ulkoasutiedot
  • 223 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Huomautus sisällöstä
  • Esipuhe -- I Psykologinen pääoma ja valmentava työote -- 1 Psykologinen pääoma -- 2 Valmentava työote -- II Opettajasta valmentajaksi : valmentava työote käytännössä -- 3 Oppimiselle suotuisan ilmapiirin rakentaminen -- 4 Luottamuksellisen yhteyden muodostaminen -- 5 Tavoitteiden asettaminen -- 6 Kuunteleminen -- 7 Kysyminen -- 8 Palautteen antaminen -- 9 Tarinoiden ja mielikuvien käyttäminen -- 10 Haastaminen -- 11 Onnistumisten juhliminen -- Lähteet.
Asiasana
ISBN
  • 978-951-885-477-0
*00003373cam a2200661 i 4500
*00128976
*00520210715184333.0
*008210426t20212016fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-951-885-477-0$qnidottu
*035  $a(FI-MELINDA)017584440
*040  $aFI-Kareli$bfin$erda$dFI-BTJ$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a371$21974/fin/fennica
*080  $a371
*080  $a371.04
*084  $a38.2$2ykl
*084  $a38.5$2ykl
*1001 $aKallio, Jenni,$ekirjoittaja.
*24510$aOpettamisen vallankumous :$bopettajasta elinikäisen oppimisen valmentajaksi /$cJenni Kallio.
*24630$aOpettajasta elinikäisen oppimisen valmentajaksi
*250  $a2. laitos.
*264 1$aHelsinki :$bTietosanoma,$c[2021]
*264 3$aEU:ssa
*264 4$c©2016
*300  $a223 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aEsipuhe -- I Psykologinen pääoma ja valmentava työote -- 1 Psykologinen pääoma -- 2 Valmentava työote -- II Opettajasta valmentajaksi : valmentava työote käytännössä -- 3 Oppimiselle suotuisan ilmapiirin rakentaminen -- 4 Luottamuksellisen yhteyden muodostaminen -- 5 Tavoitteiden asettaminen -- 6 Kuunteleminen -- 7 Kysyminen -- 8 Palautteen antaminen -- 9 Tarinoiden ja mielikuvien käyttäminen -- 10 Haastaminen -- 11 Onnistumisten juhliminen -- Lähteet.
*583  $aBTJ$5FENNI
*583  $aBTJ/AUKT HENK$5FENNI
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aopetustaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
*650 7$aelinikäinen oppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6262
*650 7$avalmennus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3734
*650 7$aoppimaan oppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17048
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aoppimisvalmennus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25017
*650 7$aopettajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$aopetusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$aopettajuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aopetustyö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p28618
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aundervisningsförmåga$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
*650 7$alivslångt lärande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6262
*650 7$acoachning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3734
*650 7$ainlärningsfärdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17048
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$ainlärningsträning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25017
*650 7$alärare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$aundervisningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$alärarskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
*650 7$aförhållandet lärare-elev$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aundervisningsarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p28618
*901  $aMU20210705$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Miten vastata suomalaisen koulun muutostarpeeseen? Miten luoda iloa ja intoa oppimiseen? Millaiset ovat opettajan ja oppilaan uudet roolit? Opetuksen painopiste siirtyy elinikäisen oppimisen asenteen kehittämiseen. Yhä tärkeämmäksi tulee ohjata oppilasta oman potentiaalinsa ja oppimisen ilon löytämiseen sekä oman elämänsä aktiiviseen johtamiseen. Opettamisen vallankumous tarjoaa opettajille ja kasvattajille uuden ja innostavan lähestymistavan opettamiseen: valmentavan työotteen. Sen avulla kasvatetaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, osallisuuteen, aktiiviseen omasta elämästä vastuun ottamiseen ja elinikäisen oppimisen asenteeseen. Valmentavan työotteen keskiössä ovat yhteisöllisyys, voimaannuttavat kohtaamiset, luovuuden herätteleminen, omien vahvuuksien kautta toimiminen sekä psykologisen pääoman eli itseluottamuksen, toivon, optimismin ja sinnikkyyden kasvattaminen. Kirja on tarpeellinen apuväline ja inspiroiva uusien ajatusten herättelijä opettajille, rehtoreille, koulun ja työyhteisön kehittäjille, kaikille lasten ja nuorten kanssa työskenteleville sekä vanhemmille.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.2
Ex2Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.2