Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Tasapainoinen varhaiskasvatus : erilaisia tapoja suhtautua muutokseen
Muut nimekkeet Erilaisia tapoja suhtautua muutokseen
Julkaistu WSOY Oppimateriaalit, Helsinki : 2007.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 174 sivua : kuvitettu ; 24 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
Huomautus saatavuudesta toisessa ilmiasussa Julkaistu myös verkkoaineistona. Myös verkkokirjana. SanomaPro.
Asiasana
Kontrolloimaton nimeke Erilaisia tapoja suhtautua muutokseen.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
ISBN
*00005024cam a2201117 i 4500
*00129021
*00520210428151916.0
*008071016s2007 fi |||||||||||||||||fin|
*015 $afx866178$2skl
*020 $a978-951-0-32413-4$qnidottu
*0248 $aA1158644
*035 $a(FI-MELINDA)000489262
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*072 7$a57$2kkaa
*080 $a159.922.736.2
*080 $a364.65$x-053.2
*080 $a37$x-053.2
*080 $a372/373
*080 $a373.2
*080 $a373.22
*080 $a364$x-053.2$21974/fin/fennica
*080 $a37$21974/fin/fennica
*080 $a159.92$21974/fin/fennica
*080 $a364-053.2
*084 $a37.4$2ykl
*084 $a38$2ykl
*084 $a37.41$2ykl
*084 $a14.61$2ykl
*084 $a38.51$2ykl
*1001 $aReunamo, Jyrki,$0(FI-ASTERI-N)000092196
*24510$aTasapainoinen varhaiskasvatus :$berilaisia tapoja suhtautua muutokseen /$cJyrki Reunamo ; [kuvitus: Olli Tuomola ...].
*2463 $aErilaisia tapoja suhtautua muutokseen
*260 $aHelsinki :$bWSOY Oppimateriaalit,$c2007.
*300 $a174 sivua :$bkuvitettu ;$c24 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aVarhaiskasvatus
*530 $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*530 $aMyös verkkokirjana.$bSanomaPro.
*650 4$akommunikaatio
*650 7$apäiväkodit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$akasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$ahiljainen tieto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12777
*650 7$atoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8090
*650 7$amielikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$atasapaino$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7758
*650 7$amuutos$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p277
*650 7$aoppimiskäsitykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6332
*650 7$asuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$aarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$alapsipsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17431
*650 7$asopeutuminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6137
*650 7$aosallistuminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10727
*650 7$aomaehtoisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17690
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$akäsitykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
*650 7$avarhaiskasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
*650 7$apäivähoito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3523
*650 7$aperhepäivähoito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4682
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$atyöyhteisöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$akokeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3210
*650 7$adaghem$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$afostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$atyst kunskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12777
*650 7$averksamhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8090
*650 7$aföreställningar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$ajämvikt$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7758
*650 7$aförändring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p277
*650 7$ainlärningsuppfattningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6332
*650 7$aplanering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$autvärdering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$abarnpsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17431
*650 7$aanpassning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6137
*650 7$adeltagande $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10727
*650 7$ainre motivation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17690
*650 7$abarn (åldersgrupper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$auppfattningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
*650 7$asmåbarnspedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
*650 7$adagvård$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3523
*650 7$afamiljedagvård$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4682
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$aarbetsgemenskaper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$aerfarande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3210
*7400 $aErilaisia tapoja suhtautua muutokseen.
*830 0$aVarhaiskasvatus.
*901 $aMU20071102$5FENNI
*901 $bSISKUV$5FENNI$c20190618144603.0
*908 $afi
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana