Gradian verkkokirjasto

Varhaiskasvatuksen tiimikirja : työkirja toiminnan suunnitteluun ja arviointiin
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Järvinen, Kirsi, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Varhaiskasvatuksen tiimikirja : työkirja toiminnan suunnitteluun ja arviointiin
Muut nimekkeet
  • Työkirja toiminnan suunnitteluun ja arviointiin
Julkaistu
  • Pedatieto oy, Helsinki : 2021. Trinket oy Helsinki :
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 2. uudistettu painos.
Ulkoasutiedot
  • 121 sivua ; 25 cm
Yleinen huomautus
  • Julkaisussa täytettäviä sivuja.
Huomautus sisällöstä
  • Meidän tiimi -- Pedagogiikka -- Leikki -- Minä ja meidän yhteisömme -- Kasvan, liikun ja kehityn -- Kielten rikas maailma -- Tutkin ja toimin ympäristössäni -- Ilmaisun monet muodot.
Asiasana
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: ISBN 978-952-67427-6-2
ISBN
  • 978-952-67427-5-5
*00002953cam a2200637 i 4500
*00130412
*00520220222152006.0
*008210528s2021    fi ||||| ||||||0| 0|fin| 
*020  $a978-952-67427-5-5$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)017859549
*040  $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a37$21974/fin/fennica
*0801 $a364-053.2$21974/fin/fennica
*084  $a38.51$2ykl
*084  $a37.41$2ykl
*1001 $aJärvinen, Kirsi,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000162371
*24510$aVarhaiskasvatuksen tiimikirja :$btyökirja toiminnan suunnitteluun ja arviointiin /$cKirsi Järvinen.
*24630$aTyökirja toiminnan suunnitteluun ja arviointiin
*250  $a2. uudistettu painos.
*264 1$aHelsinki :$bPedatieto oy,$c2021.
*264 3$aHelsinki :$bTrinket oy
*300  $a121 sivua ;$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aJulkaisussa täytettäviä sivuja.
*5050 $aMeidän tiimi -- Pedagogiikka -- Leikki -- Minä ja meidän yhteisömme -- Kasvan, liikun ja kehityn -- Kielten rikas maailma -- Tutkin ja toimin ympäristössäni -- Ilmaisun monet muodot.
*583  $aBTJ$5FENNI
*594  $aENNAKKOTIETO KANSALLISKIRJASTO.$5FENNI
*594  $aEI VASTAANOTETTU$5FENNI
*650 7$avarhaiskasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
*650 7$asuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$aarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$avarhaiskasvatussuunnitelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p37835
*650 7$apäiväkodit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$apäivähoito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3523
*650 7$apedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$atiimit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6374
*650 7$atiimityö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4081
*650 7$atoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8090
*650 7$asmåbarnspedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
*650 7$aplanering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$autvärdering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$aplaner för småbarnspedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p37835
*650 7$adaghem$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$adagvård$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3523
*650 7$apedagogik (undervisning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$ateam$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6374
*650 7$ateamarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4081
*650 7$averksamhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8090
*77608$iVerkkoaineisto:$z978-952-67427-6-2
*901  $aMU20211004$5FENNI
*902  $ab$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Täytettävä työkirja. Mistä tiimityössä ja toiminnan suunnittelussa olisi hyvä lähteä liikkeelle? Miten suunnitella pedagogiikkaa, jossa toteutuu yhtä aikaa lapsista lähtevät tavoitteet ja varhaiskasvatuksen oppimisen alueiden sisällöt? Työkirja on opettajan ja tiimin yhteinen suunnittelun ja arvioinnin työväline. Kirja noudattaa varhaiskasvatussuunnitelman perusteiden painotuksia, joita ovat lapsen hyvinvointi, osallisuus, kiinnostuksen kohteiden ja tuen tarpeiden huomioiminen sekä laaja-alaisen osaamisen tavoitteista johdetut oppimisen alueet. Kirjaan on koottu suunnittelupohjat tiimityön, pedagogiikan sekä oppimisen alueiden mukaisen toiminnan suunnittelulle ja arvioinnille. Mukana omina lukuinaan ovat ”leikki”, ”minä ja meidän yhteisömme”, ”kasvan, liikun ja kehityn”, ”kielten rikas maailma”, ”tutkin ja toimin ympäristössäni” sekä ”ilmaisun monet muodot”. Jokaisen luvun alkuun on tiivistetty osa-alueen keskeisimmät periaatteet ja lähtökohdat. Suunnittelusivuilla olevat kysymykset ohjaavat sopimaan yhteisistä käytännöistä, työtavoista ja menetelmistä. Mukana on myös omat kohtansa havaintojen ja arvioinnin kirjaamiselle. Kirjan tärkein tavoite on ohjata tiimejä suunnittelemaan ja kirjaamaan tavoitteita selkeästi ja ymmärrettävästi. Näin varhaiskasvatuksen arvot ja tavoitteet konkretisoituvat laadukkaaksi pedagogiseksi toiminnaksi.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.51