Henkilönnimi Kotilainen, Pasi, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Huomaa hyvä -oppilaskortit
Julkaistu Positive Learning Ltd, [Helsinki] : [2020]
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 1 korttipakka kotelossa (48 korttia)
Yleinen huomautus Kortit kotelossa 14 x 9 x 3 cm.
Huomautus sisällöstä Kortit: vahvuuskortit (26 kpl), tunnekortit (7 kpl), työskentelykortit (10 kpl), arviointikortit (5 kpl).
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Huomaa hyvä! -oppilaskortit on kehitetty tukemaan positiivista kasvatus ta päiväkodissa, koulussa ja kotona. Ne sopivat monen ikäisille ja tasoisille oppijoille, eri oppiaineiden yhteydessä ja yksinään käytettäväksi.
Asiasana
Aineiston lajityyppi/muoto lastenkirjallisuus barnlitteratur
Henkilönnimi Uusitalo, Lotta, kirjoittaja. Vuorinen, Kaisa, kirjoittaja. Majaniemi, Ina, taiteilija.
Toinen ilmiasu Verkkoaineisto (PDF): ISBN 978-952-69270-3-9
ISBN
*00003637ckm a22006974i 4500
*00130459
*00520220126163639.0
*007zu
*008190912s2020 fi ||||j |0| o|fin|
*020 $a978-952-69270-2-2
*035 $a(FI-MELINDA)016553832
*040 $aFI-NL$bfin$erda$dFI-Vaara
*0410 $afin
*042 $afinb
*084 $a38$2ykl
*084 $a14.4$2ykl
*1001 $aKotilainen, Pasi,$ekirjoittaja.
*24510$aHuomaa hyvä -oppilaskortit /$ctekijät: Pasi Kotilainen, Lotta Uusitalo ja Kaisa Vuorinen ; kuvitus: Ina Majaniemi.
*264 1$a[Helsinki] :$bPositive Learning Ltd,$c[2020]
*300 $a1 korttipakka kotelossa (48 korttia)
*336 $astillkuva$bsti$2rdacontent
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $akortti$bno$2rdacarrier
*500 $aKortit kotelossa 14 x 9 x 3 cm.
*5050 $aKortit: vahvuuskortit (26 kpl), tunnekortit (7 kpl), työskentelykortit (10 kpl), arviointikortit (5 kpl).
*520 $aHuomaa hyvä! -oppilaskortit on kehitetty tukemaan positiivista kasvatus ta päiväkodissa, koulussa ja kotona. Ne sopivat monen ikäisille ja tasoisille oppijoille, eri oppiaineiden yhteydessä ja yksinään käytettäväksi.
*594 $aENNAKKOTIETO KANSALLISKIRJASTO.$5FENNI
*594 $aEI VASTAANOTETTU$5FENNI
*650 7$apersoonallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7075
*650 7$atunnetaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$atunnekasvatus $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24837
*650 7$ayhteistyökyky$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10592
*650 7$aeettinen kasvatus $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11066
*650 7$atyökasvatus $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18556
*650 7$asosiaalinen kasvatus $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6971
*650 7$aarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$aoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$apäiväkodit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$akoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$apersonlighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7075
*650 7$aemotionella färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$asocialt och emotionellt lärande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24837
*650 7$asamarbetsförmåga$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10592
*650 7$aetisk fostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11066
*650 7$afostran till arbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18556
*650 7$asocial fostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6971
*650 7$autvärdering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$aelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$abarn (åldersgrupper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$adaghem$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$askolor (läroanstalter)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*655 7$alastenkirjallisuus$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1181
*655 7$abarnlitteratur$2slm/swe$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1181
*7001 $aUusitalo, Lotta,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000137580
*7001 $aVuorinen, Kaisa,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000175154
*7001 $aMajaniemi, Ina,$etaiteilija.$0(FI-ASTERI-N)000173121
*77608$iVerkkoaineisto (PDF):$z978-952-69270-3-9
*901 $b042$5FENNI$c20191002213602.0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Huomaa hyvä! -oppilaskortit on kehitetty tukemaan positiivista kasvatusta päiväkodissa, koulussa ja kotona. Ne sopivat monen ikäisille ja tasoisille oppijoille, eri oppiaineiden yhteydessä ja yksinään käytettäväksi.
Vahvuuskortit 26 kpl: Napakassa muodossa tietoa 26 luonteenvahvuudesta ja ideoita niiden harjoitteluun.
Tunnekortit 7 kpl: Tietoa tavallisimmista tunnetiloistamme ja kysymyksiä, joiden avulla pohtia tunnetaitoja.
Työskentely- ja tilannekortit 10 kpl: Erilaisia tilanteita havainnollistavat kortit, joissa kuvataan millaista työskentely parhaimmillaan eri paikoissa voi olla.
Arviointikortit 5 kpl: Itse-, vertais- ja ryhmäarvioinnin harjoittelun tueksi luodut variksen tähtikortit.