Henkilönnimi Heikkinen, Tuuta, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Kaveruuden puolesta : hyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
Muut nimekkeet Hyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
Julkaistu BoD - Books on Demand, Helsinki, Suomi : [2021]
BoD - Books on Demand Norderstedt, Saksa :
©2021
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 63 sivua : kuvitettu ; 27 cm
Yleinen huomautus
Asiasana
Henkilönnimi Mattila, Terhi, kirjoittaja. Nieminen, Veera, kirjoittaja. Saarela, Jenni, kirjoittaja. Vaismaa, Taina, kirjoittaja. Länsiluoto, Liina, kuvittaja.
ISBN
*00003789cam a2200769 i 4500
*00131496
*00520211108101045.0
*008211105t20212021fi |||| |0| 0|fin|
*020 $a978-952-80-4784-1$qpehmeäkantinen
*035 $a(FI-MELINDA)018079919
*040 $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042 $afinb
*0801 $a373$21974/fin/fennica
*084 $a38.5$2ykl
*084 $a38.52$2ykl
*1001 $aHeikkinen, Tuuta,$ekirjoittaja.
*24510$aKaveruuden puolesta :$bhyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä /$cTuuta Heikkinen [ja neljä muuta] ; kuvitus: Liina Länsiluoto.
*24630$aHyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
*264 1$aHelsinki, Suomi :$bBoD - Books on Demand,$c[2021]
*264 3$aNorderstedt, Saksa :$bBoD - Books on Demand
*264 4$c©2021
*300 $a63 sivua :$bkuvitettu ;$c27 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*500 $aKannessa myös: KaPu.
*583 $aBTJ$5FENNI
*583 $aBTJ AUKT/HENK$5FENNI
*650 7$akouluviihtyvyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
*650 7$ahenkinen hyvinvointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1946
*650 7$aoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$atunnetaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$asosiaaliset taidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$atunnekasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24837
*650 7$aristiriidat $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2187
*650 7$ariidat $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7944
*650 7$akoulukiusaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p70
*650 7$aennaltaehkäisy$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
*650 7$apositiivinen pedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29074
*650 7$atoimintamallit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
*650 7$akouluyhteisö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$askoltrivsel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
*650 7$apsykiskt välbefinnande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1946
*650 7$aelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$asammanhållning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$aemotionella färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$asocial kompetens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$asocialt och emotionellt lärande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24837
*650 7$amotsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2187
*650 7$agräl$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7944
*650 7$askolmobbning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p70
*650 7$aförebyggande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
*650 7$apositiv pedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29074
*650 7$averksamhetsmodeller$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
*650 7$askolgemenskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
*650 7$aövningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*7001 $aMattila, Terhi,$ekirjoittaja.
*7001 $aNieminen, Veera,$ekirjoittaja.
*7001 $aSaarela, Jenni,$ekirjoittaja.
*7001 $aVaismaa, Taina,$ekirjoittaja.
*7001 $aLänsiluoto, Liina,$ekuvittaja.
*901 $aMU20211105$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
KaPu eli Kaveruuden Puolesta -toimintamalli on Jyväskylästä Keljonkankaan koulusta alkunsa saanut työväline. Siinä luokan ja koulun toiminta pohjaa hyvinvoinnin elementeille, jotka ovat tunne-, tietoisuus- ja vuorovaikutustaitojen säännöllinen harjoittelu, ristiriitatilanteiden selkeä ratkaisukeskeinen sovittelutoiminta, osallisuus sekä yhteisöllisen kouluviihtyvyyden vahvistaminen. KaPu-laivassa ketään ei jätetä yksin, vaan yhdessä matkaten kohdataan vastaan tulevat tuulet, tyrskyt ja tähtihetket. Oppaasta löytyy hyviä toimintavinkkejä sekä yksittäisen opettajan että koko kouluyhteisön toiminnan tueksi.