Gradian verkkokirjasto

Kaveruuden puolesta : hyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Heikkinen, Tuuta, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kaveruuden puolesta : hyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
Muut nimekkeet
  • Hyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
Julkaistu
  • BoD - Books on Demand, Helsinki, Suomi : [2021] BoD - Books on Demand Norderstedt, Saksa : ©2021
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 63 sivua : kuvitettu ; 27 cm
Yleinen huomautus
  • Kannessa myös: KaPu.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Mattila, Terhi, kirjoittaja.
  • Nieminen, Veera, kirjoittaja.
  • Saarela, Jenni, kirjoittaja.
  • Vaismaa, Taina, kirjoittaja.
  • Länsiluoto, Liina, kuvittaja.
ISBN
  • 978-952-80-4784-1
*00003789cam a2200769 i 4500
*00131496
*00520211108101045.0
*008211105t20212021fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-952-80-4784-1$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)018079919
*040  $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a373$21974/fin/fennica
*084  $a38.5$2ykl
*084  $a38.52$2ykl
*1001 $aHeikkinen, Tuuta,$ekirjoittaja.
*24510$aKaveruuden puolesta :$bhyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä /$cTuuta Heikkinen [ja neljä muuta] ; kuvitus: Liina Länsiluoto.
*24630$aHyvinvointioppimisella luodaan yhteisöllistä kouluviihtyvyyttä
*264 1$aHelsinki, Suomi :$bBoD - Books on Demand,$c[2021]
*264 3$aNorderstedt, Saksa :$bBoD - Books on Demand
*264 4$c©2021
*300  $a63 sivua :$bkuvitettu ;$c27 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aKannessa myös: KaPu.
*583  $aBTJ$5FENNI
*583  $aBTJ AUKT/HENK$5FENNI
*650 7$akouluviihtyvyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
*650 7$ahenkinen hyvinvointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1946
*650 7$aoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$atunnetaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$asosiaaliset taidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$atunnekasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24837
*650 7$aristiriidat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2187
*650 7$ariidat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7944
*650 7$akoulukiusaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p70
*650 7$aennaltaehkäisy$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
*650 7$apositiivinen pedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29074
*650 7$atoimintamallit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
*650 7$akouluyhteisö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$askoltrivsel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
*650 7$apsykiskt välbefinnande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1946
*650 7$aelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
*650 7$asammanhållning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$aemotionella färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$asocial kompetens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$asocialt och emotionellt lärande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24837
*650 7$amotsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2187
*650 7$agräl$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7944
*650 7$askolmobbning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p70
*650 7$aförebyggande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
*650 7$apositiv pedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29074
*650 7$averksamhetsmodeller$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3817
*650 7$askolgemenskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
*650 7$aövningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*7001 $aMattila, Terhi,$ekirjoittaja.
*7001 $aNieminen, Veera,$ekirjoittaja.
*7001 $aSaarela, Jenni,$ekirjoittaja.
*7001 $aVaismaa, Taina,$ekirjoittaja.
*7001 $aLänsiluoto, Liina,$ekuvittaja.
*901  $aMU20211105$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

KaPu eli Kaveruuden Puolesta -toimintamalli on Jyväskylästä Keljonkankaan koulusta alkunsa saanut työväline. Siinä luokan ja koulun toiminta pohjaa hyvinvoinnin elementeille, jotka ovat tunne-, tietoisuus- ja vuorovaikutustaitojen säännöllinen harjoittelu, ristiriitatilanteiden selkeä ratkaisukeskeinen sovittelutoiminta, osallisuus sekä yhteisöllisen kouluviihtyvyyden vahvistaminen. KaPu-laivassa ketään ei jätetä yksin, vaan yhdessä matkaten kohdataan vastaan tulevat tuulet, tyrskyt ja tähtihetket. Oppaasta löytyy hyviä toimintavinkkejä sekä yksittäisen opettajan että koko kouluyhteisön toiminnan tueksi.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38.5