Gradian verkkokirjasto

Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus : rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Huhta, Miikka, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus : rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat
Muut nimekkeet
  • Rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat
Julkaistu
  • Alma Talent, Helsinki : 2021. BALTO print Liettua :
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 420 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Huomautus sisällöstä
  • 1 Johdanto -- 2 Vetovoimaketju -- 3 Työntekijäymmärrys -- 4 Työntekijäkokemus -- 5 Työnantajabrändi -- 6 Käytännön työkaluja vetovoimatyöhön.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Kilpailu osaajista kiihtyy: osaamistarpeet muuttuvat, työmarkkinat polarisoituvat ja väestö ikääntyy. Samalla kasvavat niin työntekijöiden kuin rekrytoijien vaateet; halutaan merkityksellistä työtä ja vapautta oikeassa suhteessa, halutaan supersitoutuneita strategisia tekijöitä. Apua on etsitty mielikuvakampanjoista, hakijakokemustyöpajoista, rekrytointimarkkinointiin panostamisesta, suorahaun ammattilaisten palkkaamisesta, työnantajakuvaan liittyvistä tarinoista, yrityskulttuurin pöyhimisestä ja erinäisistä irrallisista kehityshankkeista… Mutta nyt on aika lopettaa häröily! Työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen kehittämisen tulee olla tuloksellista ja sen johtamisen systemaattista. Johtajat kaipaavat strategista lähestymistapaa ja asiantuntijat konkreettisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Kirja esittelee periaatteet, joilla työnantajabrändiä ja työntekijäkokemusta rakennetaan, johdetaan ja kehitetään strategisesti. Periaatteet yhdistävät strategiatyön, palvelumuotoilun, johtamisen, rekrytoinnin, henkilöstöanalytiikan, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja systeemiajattelun tutkimuksia ja oppeja. Parhaat käytännöt ja vaihtoehdot moniulotteisessa kokonaisuudessa onnistumiseen tarjoavat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja sekä johtotehtävissä että henkilöstön, viestinnän, markkinoinnin ja brändin parissa työskenteleville ja aiheita opiskeleville. Kirjan avulla kehität ymmärrystäsi vetovoimaisten työnantajien taustalla olevasta kokonaisuudesta ja saat selvät askelmerkit työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin strategiseen johtamiseen.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Myllyntaus, Visa, kirjoittaja.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: ISBN 978-952-14-4379-4
ISBN
  • 978-952-14-4378-7
*00005326cam a2200721 i 4500
*00132000
*00520220322083704.0
*008210409s2021    fi |||||      |0| 0|fin| 
*020  $a978-952-14-4378-7$qsidottu
*035  $a(FI-MELINDA)017564694
*040  $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a65.01$21974/fin/fennica
*0801 $a658.8$21983/fin
*0801 $a659$21983/fin
*084  $a69.1$2ykl
*1001 $aHuhta, Miikka,$ekirjoittaja.
*24510$aTyönantajabrändi ja työntekijäkokemus :$brakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat /$cMiikka Huhta, Visa Myllyntaus.
*2463 $aRakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat
*264 1$aHelsinki :$bAlma Talent,$c2021.
*264 3$aLiettua :$bBALTO print
*300  $a420 sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $a1 Johdanto -- 2 Vetovoimaketju -- 3 Työntekijäymmärrys -- 4 Työntekijäkokemus -- 5 Työnantajabrändi -- 6 Käytännön työkaluja vetovoimatyöhön.
*520  $aKilpailu osaajista kiihtyy: osaamistarpeet muuttuvat, työmarkkinat polarisoituvat ja väestö ikääntyy. Samalla kasvavat niin työntekijöiden kuin rekrytoijien vaateet; halutaan merkityksellistä työtä ja vapautta oikeassa suhteessa, halutaan supersitoutuneita strategisia tekijöitä. Apua on etsitty mielikuvakampanjoista, hakijakokemustyöpajoista, rekrytointimarkkinointiin panostamisesta, suorahaun ammattilaisten palkkaamisesta, työnantajakuvaan liittyvistä tarinoista, yrityskulttuurin pöyhimisestä ja erinäisistä irrallisista kehityshankkeista… Mutta nyt on aika lopettaa häröily! Työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen kehittämisen tulee olla tuloksellista ja sen johtamisen systemaattista. Johtajat kaipaavat strategista lähestymistapaa ja asiantuntijat konkreettisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Kirja esittelee periaatteet, joilla työnantajabrändiä ja työntekijäkokemusta rakennetaan, johdetaan ja kehitetään strategisesti. Periaatteet yhdistävät strategiatyön, palvelumuotoilun, johtamisen, rekrytoinnin, henkilöstöanalytiikan, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja systeemiajattelun tutkimuksia ja oppeja. Parhaat käytännöt ja vaihtoehdot moniulotteisessa kokonaisuudessa onnistumiseen tarjoavat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja sekä johtotehtävissä että henkilöstön, viestinnän, markkinoinnin ja brändin parissa työskenteleville ja aiheita opiskeleville. Kirjan avulla kehität ymmärrystäsi vetovoimaisten työnantajien taustalla olevasta kokonaisuudesta ja saat selvät askelmerkit työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin strategiseen johtamiseen.
*650 7$abrändäys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
*650 7$atyönantajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10580
*650 7$atyöpaikat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13463
*650 7$astrateginen suunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13653
*650 7$aorganisaatiot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p272
*650 7$avetovoimaisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10725
*650 7$amuotoilu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6455
*650 7$aorganisaatiokulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15382
*650 7$atyöyhteisöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$atyöntekijät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
*650 7$akokemukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$atyötyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1831
*650 7$amenestyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2418
*650 7$akilpailuetu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9191
*650 7$abrändit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
*650 7$abranding$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
*650 7$abrands$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
*650 7$aarbetsgivare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10580
*650 7$aarbetsplatser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13463
*650 7$astrategisk planering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13653
*650 7$aorganisationer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p272
*650 7$aattraktionskraft$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10725
*650 7$aformgivning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6455
*650 7$aorganisationskultur$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15382
*650 7$aarbetsgemenskaper$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
*650 7$aarbetstagare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
*650 7$aerfarenheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$aarbetstillfredsställelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1831
*650 7$aframgång$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2418
*650 7$akonkurrensfördel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9191
*7001 $aMyllyntaus, Visa,$ekirjoittaja.
*77608$iVerkkoaineisto:$z978-952-14-4379-4
*901  $aMU20210826$5FENNI
*901  $b100, 245$5FENNI$c20210827111035.0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kilpailu osaajista kiihtyy: osaamistarpeet muuttuvat, työmarkkinat polarisoituvat ja väestö ikääntyy. Samalla kasvavat niin työntekijöiden kuin rekrytoijien vaateet; halutaan merkityksellistä työtä ja vapautta oikeassa suhteessa, halutaan supersitoutuneita strategisia tekijöitä. Apua on etsitty mielikuvakampanjoista, hakijakokemustyöpajoista, rekrytointimarkkinointiin panostamisesta, suorahaun ammattilaisten palkkaamisesta, työnantajakuvaan liittyvistä tarinoista, yrityskulttuurin pöyhimisestä ja erinäisistä irrallisista kehityshankkeista… Mutta nyt on aika lopettaa häröily! Työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen kehittämisen tulee olla tuloksellista ja sen johtamisen systemaattista. Johtajat kaipaavat strategista lähestymistapaa ja asiantuntijat konkreettisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Kirja esittelee periaatteet, joilla työnantajabrändiä ja työntekijäkokemusta rakennetaan, johdetaan ja kehitetään strategisesti. Periaatteet yhdistävät strategiatyön, palvelumuotoilun, johtamisen, rekrytoinnin, henkilöstöanalytiikan, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja systeemiajattelun tutkimuksia ja oppeja. Parhaat käytännöt ja vaihtoehdot moniulotteisessa kokonaisuudessa onnistumiseen tarjoavat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja sekä johtotehtävissä että henkilöstön, viestinnän, markkinoinnin ja brändin parissa työskenteleville ja aiheita opiskeleville. Kirjan avulla kehität ymmärrystäsi vetovoimaisten työnantajien taustalla olevasta kokonaisuudesta ja saat selvät askelmerkit työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin strategiseen johtamiseen.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Katso huomautus (ei lainattavissa) Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma65.01