Henkilönnimi Rautiainen, Mirja, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus
Julkaistu Restamark, Helsinki : [2022]
Hansaprint Oy, 2022.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
Ulkoasutiedot 798 sivua, 26 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm
Huomautus sisällöstä Lukijalle -- 1. Vastuullinen liiketoiminta -- 2. Sisustustyylit -- 3. Hotellin tuotteet -- 4. Hotellin vastaanoton asiakaspalvelu -- 5. Minibaarit -- 6. Asiakkaan opastus ja informaatio -- 7. Raportit ja niiden hyödyntäminen -- 8. Asiakkuus -- 9. Hotellin asiakastyytyväisyys -- 10. Kokous- ja kongressitoiminta -- 11. Majoitus- ja ravitsemisalan turvallisuus -- 12. Yrityksen tunnusluvut -- 13. Henkilöstön tuottavuus -- 14. Hotellin hinnoittelu ja budjetointi -- 15. Huonemyynnin maksimointi -- Liitteet -- Lähteet.
Asiasana
Henkilönnimi Siiskonen, Mika, kirjoittaja.
ISBN
*00003574cam a2200649 i 4500
*00132458
*00520221028110909.0
*008221004s2022 fi |||| |0| 0|fin|
*020 $a978-951-9185-92-7$qpehmeäkantinen
*035 $a(FI-MELINDA)018513603
*040 $aFI-NL$bfin$erda
*0410 $afin
*042 $afinb
*080 $a64$21974/fin/fennica
*084 $a68.8$2ykl
*1001 $aRautiainen, Mirja,$ekirjoittaja.
*24510$aHotellin asiakasliikenne ja kannattavuus /$cMirja Rautiainen, Mika Siiskonen.
*250 $a10. uudistettu painos.
*264 1$aHelsinki :$bRestamark,$c[2022]
*264 3$bHansaprint Oy,$c2022.
*300 $a798 sivua, 26 numeroimatonta sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aLukijalle -- 1. Vastuullinen liiketoiminta -- 2. Sisustustyylit -- 3. Hotellin tuotteet -- 4. Hotellin vastaanoton asiakaspalvelu -- 5. Minibaarit -- 6. Asiakkaan opastus ja informaatio -- 7. Raportit ja niiden hyödyntäminen -- 8. Asiakkuus -- 9. Hotellin asiakastyytyväisyys -- 10. Kokous- ja kongressitoiminta -- 11. Majoitus- ja ravitsemisalan turvallisuus -- 12. Yrityksen tunnusluvut -- 13. Henkilöstön tuottavuus -- 14. Hotellin hinnoittelu ja budjetointi -- 15. Huonemyynnin maksimointi -- Liitteet -- Lähteet.
*650 7$ahotellit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15208
*650 7$aasiakaspalvelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$aasiakastyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$amajoitusliikkeet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4947
*650 7$amajoitusala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2113
*650 7$aturvallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7349
*650 7$akannattavuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4257
*650 7$avastuullisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24111
*650 7$atunnusluvut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$ahinnoittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10773
*650 7$abudjetointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17293
*650 7$asisustus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9426
*650 7$akokouspalvelut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18490
*650 7$ahotell$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15208
*650 7$akundservice$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$akundtillfredsställelse $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$ainkvarteringsrörelser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4947
*650 7$ainkvarteringsbranschen$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2113
*650 7$asäkerhet och trygghet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7349
*650 7$alönsamhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4257
*650 7$aansvarighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24111
*650 7$anyckeltal$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$aprissättning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10773
*650 7$abudgetering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17293
*650 7$ainredning (verksamhet)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9426
*650 7$akonferenstjänster$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18490
*7001 $aSiiskonen, Mika,$ekirjoittaja.
*901 $aMU20221025$5FENNI
*902 $ab$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Sisällössä näkyvät tämän päivän matkailutrendit, kestävä matkailu ja yritysvastuullisuus, digitaaliset palvelut, tuotteiden laadukas tuottaminen sekä hotellin turvallisuusasiat. Tärkeimmät teemat ovat hotellin ydintuotteet ja datapalvelut, asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen, kannattava liiketoiminta erilaisten tulonhankintastrategioiden avulla.
Kirja perehdyttää huoneen suunnitteluun ja sisustukseen, asiakaskokemusta suhteutetaan keskeisiin johtamiskysymyksiin ja palveluprosesseja kuvataan visuaalisilla palvelusuunnitelmilla. Liiketoiminnan tunnusluvut avataan perusteellisesti ja henkilöstöresurssien suunnittelussa otetaan huomioon yrityksen tuottavuus ja asiakastyytyväisyys.
Tulonhallintaohjelmilla edistetään liiketoiminnan suorituskykyä ja kannattavuutta.