Gradian verkkokirjasto

Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Rautiainen, Mirja, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus
Julkaistu
  • Restamark, Helsinki : [2022] Hansaprint Oy, 2022.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 10. uudistettu painos.
Ulkoasutiedot
  • 798 sivua, 26 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm
Huomautus sisällöstä
  • Lukijalle -- 1. Vastuullinen liiketoiminta -- 2. Sisustustyylit -- 3. Hotellin tuotteet -- 4. Hotellin vastaanoton asiakaspalvelu -- 5. Minibaarit -- 6. Asiakkaan opastus ja informaatio -- 7. Raportit ja niiden hyödyntäminen -- 8. Asiakkuus -- 9. Hotellin asiakastyytyväisyys -- 10. Kokous- ja kongressitoiminta -- 11. Majoitus- ja ravitsemisalan turvallisuus -- 12. Yrityksen tunnusluvut -- 13. Henkilöstön tuottavuus -- 14. Hotellin hinnoittelu ja budjetointi -- 15. Huonemyynnin maksimointi -- Liitteet -- Lähteet.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Siiskonen, Mika, kirjoittaja.
ISBN
  • 978-951-9185-92-7
*00003574cam a2200649 i 4500
*00132458
*00520221028110909.0
*008221004s2022    fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-951-9185-92-7$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)018513603
*040  $aFI-NL$bfin$erda
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a64$21974/fin/fennica
*084  $a68.8$2ykl
*1001 $aRautiainen, Mirja,$ekirjoittaja.
*24510$aHotellin asiakasliikenne ja kannattavuus /$cMirja Rautiainen, Mika Siiskonen.
*250  $a10. uudistettu painos.
*264 1$aHelsinki :$bRestamark,$c[2022]
*264 3$bHansaprint Oy,$c2022.
*300  $a798 sivua, 26 numeroimatonta sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aLukijalle -- 1. Vastuullinen liiketoiminta -- 2. Sisustustyylit -- 3. Hotellin tuotteet -- 4. Hotellin vastaanoton asiakaspalvelu -- 5. Minibaarit -- 6. Asiakkaan opastus ja informaatio -- 7. Raportit ja niiden hyödyntäminen -- 8. Asiakkuus -- 9. Hotellin asiakastyytyväisyys -- 10. Kokous- ja kongressitoiminta -- 11. Majoitus- ja ravitsemisalan turvallisuus -- 12. Yrityksen tunnusluvut -- 13. Henkilöstön tuottavuus -- 14. Hotellin hinnoittelu ja budjetointi -- 15. Huonemyynnin maksimointi -- Liitteet -- Lähteet.
*650 7$ahotellit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15208
*650 7$aasiakaspalvelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$aasiakastyytyväisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$amajoitusliikkeet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4947
*650 7$amajoitusala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2113
*650 7$aturvallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7349
*650 7$akannattavuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4257
*650 7$avastuullisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24111
*650 7$atunnusluvut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$ahinnoittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10773
*650 7$abudjetointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17293
*650 7$asisustus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9426
*650 7$akokouspalvelut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18490
*650 7$ahotell$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15208
*650 7$akundservice$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$akundtillfredsställelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
*650 7$ainkvarteringsrörelser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4947
*650 7$ainkvarteringsbranschen$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2113
*650 7$asäkerhet och trygghet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7349
*650 7$alönsamhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4257
*650 7$aansvarighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24111
*650 7$anyckeltal$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7186
*650 7$aprissättning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10773
*650 7$abudgetering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17293
*650 7$ainredning (verksamhet)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9426
*650 7$akonferenstjänster$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18490
*7001 $aSiiskonen, Mika,$ekirjoittaja.
*901  $aMU20221025$5FENNI
*902  $ab$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Sisällössä näkyvät tämän päivän matkailutrendit, kestävä matkailu ja yritysvastuullisuus, digitaaliset palvelut, tuotteiden laadukas tuottaminen sekä hotellin turvallisuusasiat. Tärkeimmät teemat ovat hotellin ydintuotteet ja datapalvelut, asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen, kannattava liiketoiminta erilaisten tulonhankintastrategioiden avulla. Kirja perehdyttää huoneen suunnitteluun ja sisustukseen, asiakaskokemusta suhteutetaan keskeisiin johtamiskysymyksiin ja palveluprosesseja kuvataan visuaalisilla palvelusuunnitelmilla. Liiketoiminnan tunnusluvut avataan perusteellisesti ja henkilöstöresurssien suunnittelussa otetaan huomioon yrityksen tuottavuus ja asiakastyytyväisyys. Tulonhallintaohjelmilla edistetään liiketoiminnan suorituskykyä ja kannattavuutta.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Lainassa15.05.2023Priimuksen kirjasto - Pääkokoelma64.024