Gradian verkkokirjasto

Olen jotakin erityistä : kuinka kertoa lapsille ja nuorille heidän autismistaan tai Aspergerin oireyhtymästään
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Vermeulen, Peter.
Yhtenäistetty nimeke
  • I am special
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Olen jotakin erityistä : kuinka kertoa lapsille ja nuorille heidän autismistaan tai Aspergerin oireyhtymästään
Julkaistu
  • Haukkarannan koulu, Jyväskylä : 2004 (Gummerus)
National Library of Medicinen (NLM) luokituskoodi
  • WM 203.5
  • WS 350.6
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 75, [83] s. : kuvitettu ; 30 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Haukkarannan koulun julkaisusarjat, Oppimateriaalit, ISSN 1238-5263
  • Haukkarannan koulun julkaisusarjat, Opetusmateriaalit, ISSN 1238-5263
  • Haukkarannan koulun julkaisusarjat, Oppimateriaalit
Yleinen huomautus
  • Lisäpainokset: [Lisäp.] 2010.
  • Lisäpainokset: 2.p., 2010.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Tuomi, Markku, kääntäjä.
Yhteisönnimi
  • Haukkarannan koulu.
Kontrolloimaton nimeke
  • Kuinka kertoa lapsille ja nuorille heidän autismistaan tai Aspergerin oireyhtymästään.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Haukkarannan koulun julkaisusarjat, Oppimateriaalit, 1238-5263.
  • Haukkarannan koulun julkaisusarjat, Oppimateriaalit.
  • Haukkarannan koulun julkaisusarjat. Opetusmateriaalit, 1238-5263.
ISBN
  • 952-5338-18-5
*00002607cam a2200601 i 4500
*00132886
*00520220914121629.0
*008040609s2004    fi |||||||||||||||||fin| 
*015  $afx760634$2skl
*020  $a952-5338-18-5$qkierreselkä
*035  $a(FI-MELINDA)003050475
*040  $aFI-NL$bfin
*0411 $afin$heng
*042  $afinb
*060 4$aWM 203.5
*060 4$aWS 350.6
*080  $a616.895.8
*080  $a616.8$21974/fin/fennica
*080  $a376
*080  $a376.4
*084  $a59.55$2ykl
*1001 $aVermeulen, Peter.
*24010$aI am special
*24510$aOlen jotakin erityistä :$bkuinka kertoa lapsille ja nuorille heidän autismistaan tai Aspergerin oireyhtymästään /$cPeter Vermeulen ; [käännös: Markku Tuomi] ; [kuvitus: Erika Servin].
*260  $aJyväskylä :$bHaukkarannan koulu,$c2004$f(Gummerus)
*300  $a75, [83] s. :$bkuvitettu ;$c30 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aHaukkarannan koulun julkaisusarjat, Oppimateriaalit,$x1238-5263
*4901 $aHaukkarannan koulun julkaisusarjat, Opetusmateriaalit,$x1238-5263
*4901 $aHaukkarannan koulun julkaisusarjat, Oppimateriaalit
*500  $aLisäpainokset: [Lisäp.] 2010.
*500  $aLisäpainokset: 2.p., 2010.
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$anuoret$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$aautismi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18190
*650 7$aAspergerin oireyhtymä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4156
*650 7$aerityiskasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6985
*650 7$abarn (åldersgrupper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$aungdomar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$aspecialpedagogik (verksamhet)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6985
*650 7$aautism$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18190
*650 7$aAspergers syndrom$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4156
*7001 $aTuomi, Markku,$ekääntäjä.
*7102 $aHaukkarannan koulu.
*7400 $aKuinka kertoa lapsille ja nuorille heidän autismistaan tai Aspergerin oireyhtymästään.
*830 0$aHaukkarannan koulun julkaisusarjat,$pOppimateriaalit,$x1238-5263.
*830 0$aHaukkarannan koulun julkaisusarjat,$pOppimateriaalit.
*830 0$aHaukkarannan koulun julkaisusarjat.$pOpetusmateriaalit,$x1238-5263.
*901  $aMU20040824$5FENNI
*908  $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Miten koulu ja muut kasvatusyhteisöt voisivat kehittyä sellaisiksi, että jokainen lapsi ja nuori kokisi onnistuvansa ja olisi aktiivinen yhteisönsä jäsen? Koulussa tehtävä yhteistyö tiivistyy ja monipuolistuu koko ajan. Konsultaatio ja ohjaus ovat keskeinen työmuoto ja työote, jolla haetaan yhdessä ratkaisuja oppilaan tuen tarpeisiin. Tässä käytännönläheisessä kirjassa tarkastellaan konsultaatiota kollegiaalisen tuen, osaamisen jakamisen ja yhteisöllisen oppimisen näkökulmista. Samalla avataan keinoja, menetelmiä ja toimintamalleja konsultaation käytännön toteutukseen. Kirja on suunnattu varhaiskasvatuksen, esiopetuksen ja perusopetuksen opetus- ja oppilashuollon henkilöstölle ja terapeuteille, jotka käyttävät työssään konsultoivaa työotetta tai ovat siitä kiinnostuneita. Kirjoittajilla on pitkä työkokemus konsultoinnista osana omaa erityisopettajan työtään, ja he ovat toimineet kouluttajina, konsultteina ja kehittäjinä kouluissa, kunnissa ja valtakunnan tasolla. KT, kehittämispäällikkö Marjatta Mikola ja KM, ohjaava opettaja Sirpa Oja työskentelevät molemmat Oppimis- ja ohjauskeskus Onervassa. He toimivat molemmat myös työnohjaajina.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma59.55