Gradian verkkokirjasto

Ryhmänluotsaaja : matalan kynnyksen harjoitteita oppimisen ja hyvinvoinnin tueksi
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Multanen, Maiju, kirjoittaja.
Yhtenäistetty nimeke
  • Ryhmänluotsaaja. Suomi. Teksti. 2024.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Ryhmänluotsaaja : matalan kynnyksen harjoitteita oppimisen ja hyvinvoinnin tueksi
Muut nimekkeet
  • Matalan kynnyksen harjoitteita oppimisen ja hyvinvoinnin tueksi
Julkaistu
  • Santalahti-kustannus, Jyväskylä : [2024] Printon, Viro : 2024. ©2024
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 224 sivua, 15 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 23 cm
Huomautus bibliografiasta ym.
  • Sisältää bibliografisia viitteitä (sivut 216-223).
Huomautus sisällöstä
  • Johdanto -- Osa 1 Taidelähtöiset menetelmät -- Taidemenetelmät tukitoimina -- Oppimista tukevat taideryhmät koulussa -- Oppimista tukevien taideryhmien rakenne ja perusperiaatteet -- Osa 2 Toimintakokonaisuudet -- Toimintakokonaisuuksien esittely -- Lähteet ja lisälukemista -- Liitteet.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Angeria, Pia, kirjoittaja.
Yhteisönnimi
  • Santalahti-kustannus, kustantaja.
ISBN
  • 978-952-370-472-5
*00003407cam a22006134i 4500
*00133050
*00520240327150822.0
*008230914t20242024fi a   e b    000 0 fin c
*020  $a978-952-370-472-5$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)018863230
*040  $aFI-KV$bfin$erda$dFI-NL$dFI-Ku$dFI-Hul
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a372.87$21974/fin/1992
*084  $a38$2ykl
*1001 $aMultanen, Maiju,$ekirjoittaja.
*24010$aRyhmänluotsaaja.$lSuomi.$hTeksti.$f2024.
*24510$aRyhmänluotsaaja :$bmatalan kynnyksen harjoitteita oppimisen ja hyvinvoinnin tueksi /$cMaiju Multanen ja Pia Angeria.
*24630$aMatalan kynnyksen harjoitteita oppimisen ja hyvinvoinnin tueksi
*264 1$aJyväskylä :$bSantalahti-kustannus,$c[2024]
*264 3$aViro :$bPrinton,$c2024.
*264 4$c©2024
*300  $a224 sivua, 15 numeroimatonta sivua :$bkuvitettu ;$c23 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*504  $aSisältää bibliografisia viitteitä (sivut 216-223).
*5050 $aJohdanto -- Osa 1 Taidelähtöiset menetelmät -- Taidemenetelmät tukitoimina -- Oppimista tukevat taideryhmät koulussa -- Oppimista tukevien taideryhmien rakenne ja perusperiaatteet -- Osa 2 Toimintakokonaisuudet -- Toimintakokonaisuuksien esittely -- Lähteet ja lisälukemista -- Liitteet.
*594  $5FENNI
*650 7$ataidelähtöiset menetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p27744
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$ahyvinvointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1947
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$atukimuodot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1758
*650 7$atoiminnanohjaus (psykologia)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29412
*650 7$aneuropsykiatriset häiriöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p39567
*650 7$atunnetaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$aminäpystyvyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p39320
*650 7$aitsetunto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p266
*650 7$akonstbaserade metoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p27744
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$avälfärd$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1947
*650 7$aövningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$astödformer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1758
*650 7$aexekutiv funktion$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p29412
*650 7$aneuropsykiatriska störningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p39567
*650 7$aemotionella färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$asjälvförmåga$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p39320
*650 7$asjälvkänsla$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p266
*7001 $aAngeria, Pia,$ekirjoittaja.
*7102 $aSantalahti-kustannus,$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000226348
*884  $aONIX3 to MARC transformation$g20230914 - 20240308$kMELINDA_RECORD_IMPORT_SOURCE_4:eab4ad684a476f4a1957b15d1bfc78ef0ce012733bb63d542b6e578a837bf2cb$qFI-NL$5MELINDA
*946  $iNimeke Onixissa:$aRyhmänluotsaaja$bMatalan kynnyksen harjoitteita oppimisen ja hyvinvoinnin tueksi$5MELINDA
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Lasten ja nuorten lisääntynyt ahdistus, pahoinvointi, erilaiset nepsy-haasteet, poissaolot ja keskinäiset konfliktit ovat perustavanlaatuisesti muuttaneet koulun arkea. Ryhmänluotsaaja tarjoaa haasteiden voittamiseen uuden työtä rikastuttavan ja helpottavan lähestymistavan: toimintamallin, jossa oppilailla on mahdollisuus havainnoida ja reflektoida omia tunteitaan, haasteitaan ja voimavarojaan luovan, leikinomaisen toiminnan avulla. Kirjassa kerrotaan, miten taidelähtöisiä menetelmiä voi tutkimustietoon nojaten käyttää oppimisen ja hyvinvoinnin tukena. Teos sisältää viisi valmista käytännön opetustyössä testattua harjoituskokonaisuutta, joista voi poimia myös yksittäisiä tehtäviä yksilön ja ryhmän tukemiseen sekä uusien käyttäytymis- ja suhtautumistapojen oppimiseen. Kirja sopii muun muassa opettajille, kouluvalmentajille sekä erityisopetuksen, oppilashuollon ja koulujen vapaa-ajantoiminnan ammattilaisille. Kirjassa myös annetaan esimerkkejä, miten näissä erilaisissa rooleissa toimintaa voi sovittaa arjen työhön. Maiju Multanen on luokanopettaja, erityisopettaja ja äidinkielen aineenopettaja. Lisäksi hän on valmistunut taideterapeutiksi sekä suorittanut opintoja sensomotorisesta taideterapiasta. Hänellä on myös lasten tunne- ja tietoisuustaitojen ohjaaja -koulutus. Multanen on aikaisemmin kirjoittanut kirjan Luokanvirittäjä. Pia Angeria on käsityö- ja kuvataideopettaja sekä muotoilija, joka on työskennellyt myös erityisopettajana ja kaupungin hallinnossa. Lisäksi hän on valmistunut taideterapeutiksi ja opiskelee tällä hetkellä työnohjaajaksi.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38