Gradian verkkokirjasto

Selkoviestintä asiakastyössä
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Takala, Tuija, kirjoittaja.
Yhtenäistetty nimeke
  • Selkoviestintä asiakastyössä. Suomi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Selkoviestintä asiakastyössä
Julkaistu
  • Edita, Helsinki : [2024] Otavan Kirjapaino Oy, Keuruu : 2024.
Muu luokituskoodi
Painos
  • 1. painos.
Ulkoasutiedot
  • 127 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Yleinen huomautus
  • Julkaisuun liittyy digitaalisia aineistoja.
Asiasana
Aineiston lajityyppi/muoto
  • oppikirjat
Yhteisönnimi
  • Edita Publishing, kustantaja.
ISBN
  • 978-951-37-9108-7
*00002172cam a2200493 i 4500
*00133263
*00520240529134341.0
*008240130s2024    fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-951-37-9108-7$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)019014154
*040  $aFI-BTJ$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*084  $a37$2ykl
*084  $a88.207$2ykl
*084  $a07.07$2ykl
*1001 $aTakala, Tuija,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000225837
*24010$aSelkoviestintä asiakastyössä.$lSuomi
*24510$aSelkoviestintä asiakastyössä /$cTuija Takala.
*250  $a1. painos.
*264 1$aHelsinki :$bEdita,$c[2024]
*264 3$aKeuruu :$bOtavan Kirjapaino Oy,$c2024.
*300  $a127 sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aJulkaisuun liittyy digitaalisia aineistoja.
*583  $aBTJ$5FENNI
*650 7$aasiakastyö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4457
*650 7$aselkokieli$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15356
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$akirjallinen viestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12742
*650 7$apuheviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2494
*650 7$aasiakaspalvelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
*650 7$aesteettömyys ja saavutettavuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16241
*650 7$asosiaaliala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13916
*650 7$aterveysala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26126
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*655 7$aoppikirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s633
*7102 $aEdita Publishing,$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000211772
*884  $aONIX3 to MARC transformation$g20240130 - 20240501$kMELINDA_RECORD_IMPORT_SOURCE_4:d6845fd6ee3c5f46103910663d65cb260702f001b9e22f6a6211273d5f76bd51$qFI-NL$5MELINDA
*901  $aMU20240528$5FENNI
*946  $iNimeke Onixissa:$aSelkoviestintä asiakastyössä$5MELINDA
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Selkoviestintä asiakastyössä on kirja, jollaista ei vielä ole aiemmin ole ilmestynyt selkoviestinnästä ja viestinnän saavutettavuudesta. Siinä on käytännönläheinen näkökulma sosiaali- ja terveysalan työstä ja asiakaskohtaamisista. Kirjaa voi käyttää oppikirjana sosiaali- ja terveysalan perustutkinnon 2024 valinnaisessa tutkinnon osassa Selkoviestintä asiakastyössä (15 osp), sillä kirjan sisällössä on otettu huomioon tutkinnon osan ammattitaitovaatimukset. Kirjassa on tietoa selkoviestinnästä ja sen käytöstä keskusteluissa ja kirjallisessa viestinnässä, selkomateriaalien käytöstä sekä kielitietoisuudesta ja viestinnän saavutettavuudesta. Selkoviestintä asiakastyössä on selkoperiaatteita mukaileva kokonaisuus, joka on kirjoitettu lyhyesti ja helpolla kielellä. Kirjassa on QR-linkkejä lisätietoihin, joilla lukija voi syventää osaamistaan. Lisäksi kirjassa on paljon harjoituksia, jotka antavat ideoita työhön ja auttavat näyttöön valmistautumisessa. Kirja sopii myös täydennyskoulutukseen, sote-alan ammattilaisten viestintäkoulutuksiin ja omatoimiseen perehtymiseen selkoviestintään, kielitietoisuuteen ja saavutettavuuteen.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma37