Gradian verkkokirjasto

Myynnin ammattilaisena : ammattimainen myyntityö yritysympäristössä
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Kortelainen, Mika J., kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Myynnin ammattilaisena : ammattimainen myyntityö yritysympäristössä
Muut nimekkeet
  • Ammattimainen myyntityö yritysympäristössä
Julkaistu
  • Edita, Helsinki : 2015 Otavan Kirjapaino Keuruu :
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 1. p.
Ulkoasutiedot
  • 115 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Prima
Huomautus sisällöstä
  • OSA I Ammattimainen myynti osana yrityksen toimintaa -- 1 Myyntiprosessi muuttuvassa maailmassa -- 2 Liiketoiminta ja myynti -- 3 Myynnin eri muodot -- 4 Ammattimaisuus myynnissä -- 5 Asiakassuhteen rakentuminen -- OSA II Myyntityö -- 6 Asiakkaiden etsiminen -- 7 Asiakassuhteen käynnistäminen -- 8 Asiakassuhteen hoito ja lisämyynti -- 9 Asiakassuhteen päättyminen ja jatkon mahdollistaminen -- OSA III Myyjän menestystekijät ja työkalut -- 10 Myyjän menestystekijät -- 11 Myyjän työvälineet.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • B2B-myynnin käytännön oppikirja opastaa lukijan yritysmyynnin maailmaan. Aiheisiin virittäydytään tosielämän tarinoiden kautta, ja erilaisten aktivointien ja tehtävien avulla lukijaa haastetaan pohtimaan yritysmyynnin erityispiirteitä. Nuorten maailmasta kumpuava esimerkkitarina elää ja kehittyy kirjan aihepiirien mukana. Kirjassa korostetaan myyntitoiminnan ammattimaisuutta, kurinalaisuutta ja tuloksiin tähtäävää tekemistä. Lähtökohtana on asiakkaan aktiivinen kuunteleminen ja ongelmien ratkaiseminen. Myyntityön käytännön työvälineet on koottu kätevästi hyödynnettäväksi työkalupakiksi.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Kyrö, Jari, kirjoittaja.
Yhteisönnimi
  • Edita, kustantaja.
  • Edita Oppiminen, kustantaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Prima.
ISBN
  • 978-951-37-6668-9
*00004067cam a2200661 i 4500
*00133323
*00520240104023404.0
*008150508s2015    fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-951-37-6668-9$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)007052660
*040  $aFI-NL$bfin$erda$dFI-KV
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a658.8$21974/fin/fennica
*084  $a69.34$2ykl
*084  $aK69.3$2ykl
*084  $a69.3$2ykl
*1001 $aKortelainen, Mika J.,$ekirjoittaja.
*24510$aMyynnin ammattilaisena :$bammattimainen myyntityö yritysympäristössä /$cMika J. Kortelainen, Jari Kyrö.
*24630$aAmmattimainen myyntityö yritysympäristössä
*250  $a1. p.
*264 1$aHelsinki :$bEdita,$c2015
*264 3$aKeuruu :$bOtavan Kirjapaino
*300  $a115 sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aPrima
*5050 $aOSA I Ammattimainen myynti osana yrityksen toimintaa -- 1 Myyntiprosessi muuttuvassa maailmassa -- 2 Liiketoiminta ja myynti -- 3 Myynnin eri muodot -- 4 Ammattimaisuus myynnissä -- 5 Asiakassuhteen rakentuminen -- OSA II Myyntityö -- 6 Asiakkaiden etsiminen -- 7 Asiakassuhteen käynnistäminen -- 8 Asiakassuhteen hoito ja lisämyynti -- 9 Asiakassuhteen päättyminen ja jatkon mahdollistaminen -- OSA III Myyjän menestystekijät ja työkalut -- 10 Myyjän menestystekijät -- 11 Myyjän työvälineet.
*520  $aB2B-myynnin käytännön oppikirja opastaa lukijan yritysmyynnin maailmaan. Aiheisiin virittäydytään tosielämän tarinoiden kautta, ja erilaisten aktivointien ja tehtävien avulla lukijaa haastetaan pohtimaan yritysmyynnin erityispiirteitä. Nuorten maailmasta kumpuava esimerkkitarina elää ja kehittyy kirjan aihepiirien mukana. Kirjassa korostetaan myyntitoiminnan ammattimaisuutta, kurinalaisuutta ja tuloksiin tähtäävää tekemistä. Lähtökohtana on asiakkaan aktiivinen kuunteleminen ja ongelmien ratkaiseminen. Myyntityön käytännön työvälineet on koottu kätevästi hyödynnettäväksi työkalupakiksi.
*650 7$ayritysmyynti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25650
*650 7$amyyntityö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15971
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$amyynti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
*650 7$amyyjät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p996
*650 7$aammattitaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$ayritysasiakkaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19047
*650 7$ayritysmarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12743
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$abusiness-to-business$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25650
*650 7$aförsäljningsarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15971
*650 7$aföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$aförsäljning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
*650 7$aförsäljare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p996
*650 7$ayrkesskicklighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
*650 7$aföretagsmarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12743
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$aföretagskunder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19047
*7001 $aKyrö, Jari,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000160993
*7102 $aEdita,$ekustantaja.
*7102 $aEdita Oppiminen,$ekustantaja.
*830 0$aPrima.
*884  $aONIX3 to MARC transformation$g20230425 - 20240104$kMELINDA_RECORD_IMPORT_SOURCE_4:b3b9253fb93f88c87bd46089999bcc37e951bb2677d79af4657421cb6d193ca9$qFI-NL$5MELINDA
*901  $aMU20151015$5FENNI
*901  $b080$5FIKKA$c20231010122316.0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

B2B-myynnin käytännön oppikirja opastaa lukijan yritysmyynnin maailmaan. Aiheisiin virittäydytään tosielämän tarinoiden kautta, ja erilaisten aktivointien ja tehtävien avulla lukijaa haastetaan pohtimaan yritysmyynnin erityispiirteitä. Nuorten maailmasta kumpuava esimerkkitarina elää ja kehittyy kirjan aihepiirien mukana. Kirjassa korostetaan myyntitoiminnan ammattimaisuutta, kurinalaisuutta ja tuloksiin tähtäävää tekemistä. Lähtökohtana on asiakkaan aktiivinen kuunteleminen ja ongelmien ratkaiseminen. Myyntityön käytännön työvälineet on koottu kätevästi hyödynnettäväksi työkalupakiksi. Kirja soveltuu oppimateriaaliksi merkonomiopintoihin (tutkinnon osaan Asiakkuuksien hoito) ja Myynnin ammattitutkintoon.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Viitaniemi-kokoelma658.8