Gradian verkkokirjasto

Kaupan strategiaosaaminen
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Kuusela, Hannu,
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kaupan strategiaosaaminen
Julkaistu
  • Edita, Helsinki : 2010 (Helsinki : Edita Prima)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 222 sivua : kuvitettu ; 24 cm
Huomautus sisällöstä
  • Esipuhe -- 1 Strategia ohjaa yrityksen toimintaa -- 2 Asiakaslähtöinen kauppa -- 3 Asiakaslupaus osana yrityksen strategiaa -- 4 Kansainvälinen kauppa ja kaupan formaatit -- 5 Kaupan uudet liiketoiminta-alueet ja kasvu-urat -- 6 Future store : tulevaisuuden kauppa -- Case-esimerkit -- Käsitteitä -- Liite: Vähittäiskaupan toimijat -- Kirjallisuutta -- Muut julkaisut.
Yhteisönnimi
  • Aldi.
  • Carrefour.
  • IKEA (yhtiö)
  • Waitrose.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Neilimo, Kari, kirjoittaja.
ISBN
  • 978-951-37-5797-7
*00005010cam a2201021 i 4500
*00133325
*00520240610120719.0
*008100917s2010    fi |||||||||||00||0|fin| 
*015  $afx951361$2skl
*020  $a978-951-37-5797-7$qpehmeäkantinen
*0248 $aA1529203
*035  $a(FI-MELINDA)005756863
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*072 7$a75.2$2kkaa
*080  $a339$21974/fin/fennica
*080  $a658$21974/fin/fennica
*080  $a65
*080  $a65.012.2
*080  $a65.012.4
*080  $a658.1
*080  $a658.6
*080  $a658.81/9
*080  $a658.87
*080  $a658.89
*084  $a69.3$2ykl
*1001 $aKuusela, Hannu,$0(FI-ASTERI-N)000075006
*24510$aKaupan strategiaosaaminen /$cHannu Kuusela, Kari Neilimo.
*260  $aHelsinki :$bEdita,$c2010$e(Helsinki :$fEdita Prima)
*300  $a222 sivua :$bkuvitettu ;$c24 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aEsipuhe -- 1 Strategia ohjaa yrityksen toimintaa -- 2 Asiakaslähtöinen kauppa -- 3 Asiakaslupaus osana yrityksen strategiaa -- 4 Kansainvälinen kauppa ja kaupan formaatit -- 5 Kaupan uudet liiketoiminta-alueet ja kasvu-urat -- 6 Future store : tulevaisuuden kauppa -- Case-esimerkit -- Käsitteitä -- Liite: Vähittäiskaupan toimijat -- Kirjallisuutta -- Muut julkaisut.
*61024$aAldi.
*61024$aCarrefour.
*61024$aIKEA (yhtiö)$0(FI-ASTERI-N)000205574
*61024$aWaitrose.
*650 7$akauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4029
*650 7$avähittäiskauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14002
*650 7$aosaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
*650 7$astrategiat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4632
*650 7$ajohtaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$aliiketoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2439
*650 7$aarvoketjut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21018
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
*650 7$akauppa-ala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14776
*650 7$akansainvälistyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3866
*650 7$atulevaisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p817
*650 7$akansainvälinen kauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9390
*650 7$averkkokauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
*650 7$adigitalisaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
*650 7$ayritysstrategiat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5156
*650 7$amenestyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2418
*650 7$amenestystekijät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9713
*650 7$ayhteistyö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
*650 7$aECR$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21378
*650 7$akilpailu (ilmiö)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$akilpailuetu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9191
*650 7$akansainväliset yritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14953
*650 7$ahandel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4029
*650 7$adetaljhandel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14002
*650 7$akunnande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
*650 7$astrategier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4632
*650 7$aledarskap (verksamhetsledning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$aaffärsverksamhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2439
*650 7$avärdekedjor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21018
*650 7$akundorientering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
*650 7$ahandelsbranschen$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14776
*650 7$ainternationalisering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3866
*650 7$aframtid$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p817
*650 7$ainternationell handel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9390
*650 7$anäthandel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
*650 7$adigitalisering (process)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
*650 7$aföretagsstrategier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5156
*650 7$aframgång$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2418
*650 7$aframgångsfaktorer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9713
*650 7$asamarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
*650 7$aECR$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21378
*650 7$akonkurrens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$akonkurrensfördel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9191
*650 7$ainternationella företag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14953
*7001 $aNeilimo, Kari,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000053197
*901  $aMU20100917$5FENNI
*901  $bSISKUV$5FENNI$c20180524152945.0
*908  $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kauppa on yksi maailman suurimmista liiketoiminnan alueista. Professori, KTT Hannu Kuuselan ja vuorineuvos, TTT Kari Neilimon kirjassa katsotaan kaupan sisälle ja tarkastellaan kaupan ja sen kumppaneiden välistä yhteistyötä. Millaista strategista osaamista menestyminen globaaleilla markkinoilla edellyttää? Miten kaupan kannattaa hallita ja kehittää yhteistyöverkostojaan? Miten arvoketjulla luodaan kilpailuetua? Mitkä ovat asiakasarvon, monikanavaisuuden, vastuullisuuden, eriytyneen asiakaskunnan ja sähköisen kaupankäynnin roolit kaupan menestymisessä? Vastauksia näihin kysymyksiin konkretisoivat lukuisat käytännön esimerkit. Kirja soveltuu kaupan alan ammattilaisille, alaa seuraaville virkamiehille sekä oppikirjaksi korkeakouluihin ja muuhun kaupan alan koulutukseen.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana Kukkulan kirjasto - Viitaniemi-kokoelma658