Gradian verkkokirjasto

Red : tee asiakkuudesta kokemus
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Red : tee asiakkuudesta kokemus
Julkaistu
  • WSOY, Helsinki : 2001.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 347 sivua ; 22 cm
Yleinen huomautus
  • RED = relationship, experience, design.
  • Tapausesimerkkinä Mobile Relevance.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Storbacka, Kaj,
  • Korkman, Oskar.
  • Mattinen, Hannu.
  • Westerlund, Markus.
ISBN
  • 951-0-25644-7
*00003043cam a22006734i 4500
*0013724
*00520191230223840.0
*008010228s2001    fi |||||||||||||||||fin||
*020  $a951-0-25644-7
*035  $a(FI-MELINDA)006075481
*0410 $afin
*080  $a658.8
*084  $a69.3$2ykl
*24500$aRed :$btee asiakkuudesta kokemus /$cKaj Storbacka ... [ja muita].
*260  $aHelsinki :$bWSOY,$c2001.
*300  $a347 sivua ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aRED = relationship, experience, design.
*500  $aTapausesimerkkinä Mobile Relevance.
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$ajohtaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$amarkkinointiviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$akokemukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$asuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$atavaramerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amerkkitavarat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$atuotteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$amielikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$atarinat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4990
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
*650 7$abrändit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
*650 7$aledarskap (verksamhetsledning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$amarknadskommunikation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$aföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$aerfarenheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
*650 7$aplanering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$avarumärken$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amärkesvaror$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1489
*650 7$aprodukter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2862
*650 7$aföreställningar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$asägner$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4990
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$akundhantering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
*650 7$abrands$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
*653  $aasiakkuus : johtaminen
*653  $aasiakkuus : kokemukset
*653  $atuotteet : mielikuvat
*653  $amarkkinointi : suunnittelu
*7001 $aStorbacka, Kaj,
*7001 $aKorkman, Oskar.
*7001 $aMattinen, Hannu.
*7001 $aWesterlund, Markus.
*908  $afi
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Takakansi Tee asiakkuudesta kokemus! Edelläkävijäyritykset luovat kilpailuetuja suunnittelemalla asiakkuuksista kokemuksia. Niitä luotaessa on asiakkaaseen suhtauduttava uudella tavalla. Asiakas ei ole enää kohderyhmä vaan aktiivinen tekijä, joka luo itselleen merkityksiä kokemusten avulla. Mitä enemmän merkityksiä hän asiakkuudessa löytää, sitä arvokkaampi asiakkuus hänelle on. RED (Relationship Experience Design) kytkee yhteen uuden brandiajattelun ja asiakkuuksien johtamisen ja luo edellytykset johdonmukaiselle ja tavoitteelliselle markkinoinnin suunnittelulle. Kirjoittajat Kaj Storbacka , Oskar Korkman, Hannu Mattinen ja Markus Westerlund ovat liikkeenjohdon konsultteja CRM Group Oy:ssä, joka on Suomessa perustettu asiakkuuksien johtamiseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. 347 sivua. 22456

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
15985Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8