Gradian verkkokirjasto

Kenen kasvatus? : Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kenen kasvatus? : Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
Muut nimekkeet
  • Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
Julkaistu
  • Vastapaino, Tampere : 2005 (Jyväskylä : Gummerus)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 358 s. ; 21 cm
Yleinen huomautus
  • Lisäpainokset: [Lisäp.] 2014 - [Lisäp.] 2015.
Huomautus sisällöstä
  • Onko naisen tiedolle sijaa koulutuksessa? / Marjo Vuorikoski. Heteroita oomme kaikki? : kasvatuksen heteroseksuaalinen normi / Jukka Lehtonen. Etninen moninaisuus koulujen haasteena / Rauni Räsänen. "Hullunkurisia perheitä" : perheen saamat merkitykset kasvatuksen kentällä / Reetta Mietola, Sirpa Lappalainen. Koululaitos ja toiveet kehityksestä / Tomi Kiilakoski. Oliko Piaget syyllinen? : psykologisten kehitysteorioiden kritiikki / Maija Lehtovaara. Koulun syytä etsimässä : tiedon ja taidon erilaiset tehtävät kasvatuksessa / Juha Varto. Kestävä kehitys ja ympäristökasvatuksen todellisuus / Eila Louhimaa. Demokraattisten juurten kasvattaminen / Tuukka Tomperi, Nelli Piattoeva. Kaikki mikä kimaltaa... : medialukutaito brändihoukutusten vastavoimana / Reijo Kupiainen, Juha Suoranta. Dialogisuuden lupaus ja rajat / Marjo Vuorikoski, Tomi Kiilakoski. Sosiokulttuurinen innostaminen yhteisöllisyyden rakentajana / Leena Kurki.
Huomautus saatavuudesta toisessa ilmiasussa
  • Julkaistu myös verkkoaineistona.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Henkilönnimi
  • Kiilakoski, Tomi, toimittaja, kirjoittaja.
  • Tomperi, Tuukka, toimittaja, kirjoittaja.
  • Vuorikoski, Marjo, toimittaja, kirjoittaja.
  • Lehtovaara, Maija, kirjoittaja.
  • Piattoeva, Nelli, kirjoittaja.
  • Varto, Juha, kirjoittaja.
Kontrolloimaton nimeke
  • Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto (PDF): ISBN 951-768-287-5
ISBN
  • 978-951-768-168-1
  • 951-768-168-2
*00010431cam a2201765 i 4500
*0015238
*00520220830085729.0
*008050718s2005    fi |||||||||||||||||fin| 
*015  $afx800712$2skl
*020  $a978-951-768-168-1$qnidottu
*020  $a951-768-168-2$qnidottu
*0248 $aA0955677
*0243 $a9789517681681
*035  $a(FI-MELINDA)004745764
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a37.0
*080  $a37.014
*080  $a37.015.4
*080  $a37$21974/fin/fennica
*084  $aOpintosuunta 6: Kasvatus, koulutus ja feministinen pedagogiikka. 417126P. Voimassa 2008-$2z
*084  $a38$2ykl
*24500$aKenen kasvatus? :$bKriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus /$cTomi Kiilakoski, Tuukka Tomperi ja Marjo Vuorikoski (toim.).
*24630$aKriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
*260  $aTampere :$bVastapaino,$c2005$e(Jyväskylä :$fGummerus)
*300  $a358 s. ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aLisäpainokset: [Lisäp.] 2014 - [Lisäp.] 2015.
*5050 $aOnko naisen tiedolle sijaa koulutuksessa? / Marjo Vuorikoski. Heteroita oomme kaikki? : kasvatuksen heteroseksuaalinen normi / Jukka Lehtonen. Etninen moninaisuus koulujen haasteena / Rauni Räsänen. "Hullunkurisia perheitä" : perheen saamat merkitykset kasvatuksen kentällä / Reetta Mietola, Sirpa Lappalainen. Koululaitos ja toiveet kehityksestä / Tomi Kiilakoski. Oliko Piaget syyllinen? : psykologisten kehitysteorioiden kritiikki / Maija Lehtovaara. Koulun syytä etsimässä : tiedon ja taidon erilaiset tehtävät kasvatuksessa / Juha Varto. Kestävä kehitys ja ympäristökasvatuksen todellisuus / Eila Louhimaa. Demokraattisten juurten kasvattaminen / Tuukka Tomperi, Nelli Piattoeva. Kaikki mikä kimaltaa... : medialukutaito brändihoukutusten vastavoimana / Reijo Kupiainen, Juha Suoranta. Dialogisuuden lupaus ja rajat / Marjo Vuorikoski, Tomi Kiilakoski. Sosiokulttuurinen innostaminen yhteisöllisyyden rakentajana / Leena Kurki.
*530  $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*650 7$akriittinen pedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20298
*650 7$akasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$akoulukasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14839
*650 7$anormit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7138
*650 7$apluralismi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14209
*650 7$asukupuolittuminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14349
*650 7$amonikulttuurisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10647
*650 7$akehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2123
*650 7$akansalaiskasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11304
*650 7$aympäristökasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14751
*650 7$amedialukutaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14048
*650 7$akoulutuspolitiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p249
*650 7$aarvot (käsitykset)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1044
*650 7$akasvatussosiologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20192
*650 7$akoulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p84
*650 7$aoikeudenmukaisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6275
*650 7$akasvatustavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$akasvatustiede$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$akehityspsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6761
*650 7$akoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$ayksilöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
*650 7$akestävä kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8470
*650 7$akehitysteoriat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10124
*650 7$akritiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1067
*650 7$aheteroseksuaalisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1829
*650 7$atasa-arvo$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2399
*650 7$akoululaitos$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11215
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$ainteraktiivisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
*650 7$aihmiskuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11166
*650 7$atavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$akulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$aseksuaalisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1826
*650 7$ademokratia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p742
*650 7$apedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$asukupuoli$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$asukupuoliroolit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p928
*650 7$adialogisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
*650 7$asosiaalipedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19198
*650 7$akoulutussosiologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7485
*650 7$ataitoaineet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5395
*650 7$amediakasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2070
*650 7$adialogi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
*650 7$amaailmankuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p219
*650 7$aopetussuunnitelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
*650 7$ayhteiskunta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9778
*650 7$aidentiteetti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
*650 7$anuoret$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$avärderingar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1044
*650 7$apedagogisk sociologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20192
*650 7$autbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p84
*650 7$arättvisa$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6275
*650 7$amål för fostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$apedagogik (vetenskaper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$autvecklingspsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6761
*650 7$askolor (läroanstalter)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$asammanhållning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$aindividualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
*650 7$ahållbar utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8470
*650 7$autvecklingsteorier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10124
*650 7$akritik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1067
*650 7$aheterosexualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1829
*650 7$ajämställdhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2399
*650 7$askolväsen (institution)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11215
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$ainteraktivitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
*650 7$amänniskosyn$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11166
*650 7$amålsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$akultur$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$asexualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1826
*650 7$ademokrati$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p742
*650 7$apedagogik (undervisning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$akön$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$akönsroller$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p928
*650 7$adialogiskhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
*650 7$asocialpedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19198
*650 7$akritisk pedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20298
*650 7$afostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$afostran i skolan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14839
*650 7$anormer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7138
*650 7$apluralism$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14209
*650 7$agenusifiering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14349
*650 7$amångkulturalism$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10647
*650 7$autveckling (process)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2123
*650 7$amedborgarfostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11304
*650 7$amiljöfostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14751
*650 7$amedieläsfärdighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14048
*650 7$autbildningspolitik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p249
*650 7$autbildningssociologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7485
*650 7$afärdighetsämnen$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5395
*650 7$amediefostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2070
*650 7$adialog$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
*650 7$avärldsbild$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p219
*650 7$aläroplaner$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
*650 7$asamhället$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9778
*650 7$aidentitet (självbild)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
*650 7$aungdomar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 4$apedagogik
*650 4$autveckling
*651 7$aSuomi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*651 7$aFinland$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*7001 $aKiilakoski, Tomi,$etoimittaja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000150632
*7001 $aTomperi, Tuukka,$etoimittaja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000119960
*7001 $aVuorikoski, Marjo,$etoimittaja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000099867
*7001 $aLehtovaara, Maija,$ekirjoittaja.
*7001 $aPiattoeva, Nelli,$ekirjoittaja.
*7001 $aVarto, Juha,$ekirjoittaja.
*7400 $aKriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus.
*77608$iVerkkoaineisto (PDF):$z951-768-287-5
*901  $aMU20050815$5FENNI
*908  $afin
*960  $aARTO
*995  $aHYjulki$aValt$5ARTO
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
21973Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma38