Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Kenen kasvatus? : Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
Muut nimekkeet Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
Julkaistu Vastapaino, Tampere : 2005 (Jyväskylä : Gummerus)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Yleinen huomautus Lisäpainokset: [Lisäp.] 2014 - [Lisäp.] 2015.
Huomautus sisällöstä Onko naisen tiedolle sijaa koulutuksessa? / Marjo Vuorikoski. Heteroita oomme kaikki? : kasvatuksen heteroseksuaalinen normi / Jukka Lehtonen. Etninen moninaisuus koulujen haasteena / Rauni Räsänen. "Hullunkurisia perheitä" : perheen saamat merkitykset kasvatuksen kentällä / Reetta Mietola, Sirpa Lappalainen. Koululaitos ja toiveet kehityksestä / Tomi Kiilakoski. Oliko Piaget syyllinen? : psykologisten kehitysteorioiden kritiikki / Maija Lehtovaara. Koulun syytä etsimässä : tiedon ja taidon erilaiset tehtävät kasvatuksessa / Juha Varto. Kestävä kehitys ja ympäristökasvatuksen todellisuus / Eila Louhimaa. Demokraattisten juurten kasvattaminen / Tuukka Tomperi, Nelli Piattoeva. Kaikki mikä kimaltaa... : medialukutaito brändihoukutusten vastavoimana / Reijo Kupiainen, Juha Suoranta. Dialogisuuden lupaus ja rajat / Marjo Vuorikoski, Tomi Kiilakoski. Sosiokulttuurinen innostaminen yhteisöllisyyden rakentajana / Leena Kurki.
Huomautus saatavuudesta toisessa ilmiasussa Julkaistu myös verkkoaineistona.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Henkilönnimi Kiilakoski, Tomi, toimittaja, kirjoittaja. Tomperi, Tuukka, toimittaja, kirjoittaja. Vuorikoski, Marjo, toimittaja, kirjoittaja. Lehtovaara, Maija, kirjoittaja. Piattoeva, Nelli, kirjoittaja. Varto, Juha, kirjoittaja.
Kontrolloimaton nimeke Kriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus.
Toinen ilmiasu Verkkoaineisto (PDF): ISBN 951-768-287-5
ISBN 978-951-768-168-1 951-768-168-2
*00010431cam a2201765 i 4500
*0015238
*00520220830085729.0
*008050718s2005 fi |||||||||||||||||fin|
*015 $afx800712$2skl
*020 $a978-951-768-168-1$qnidottu
*020 $a951-768-168-2$qnidottu
*0248 $aA0955677
*0243 $a9789517681681
*035 $a(FI-MELINDA)004745764
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*080 $a37.0
*080 $a37.014
*080 $a37.015.4
*080 $a37$21974/fin/fennica
*084 $aOpintosuunta 6: Kasvatus, koulutus ja feministinen pedagogiikka. 417126P. Voimassa 2008-$2z
*084 $a38$2ykl
*24500$aKenen kasvatus? :$bKriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus /$cTomi Kiilakoski, Tuukka Tomperi ja Marjo Vuorikoski (toim.).
*24630$aKriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus
*260 $aTampere :$bVastapaino,$c2005$e(Jyväskylä :$fGummerus)
*300 $a358 s. ;$c21 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*500 $aLisäpainokset: [Lisäp.] 2014 - [Lisäp.] 2015.
*5050 $aOnko naisen tiedolle sijaa koulutuksessa? / Marjo Vuorikoski. Heteroita oomme kaikki? : kasvatuksen heteroseksuaalinen normi / Jukka Lehtonen. Etninen moninaisuus koulujen haasteena / Rauni Räsänen. "Hullunkurisia perheitä" : perheen saamat merkitykset kasvatuksen kentällä / Reetta Mietola, Sirpa Lappalainen. Koululaitos ja toiveet kehityksestä / Tomi Kiilakoski. Oliko Piaget syyllinen? : psykologisten kehitysteorioiden kritiikki / Maija Lehtovaara. Koulun syytä etsimässä : tiedon ja taidon erilaiset tehtävät kasvatuksessa / Juha Varto. Kestävä kehitys ja ympäristökasvatuksen todellisuus / Eila Louhimaa. Demokraattisten juurten kasvattaminen / Tuukka Tomperi, Nelli Piattoeva. Kaikki mikä kimaltaa... : medialukutaito brändihoukutusten vastavoimana / Reijo Kupiainen, Juha Suoranta. Dialogisuuden lupaus ja rajat / Marjo Vuorikoski, Tomi Kiilakoski. Sosiokulttuurinen innostaminen yhteisöllisyyden rakentajana / Leena Kurki.
*530 $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*650 7$akriittinen pedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20298
*650 7$akasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$akoulukasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14839
*650 7$anormit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7138
*650 7$apluralismi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14209
*650 7$asukupuolittuminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14349
*650 7$amonikulttuurisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10647
*650 7$akehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2123
*650 7$akansalaiskasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11304
*650 7$aympäristökasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14751
*650 7$amedialukutaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14048
*650 7$akoulutuspolitiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p249
*650 7$aarvot (käsitykset)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1044
*650 7$akasvatussosiologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20192
*650 7$akoulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p84
*650 7$aoikeudenmukaisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6275
*650 7$akasvatustavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$akasvatustiede$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$akehityspsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6761
*650 7$akoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$ayksilöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
*650 7$akestävä kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8470
*650 7$akehitysteoriat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10124
*650 7$akritiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1067
*650 7$aheteroseksuaalisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1829
*650 7$atasa-arvo$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2399
*650 7$akoululaitos$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11215
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$ainteraktiivisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
*650 7$aihmiskuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11166
*650 7$atavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$akulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$aseksuaalisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1826
*650 7$ademokratia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p742
*650 7$apedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$asukupuoli$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$asukupuoliroolit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p928
*650 7$adialogisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
*650 7$asosiaalipedagogiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19198
*650 7$akoulutussosiologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7485
*650 7$ataitoaineet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5395
*650 7$amediakasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2070
*650 7$adialogi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
*650 7$amaailmankuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p219
*650 7$aopetussuunnitelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
*650 7$ayhteiskunta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9778
*650 7$aidentiteetti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
*650 7$anuoret$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$avärderingar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1044
*650 7$apedagogisk sociologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20192
*650 7$autbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p84
*650 7$arättvisa$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6275
*650 7$amål för fostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$apedagogik (vetenskaper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$autvecklingspsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6761
*650 7$askolor (läroanstalter)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$asammanhållning $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$aindividualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
*650 7$ahållbar utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8470
*650 7$autvecklingsteorier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10124
*650 7$akritik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1067
*650 7$aheterosexualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1829
*650 7$ajämställdhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2399
*650 7$askolväsen (institution)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11215
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$ainteraktivitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
*650 7$amänniskosyn$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11166
*650 7$amålsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$akultur$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$asexualitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1826
*650 7$ademokrati$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p742
*650 7$apedagogik (undervisning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
*650 7$akön$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$akönsroller$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p928
*650 7$adialogiskhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
*650 7$asocialpedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19198
*650 7$akritisk pedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20298
*650 7$afostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$afostran i skolan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14839
*650 7$anormer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7138
*650 7$apluralism$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14209
*650 7$agenusifiering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14349
*650 7$amångkulturalism$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10647
*650 7$autveckling (process)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2123
*650 7$amedborgarfostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11304
*650 7$amiljöfostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14751
*650 7$amedieläsfärdighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14048
*650 7$autbildningspolitik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p249
*650 7$autbildningssociologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7485
*650 7$afärdighetsämnen$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5395
*650 7$amediefostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2070
*650 7$adialog$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
*650 7$avärldsbild$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p219
*650 7$aläroplaner$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
*650 7$asamhället$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9778
*650 7$aidentitet (självbild)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
*650 7$aungdomar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 4$apedagogik
*650 4$autveckling
*651 7$aSuomi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*651 7$aFinland$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*7001 $aKiilakoski, Tomi,$etoimittaja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000150632
*7001 $aTomperi, Tuukka,$etoimittaja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000119960
*7001 $aVuorikoski, Marjo,$etoimittaja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000099867
*7001 $aLehtovaara, Maija,$ekirjoittaja.
*7001 $aPiattoeva, Nelli,$ekirjoittaja.
*7001 $aVarto, Juha,$ekirjoittaja.
*7400 $aKriittinen pedagogiikka ja toisinkasvatuksen mahdollisuus.
*77608$iVerkkoaineisto (PDF):$z951-768-287-5
*901 $aMU20050815$5FENNI
*908 $afin
*960 $aARTO
*995 $aHYjulki$aValt$5ARTO
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana