Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Hotellin vastaanoton operatiivinen toiminta
Julkaistu Restamark, [Helsinki] : 2006.
UDK-luokituskoodi
Painos
Ulkoasutiedot
Yleinen huomautus Edellinen laitos ilmestynyt nimellä Hyvä vastaanotto .
Asiasana
Henkilönnimi Hörkkö, Petri. Lappalainen, Hannu.
ISBN
*00001273nam a22003614a 4500
*0015427
*00520200525075452.0
*008070207s2006\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-9185-47-7
*035 $a13205
*035 $a(PrettyLib)0000013205
*0410 $afin
*080 $aUDK:64.024
*1001 $aAlakoski, Leena.
*24510$aHotellin vastaanoton operatiivinen toiminta /$c[Leena Alakoski, Petri Hörkkö, Hannu Lappalainen] ; [kuvitus: Elisa Liikala].
*250 $a[Uud. laitos]
*260 $a[Helsinki] :$bRestamark,$c2006.
*300 $a215 s.
*500 $aEdellinen laitos ilmestynyt nimellä Hyvä vastaanotto .
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$ahotellit$2ysa
*650 7$amajoitusala$2ysa
*650 7$avastaanotto $2ysa
*650 7$aasiakassuhde$2ysa
*650 7$aasiantuntijuus$2ysa
*650 7$aammattitaito$2ysa
*650 7$ahotelliala$2ysa
*7001 $aHörkkö, Petri.
*7001 $aLappalainen, Hannu.
*852 $lALAKOSKI
*979 $a0000013205
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Hotellin vastaanoton operatiivinen toiminta on oivallinen perusteos hotellin vastaanottotyöhön kouluttautuvalle. Kirjan lähtökohtana on asiakas, ja sen sisältämät asiat etenevät asiakkaanaoloprosessin mukaisesti. Välillä pysähdytään tarkastelemaan vastaanottotyössä tarvittavia taitoja. Monet tehtävät ohjaavat opiskelijaa aktiivisesti analysoimaan omaa ammattitaitoaan ja laatimaan omia ammatillisia kehittämissuunnitelmiaan. Teosta voi näin ollen käyttää myös alalla jo toimivien henkilöiden ammatillisen täydennyskoulutuksen tueksi. Kirjan tehtävät soveltuvat myös hotelli- ja ravitsemisalan esimiestehtäviin valmentautuvien ammattikorkeakouluopiskelijoiden asiantuntijuuden rakennusaineeksi. Hotellin vastaanoton käytännön toimintaa lähestytään syvällisen palveluajattelun näkökulmasta ja vastaanottotyötä tarkastellaan osana matkailuelinkeinon muutosta. Kirjan loppuun on koottu katsaus Suomen hotellielinkeinon kehittymisestä matkailualan sekä koko yhteiskunnan osana, mikä omalta osaltaan helpottaa ymmärtämään hotellin vastaanottotyön kokonaisuutta osana laajempaa palveluelinkeinoa.