Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä : kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa
Julkaistu Jyväskylän yliopisto, Jyväskylä : 2006.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625 ; 280/2006 Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625 ; 280/2006
Yleinen huomautus Abstract: Shared understanding in education and work : context of understanding in student group and work team discussions.
Asiasana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 0075-4625 ; 280/2006.
ISBN
*00001568nam a22003614a 4500
*0015439
*00520200525075452.0
*008070215s2006\\\\sw\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a (951-39-2443-2)
*035 $a13244
*035 $a(PrettyLib)0000013244
*0410 $afin
*080 $aUDK:159.9
*1001 $aValleala, Ulla Maija.
*24510$aYhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä :$bkontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa /$cUlla Maija Valleala.
*260 $aJyväskylä :$bJyväskylän yliopisto,$c2006.
*300 $a236 s.
*4901 $aJyväskylä studies in education, psychology and social research,$x0075-4625 ;$v280/2006
*4901 $aJyväskylä studies in education, psychology and social research,$x0075-4625 ;$v280/2006
*500 $aAbstract: Shared understanding in education and work : context of understanding in student group and work team discussions.
*509 $aDiss. :$cJyväskylän yliopisto.
*650 7$ayhteisöllinen oppiminen$2ysa
*650 7$akeskustelu$2ysa
*650 7$akonteksti$2ysa
*650 7$aymmärtäminen $2ysa
*650 7$aryhmätyö$2ysa
*650 7$apienryhmät$2ysa
*650 7$atiimityö$2ysa
*650 7$atyöntekijät$2ysa
*650 7$aopiskelijat$2ysa
*8102 $aJyväskylä studies in education, psychology and social research,$x0075-4625 ;$v280/2006
*830 0$aJyväskylä studies in education, psychology and social research,$x0075-4625 ;$v280/2006.
*852 $lVALLEALA
*979 $a0000013244
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana